Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos

Σεμινάριο άσκησης για εγκύους

Mummy To Be Training & Mummy Training ® seminar banner by MPBalatsinos

Σεμινάριο άσκησης για εγκύους

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
ΔYNATOTHTA ONLINE ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
18 ώρες | 1 ΣΚ
Θεσσαλονίκη
17.11.2018
Έναρξη:
Θέσεις Διαθέσιμες

Το σεμινάριο Μummy to be training® και mummy training® προσφέρει εξειδικευμένη εκπαίδευση για την άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και τη λοχείας.

Η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης και της λοχείας έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα για τους επαγγελματίες του fitness, καθώς το ποσοστό των εγκύων που συμμετέχει σε αθλητικές δραστηριότητες αυξάνεται. Πόσο ενημερωμένοι όμως είμαστε για να αναλάβουμε να ασκήσουμε με ασφάλεια αλλά και με αποτελεσματικότητα αυτόν τον ευαίσθητο πληθυσμό;

Υπεύθυνη Εκπαίδευσης:

Σαββάκη Δήμητρα

 

Το Mummy to be Τraining είναι ένα πρόγραμμα άσκησης ειδικά σχεδιασμένο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες της μέλλουσας μαμάς (Prenatal | ΠΡΕΝΑΤΑΛ).

Το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τις οδηγίες των American Congress of Obstetricians and Gynecologists (ACOG) και American College of Sports Medicine (ACSM) καθώς και με τις πιο σύγχρονες και εξελιγμένες οδηγίες του Canadian Society for Exercise Physiology (CSEP).
Στο πρόγραμμα εφαρμόζεται όλη η σύγχρονη γνώση με επιλεγμένες και προσαρμοσμένες ασκήσεις από προγράμματα άσκησης όπως yoga και pilates, core training και functional training καθώς και ασκήσεις ορθοσωμίας, θεραπευτικές ασκήσεις κ.τ.λ. αλλά και παραδοσιακές τεχνικές όπως ασκήσεις Kegel με τη χρήση όλων των σύγχρονων οργάνων άσκησης.

Θεματικές Ενότητας Α’ μέρους:

  • Μυοσκελετικές και φυσιολογικές μεταβολές κατά την κύηση και τον τοκετό
  • Μυοσκελετικές και φυσιολογικές προσαρμογές της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης – Οφέλη
  • Επίδραση της άσκησης στο έμβρυο και στην ανάπτυξη του παιδιού μακροχρόνια.
  • Στόχοι των προγραμμάτων άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης Guidelines ACSM, ACOG, CSEP – Ενδείξεις-Αντενδείξεις της άσκησης
  • Είδη άσκησης που μπορεί να συμμετέχει με ασφάλεια μια έγκυος και οδηγίες ανά περίπτωση
  • Συχνές επιπλοκές της κύησης και προσαρμογή των προγραμμάτων άσκησης (σακχαρώδης διαβήτης κύησης, υπέρταση, παχυσαρκία κ.τ.λ.)
  • Ασκησιολόγιο και τροποποιήσεις ανά τρίμηνο – Ασκησιολόγιο με χρήση όλων των σύγχρονων οργάνων (fitball, miniball, bosu, dynair, theraband κ.λ.π.)
  • Σύγχρονος τρόπος ελέγχου ιατρικού ιστορικού πριν την ένταξη στο πρόγραμμα άσκησης
  • Πρότυπο μαθήματος

Υπεύθυνη Εκπαίδευσης:

Σαββάκη Δήμητρα

 

Η περίοδος της ΛΟΧΕΙΑΣ είναι μια πολύ ιδιαίτερη περίοδος για την γυναίκα. Πρόκειται για μια μεταβατική περίοδο από την εγκυμοσύνη (Prenatal | ΠΡΕΝΑΤΑΛ), στην οποία παρατηρούνται αλλαγές τόσο ανατομικές και φυσιολογικές και ιδιαίτερα ορμονικές, όσο και ψυχολογικές.

Η άσκηση μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην καλύτερη και γρηγορότερη επάνοδο στα προ της εγκυμοσύνης επίπεδα όσον αφορά το σωματικό βάρος, τις φυσιολογικές μεταβολές που προήλθαν από την εγκυμοσύνη, τις μυοσκελετικές επιβαρύνσεις τόσο από την εγκυμοσύνη όσο και από την αυξημένη σε απαιτήσεις καθημερινή φροντίδα του μωρού.
Η συμβολή της άσκησης είναι καθοριστική και για την πρόληψη και αντιμετώπιση της μελαγχολίας στην λοχεία κάτι που αντιμετωπίζει περίπου το 50% των γυναικών καθώς και της επιλόχειας κατάθλιψης που ανέρχεται στο 10-20%. Στο σεμινάριο Mummy Τraining (άσκηση μετά τον τοκετό) θα αναλύσουμε θέματα που αφορούν την περίοδο της ΛΟΧΕΙΑΣ αλλά και ιδέες για άσκηση μετά τη ΛΟΧΕΙΑ για τις νέες μαμάδες που δεν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο.

Θεματικές Ενότητας Β’ μέρους:

  • Τι ονομάζουμε ΛΟΧΕΙΑ – Φυσιολογικές και μυοσκελετικές μεταβολές κατά την ΛΟΧΕΙΑ
  • Πότε είναι ασφαλής η άσκηση – Tα οφέλη της άσκησης
  • Η άσκηση ανά εβδομάδες
  • Η άσκηση μετά από φυσιολογικό τοκετό και μετά από καισαρική τομή
  • Είδη άσκησης και προτεινόμενο ασκησιολόγιο
  • Αντενδείξεις άσκησης και σημεία προσοχής
  • Θηλασμός και άσκηση
  • Συχνά προβλήματα (διάσταση λευκής γραμμής, προβλήματα στο πυελικό έδαφος, σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα κτλ.)
  • Ιδέες για άσκηση μαμά-μωρό

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ & ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ

Σε ποιους απευθύνεται

  • Φοιτητές & Απόφοιτους ΤΕΦΑΑ
  • Απόφοιτους Ιδιωτικών Σχολών Fitness, η οποίοι θέλουν να εκπαιδευτούν πάνω στο σωστό τρόπο εκγύμνασης εγκύων.
  • Σε απόφοιτους Εκπαιδεύσεων Pilates & Yoga
  • Σε Pilates & Yoga Instructors
  • Και σε όσους επιθυμούν να μάθουν το σωστό και ασφαλή τρόπο εκγύμνασης κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης.  

Εξετάσεις

Δεν πραγματοποιούνται εξετάσεις.

Εκπαιδευτικό Υλικό

Με την εγγραφή στο σεμινάριο, ο κάθε συμμετέχοντας λαμβάνει προσωπικούς κωδικούς για την εκπαιδευτική πλατφόρμα της MP Balatsinos, μέσα από την οποία έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό του σεμιναρίου.

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου αποστέλλεται στον σπουδαστή βεβαίωση παρακολούθησης.

Εκδήλωση
Ενδιαφέροντος

Τα προσωπικά στοιχεία των ενδιαφερομένων, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από την εταιρία χωρίς να παρέχονται σε τρίτους. Με την αποστολή των στοιχείων τους οι ενδιαφερόμενοι δηλώνουν ότι συμφωνουν με την αποθήκευση, επεξεργασία και χρήση των προσωπικών τους δεδομένων από την εταιρία για εσωτερικούς σκοπούς (διοργανώσεις, προσκλήσεις, ενημερώσεις προϊόντων) υπό την τήρηση των ισχυόντων κανόνων προστασίας δεδομένων.