Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos

Σεμινάριο λειτουργικής προπόνησης MP Functional & Advanced Cross Training Course

MP Functional & Advanced Cross Training Course ® seminar banner by MPBalatsinos

Σεμινάριο λειτουργικής προπόνησης MP Functional & Advanced Cross Training Course

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
20 ώρες | 2 ΣΚ
Θεσσαλονίκη
T.B.A.
Έναρξη:
Θέσεις Διαθέσιμες

Η MP Balatsinos υποστηρίζοντας την εκπαίδευση και συνεχή εξέλιξη στον τομέα της άσκησης, δημιούργησε ένα σεμινάριο 20 ωρών με αντικείμενο τη λειτουργική προπόνηση.

Στόχος του σεμιναρίου Functional and Cross Training είναι να διδάξει στους εκπαιδευόμενους την έννοια της λειτουργικής προπόνησης ώστε να την εφαρμόσουν με ασφάλεια και συνέπεια στα προγράμματα των πελατών τους.
Η λειτουργική προπόνηση μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από επαγγελματίες αθλητές έως απλούς ασκούμενους σε γυμναστήρια, ανεξαρτήτως ηλικίας και φυσικής κατάστασης.
Γενικότερος στόχος του σεμιναρίου είναι η βελτίωση της συνολικής ποιότητας ζωής των ασκουμένων όπως και η βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων.

Το σεμινάριο απευθύνεται τόσο σε personal trainers όσο και σε group instructors που επιθυμούν να γνωρίσουν καλύτερα τη φιλοσοφία της λειτουργικής προπόνησης.

Ημέρα: Σάββατο

Ώρα:

09.00 – 14.00

Υπεύθυνος Εισηγητής:

Δαφλίδης Νίκος

Ορισμός Λειτουργικής Προπόνησης (Functional Training)

Στοχεύουμε στην κατανόηση της έννοιας της λειτουργικής προπόνησης και στη βελτίωση της κριτικής ικανότητας των συμμετεχόντων.

Αξιολόγηση ασκούμενου 

Η αξιολόγηση και η καταγραφή των χαρακτηριστικών του κάθε ασκούμενου είναι η αρχή για την επίτευξη του στόχου. Ένα πρόγραμμα άσκησης, χωρίς να έχει προηγηθεί η απαραίτητη αξιολόγηση, είναι ένα “τυφλό” πρόγραμμα. Ο επαγγελματίας trainer οφείλει να αξιολογήσει τον ασκούμενό του σε παραμέτρους που κρίνονται καθοριστικές για τη μετέπειτα προπονητική του εξέλιξη (δύναμη, κινητικότητα, ευλυγισία, αντοχή, ψυχολογία).

“ If you don’t test, everything is just a guess! “

Κινητικότητα – Σταθερότητα “Joint by Joint Approach” (Basics)

Η κινητικότητα και η σταθερότητα των αρθρώσεων είναι σημεία κλειδί για όλους του ασκούμενους αλλά και τους επαγγελματίες αθλητές.
Βελτιώνοντας την κινητικότητα και τη σταθερότητα των αρθρώσεων ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες τραυματισμού.

Μυϊκές ανισσοροπίες (Εντοπισμός και Διόρθωση)

Ένα ανθρώπινο σώμα χωρίς μυικές ανισορροπίες μπορεί να αποδώσει την κάθε κίνηση με περισσότερη ασφάλεια και σε όλο το εύρος της κίνησης. Ο εντοπισμός και η διόρθωση μυικών ανισορροπιών παίζει πρωτεύοντα ρόλο στον σχεδιασμό ενός προγράμματος άσκησης.

Στάση σώματος

Η κακή στάση σώματος είναι ο νούμερο ένα παράγοντας κατάχρησης στην καθημερινότητα των ανθρώπων, κυρίως όσων κάνουν καθιστική δουλειά. Οι περισσότεροι πελάτες των γυμναστηρίων ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία ανθρώπων, διότι έχουν την ανάγκη για άσκηση. Η εκμάθηση της σωστής στάσης σώματος στην καθημερινότητα εξασφαλίζει μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

Προθέρμανση (movement preparation) και λειτουργικές διατάσεις

Η σύγχρονη και έξυπνη προθέρμανση που πρέπει να προηγείται πριν από ένα πρόγραμμα άσκησης. Διδάσκονται ασκήσεις και τρόποι λειτουργικής προθέρμανσης για κάθε περίπτωση προπόνησης.

Κυκλική Προπόνηση σε αίθουσα γυμναστηρίου

  • Τρόποι κυκλικής προπόνησης
  • Δομή κυκλικής προπόνησης
  • Διαχείριση των ασκουμένων στην αίθουσα

Ημέρα: Κυριακή

Ώρα:

09.00 – 14.00

Υπεύθυνος Εισηγητής:

Δαφλίδης Νίκος

  • Εκμάθηση του βασικού μικρο-εξοπλισμού στην πράξη με εκτέλεση ασκήσεων
  • Εκμάθηση σωστής τεχνικής εκτέλεσης των ασκήσεων squat – lunges – push ups – BB row – BB deadlift
  • Εκτέλεση λειτουργικών ασκήσεων στις τροχαλίες
  • Εκμάθηση της δομής της κυκλικής προπόνησης στην πράξη
  • Εκτέλεση κυκλικών προπονήσεων με μικρο-εξοπλισμό

Ημέρα: Σάββατο

Ώρα:

09.00 – 14.00

Υπεύθυνος Εισηγητής:

Δαφλίδης Νίκος

Κινητικότητα – Σταθερότητα “Joint by Joint Approach” (Advanced)

Η κινητικότητα και η σταθερότητα των αρθρώσεων είναι σημεία κλειδί για όλους του ασκούμενους αλλά και τους επαγγελματίες αθλητές.
Βελτιώνοντας την κινητικότητα και τη σταθερότητα των αρθρώσεων ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες τραυματισμού.
Εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη.

Pillar Training

Η προπόνηση των αθλητών! Μπάρες, αλτήρες, τροχαλίες, TRX, kettlebell, equalizer και πολλά άλλα απαραίτητα εργαλεία προπόνησης.

“ Train your movement, not your muscles! “

Λειτουργική Δύναμη

Ορισμός και τρόποι βελτίωσης της λειτουργικής δύναμης. Εκπαιδεύουμε το σώμα μας να αποδίδει με ασφάλεια και δύναμη χρησιμοποιώντας περισσότερες από μία αρθρώσεις σε μια κίνηση.

Ταχυδύναμη

Το στοιχείο της επιτυχίας του κάθε αθλητή! Μαθαίνουμε τους τρόπους βελτίωσης της ταχυδύναμης και τα εργαλεία που μας βοηθούν σε αυτό. Η προπόνηση ταχυδύναμης ή αλλιώς προπόνηση ισχύος.

Plyometrics (Countermovement & Non-countermovement)

  • Tρόποι πλειομετρικής προπόνησης
  • Dos and Don’ts
  • Παράμετροι πλειομετρικής προπόνησης
  • Πότε και πόσο πρέπει να τις εισάγουμε στην προπόνησή μας

Βασικά πρότυπα κίνησης από τη θεωρία στην πράξη

Εκτέλεση ασκήσεων push, pull, lunge, squat, lift με χρήση αλτήρων και με μπάρες.

RNT (Reactive Neuromuscular Training)

Πώς μπορούμε να διορθώσουμε μια κακή τεχνική με έξυπνο και αποδοτικό τρόπο;
Η απάντηση είναι με την τεχνική RNT.

Ημέρα: Κυριακή

Ώρα:

09.00 – 14.00

Υπεύθυνος Εισηγητής:

Πετρίδης Γιώργος

Weightlifting section

Έχοντας αποκτήσει τις βάσεις από τις προηγούμενες ενότητες σχετικά με τα lifts, προχωράμε σε πιο εξειδικευμένα κομμάτια που απαιτούν ακόμα μεγαλύτερη μυική συναρμογή. Μαθαίνουμε τις αρχές της ολυμπιακής άρσης βαρών (επολέ, ζετέ, αρασέ), σε θεωρητικό αλλά και πρακτικό επίπεδο. Εξελίσσουμε την κίνηση βήμα βήμα και μαθαίνουμε τρόπους αντιμετώπισης σε περίπτωση λάθους εκτέλεσης.

Gymnastics – Bodyweight section

Planks, ring muscle ups, rope climps, handstand push ups. Μαθαίνουμε πώς με τη χρήση μόνο του σωματικού βάρους μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα προπόνησης υψηλού επιπέδου.

Next level functional

Wall Balls, thrusters, DB lifts, kettlebells complexes.
Πολυαρθρικές ασκήσεις και ο τρόπος ένταξης τους στο ασκησιολόγιο σας.

WOD (workout of the day)

Παράδειγμα δομής ενός προγράμματος υψηλής έντασης, με συνδυασμό όλων των ασκήσεων που έχουν αναλυθεί κατά τη διάρκεια της ημέρας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ & ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Σε ποιους απευθύνεται

  • Φοιτητές ΤΕΦΑΑ
  • Απόφοιτους ΤΕΦΑΑ
  • Απόφοιτους Ιδιωτικών Σχολών FITNESS
  • Και σε όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τη λειτουργική προπόνηση

Εξετάσεις

Δεν πραγματοποιούνται εξετάσεις

Εκπαιδευτικό Υλικό

Με την εγγραφή στο σεμινάριο, ο κάθε συμμετέχοντας λαμβάνει προσωπικούς κωδικούς για την εκπαιδευτική πλατφόρμα της MP Balatsinos, μέσα από την οποία έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Με το πέρας του σεμιναρίου παρέχεται στον σπουδαστή βεβαίωση παρακολούθησης σε ηλεκτρονική μορφή pdf.

Εκδήλωση
Ενδιαφέροντος

Τα προσωπικά στοιχεία των ενδιαφερομένων, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από την εταιρία χωρίς να παρέχονται σε τρίτους. Με την αποστολή των στοιχείων τους οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν ότι συμφωνουν με την αποθήκευση, επεξεργασία και χρήση των προσωπικών τους δεδομένων από την εταιρία για εσωτερικούς σκοπούς (διοργανώσεις, προσκλήσεις, ενημερώσεις προϊόντων) υπό την τήρηση των ισχυόντων κανόνων προστασίας δεδομένων.