431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Είδη Yoga. Γνωρίστε τα και βρείτε αυτό που σας ταιριάζει

5 Είδη Yoga. Γνωρίστε τα και βρείτε αυτό που σας ταιριάζει

H Yoga έχει τις ρίζες της εδώ και χιλιάδες χρόνια, στις απαρχές του ανθρώπινου πολιτισμού. Πρόκειται για μια αρχαία πρακτική άσκησης που στηρίζεται στην πνευματική πειθαρχία ώστε το σώμα και το πνεύμα να φτάσουν στην τέλεια αρμονία!

H Yoga αποτελεί μία από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους, που προσεγγίζουν ολιστικά την άσκηση. Υπάρχουν πολλές μορφές Yoga που μπορούν να βοηθήσουν στην ευελιξία, την ισορροπία καθώς και στη δύναμη και την αντοχή. Εκτός από τα δημοφιλή είδη, υπάρχουν μαθήματα γιόγκα τροποποιημένα για διαφορετικές ανάγκες. Χαρακτηριστικά είναι η Yoga για εγκύους (prenatal yoga), για ηλικιωμένους ή και η θεραπευτική Yoga (restorative yoga).

Βρείτε το είδος της Yoga που σας ταιριάζει.

– Vinyasa yoga

Δυναμική μορφή yoga που συνδέει την κίνηση με τη ροή της αναπνοής, με τρόπο που θυμίζει χορό. Στη vinyasa yoga ο καρδιακός παλμός ανεβαίνει. Λόγω της έντασης και της γρήγορης εναλλαγής των θέσεων, είναι ιδανική για μείωση λίπους και για ενδυνάμωση και εκγύμναση πολλών μυϊκών ομάδων.

– Hatha yoga

Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά είδη yoga και συνδυάζει Asanas (στάσεις), Pranayama (ελεγχόμενες αναπνοές) και διαλογισμό. Δεν ενδείκνυται για αερόβια προπόνηση και για να κάψετε θερμίδες, ωστόσο αναπτύσσει την ελαστικότητα, την ισορροπία και τη δύναμη του σώματος. Συνήθως, προτείνεται σε αρχάριους ασκούμενους της yoga.

– Lyengar yoga

Όσοι αναζητάτε βαθιά χαλάρωση και τα μέγιστα οφέλη για τη φυσική σας κατάσταση, το συγκεκριμένο είδος Yoga είναι εξαιρετικό. Χρησιμοποιούνται ιμάντες και μπλοκ για την υλοποίηση των στάσεων Yoga με διάρκεια, εστιάζει στην ακρίβεια και λεπτομέρεια της κίνησης και τα αποτελέσματα στην ευθυγράμμιση του σώματος, τη στάση του και την ισορροπία σας είναι θεαματικά. Ενώ πρόκειται για πιο δυναμική άσκηση, το επίπεδο δυσκολίας προσαρμόζεται και έτσι απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, αλλά και σε άτομα με κινητικά προβλήματα.

– Kundalini yoga

Στο συγκεκριμένο είδος, η εξάσκηση δίνει έμφαση στην αφύπνιση της ενέργειας από τη βάση της σπονδυλικής στήλης. Περιλαμβάνει γρήγορες εναλλαγές στάσεων με φυσική ροή, διαλογισμό, ασκήσεις αναπνοών και τραγούδια (mantras).

– Power yoga ή Ashtanga

Αυτό το είδος yoga είναι σωματικά απαιτητικό. Αποτελείται από έξι σειρές συγκεκριμένων θέσεων που εναλλάσσονται σχετικά γρήγορα. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη κυκλοφορία του αίματος, ευλυγισία, καλή φυσική κατάσταση και αντοχή, αλλά και νοητική και ψυχική χαλάρωση.

Ανεξάρτητα από το είδος, κάντε Yoga! Για το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή σας!

Βιβλιογραφία

1. Wiese C, Keil D, Rasmussen AS, Olesen R. Effects of Yoga Asana Practice Approach on Types of Benefits Experienced. PMCID: PMC6746050 DOI: 10.4103/ijoy.IJOY_81_18

2. Park CL, Finkelstein-Fox L, Groessl EJ, Elwy AR, Lee SY. Exploring how different types of yoga change psychological resources and emotional well-being across a single session. PMCID: PMC7081324 DOI: 10.1016/j.ctim.2020.102354

Enable Notifications    OK No thanks