Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Τα οφέλη του Pilates ανεξαρτήτως σώματος και ηλικίας

Τα οφέλη του Pilates ανεξαρτήτως σώματος και ηλικίας

,

Μια από τις πιο συναρπαστικές πτυχές του Pilates είναι πως μπορούν να συμμετέχουν όλοι και να επιτύχουν εκπληκτικά αποτελέσματα. Επειδή το ασκησιολόγιο του δεν περιλαμβάνει αναπηδήσεις, δεν προκαλεί άγχος για το σώμα σας και είναι ιδανική μορφή άσκησης για άτομα που έχουν πόνο στις αρθρώσεις ή χρειάζονται μυϊκή ενδυνάμωση.

Θεωρείται αρκετά «βολική» μέθοδος γυμναστικής καθώς δεν χρησιμοποιείται βάρη ή ακριβό εξοπλισμό και το καλύτερο από όλα είναι πως μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όποιο μέρος και αν είστε.

Μερικά από τα οφέλη του Pilates είναι τα εξής:

  • Υγιής σπονδυλική στήλη

Το Pilates δημιουργεί χώρο ανάμεσα στους σπονδύλους έχοντας ως αποτέλεσμα την καλύτερη στάση σώματος, βοηθάει επίσης στην κινητικότητα του σώματος, μετατρέποντας έτσι την σπονδυλική σας στήλη από μια άκαμπτη ράβδο σε μια μαλακή σειρά μαργαριταριών. Αυτή η ευλυγισία αποτρέπει τα προβλήματα της σπονδυλικής στήλης όπως είναι τα για παράδειγμα οι δισκοκοίλες. Σας βοηθάει επίσης να κινείστε με μεγαλύτερη χάρη και ευκολία.

  • Βοηθάει στην ψυχολογία και σας δίνει κίνητρο

Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στη συναισθηματική σας υγεία. Οι ομαλές και σταθερές κινήσεις ηρεμούν το μυαλό και γενικότερα το νευρικό σας σύστημα. Καθώς κάνετε γυμναστική, βελτιώνεται η κυκλοφορία του αίματος και με αυτό τον τρόπο διώχνετε στην ένταση μακριά. Μετά το Pilates θα νιώθετε ισορροπημένοι, ήρεμοι και αναζωογονημένοι. Επικεντρωθείτε στο να αφήσετε την ένταση να φύγει και θα είστε σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου σας που δεν είναι άλλος από ένα υγιές σώμα εξωτερικά αλλά και εσωτερικά.

  • Καλύτερη ισορροπία και συντονισμός

Όσο μεγαλώνετε, η ισορροπία του σώματος δεν είναι η ίδια με όταν ήσασταν νεότεροι και οι μύες εξασθενούν. Ωστόσο το Pilates βοηθάει στο να  αντιστραφεί αυτή η διαδικασία γήρανσης σταθεροποιώντας τον κορμό σας. Ουσιαστικά ενεργοποιεί τους μικρούς αυτούς μύες οι οποίοι είναι απαραίτητοι για να κρατήσουν το σώμα σταθερό όταν περπατάτε και κάνει στην σπονδυλική σας στήλη ισχυρή.

  • Μειώνει τον πόνο και την δυσκαμψία

Εάν πάσχετε από πόνο οστεοαρθρίτιδας θα διαπιστώσετε πως με το Pilates η ανακούφιση θα είναι πολύ μεγαλύτερη. Η άσκηση μέσω αυτής της μεθόδου είναι ζωτικής σημασίας για τη διαχείριση της αρθρίτιδας επειδή αυξάνει την ευελιξία και μειώνει την κόπωση και τον πόνο. Επίσης αυξάνει την παραγωγή αρθρικού υγρού έχοντας σαν αποτέλεσμα να αποτρέπονται οι τραυματισμοί.  Καθώς αυξάνεται η κυκλοφορία, τα πόδια σας, οι ώμοι, ο λαιμός και η πλάτη χαλαρώνουν ανακουφίζοντας τους πόνους. Έτσι αυξάνεται και η ευκαμψία του σώματος.

Τέλος, το Pilates μπορεί να βοηθήσει το σώμα τόσο στη στάση του σώματος όσο και στους πονοκεφάλους, τους πόνους της κοιλίας αλλά και κάθε είδους πόνο. Σε κάθε περίπτωση αξίζει να το δοκιμάσετε.

 

ΠΗΓΗ