fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 8 Tρόποι να ενισχύσετε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σας!

8 Tρόποι να ενισχύσετε τη φυσική άμυνα του οργανισμού σας!

Η δυνατή φυσική άμυνα δε σημαίνει ότι θα αντιμετωπίσει μια ενδεχόμενη ασθένεια. Η φυσική άμυνα, ωστόσο, μπορεί να προλάβει την εμφάνισή της. Μπορεί, επίσης, να διασφαλίσει μια καλή ποιότητα ζωής, ακόμη και αν, ήδη, αντιμετωπίζετε κάποια ασθένεια.

Οι συμβουλές είναι απλές και εύκολες.

1. Μη θυσιάζετε τον ύπνο σας για τίποτα! Ο ύπνος και το ανοσοποιητικό, συνδέονται άμεσα. Κοιμηθείτε τις ώρες που χρειάζεται, ακόμη και αν πρέπει να βάλετε κάποιες υποχρεώσεις στην άκρη. Αν δυσκολεύεστε, υπάρχουν tips που θα σας βοηθήσουν.

2. Η μαμά σας είχε δίκιο για τα φρούτα και τα λαχανικά! Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και έχουν αντιοξειδωτική δράση. Αντιμετωπίζουν τις φλεγμονές που δημιουργούν τα παθογόνα βακτήρια που εισέρχονται στον οργανισμό σας. Ενισχύουν την πρώτη γραμμή του αγώνα εναντίον τους, τη φυσική μικροχλωρίδα και μικροπανίδα του οργανισμού, ειδικά του πεπτικού συστήματος.

3. Είχε δίκιο και για τα γλυκά! Η ζάχαρη έχει σημαντικές ευθύνες για πολλές χρόνιες ασθένειες που καταστέλλουν το ανοσοποιητικό σας. Μειώστε την πρόσληψή της και θα μειωθεί και ο κίνδυνος εμφάνισης φλεγμονών, παχυσαρκίας, καρδιάς κλπ.

4. Δεν είχε δίκιο, όμως, για τα λίπη! Υπάρχουν και υγιή λιπαρά! Το ελαιόλαδο και ο σολομός είναι μερικές τροφές που τα περιέχουν. Αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τις φλεγμονές και συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου χρόνιων παθήσεων, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, ο σακχαρώδης διαβήτης κ.α.

5. Οι τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση είναι απαραίτητες! Το ζητούμενο είναι τα προβιοτικά βακτήρια που ζουν στο πεπτικό σύστημα. Η υγεία του εντέρου και η φυσική σας άμυνα, συνδέονται και ο ρόλος των προβιοτικών είναι καθοριστικός στην αναγνώριση και εξόντωση των απειλών του ανοσοποιητικού μας.

6. Ασκηθείτε, αλλά με το μαλακό! Η ήπια άσκηση, το περπάτημα, η κολύμβηση, το ποδήλατο, είναι κάποιες μόνο από τις ιδανικές ασκήσεις. Τροφοδοτούν τη συχνή αναγέννηση και διαρκή ενεργοποίηση των ανοσοποιητικών σας κυττάρων.

7. Μην ξεχνάτε την ενυδάτωση! Δεν θα σας προστατεύσει άμεσα από ιούς και μικρόβια αλλά θα αποφύγετε την αφυδάτωση η οποία είναι από τις σημαντικότερες απειλές του ανοσοποιητικού.

8. Την ψυχική σας υγεία και τα μάτια σας! Η ψυχική ισορροπία είναι το κλειδί για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό. Το στρες και το άγχος δημιουργούν ανισορροπίες στη λειτουργία των κυττάρων σας. Μην περιμένετε τις βλαβερές συνέπειες του στρες για να εντάξετε στην καθημερινότητα σας την επίσκεψη σε έναν ειδικό. Σκεφτείτε παράλληλα σαν μια καθημερινή λύση τη Yoga ,το διαλογισμό και άλλες ολιστικές μεθόδους άσκησης. Σίγουρα θα σας ανακουφίσουν.

Τα παραπάνω βήματα μοιάζουν αυτονόητα αλλά μην τα υποτιμάτε.

Δυνατή φυσική άμυνα, σημαίνει δυνατός οργανισμός!

Βιβλιογραφία

1. Childs C.E., Calder P.C., Miles E.A. Diet and immune function. Nutrients. 2019;11:1933. doi: 10.3390/nu11081933

2. Austin PJ, Moalem-Taylor G. The neuro-immune balance in neuropathic pain: involvement of inflammatory immune cells, immune-like glial cells and cytokines. J Neuroimmunol 229: 26–50, 2010. doi:10.1016/j.jneuroim.2010.08.013.

Enable Notifications    OK No thanks