fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 6 Τρόποι να φορτίσετε τις μπαταρίες του μυαλού!

6 Τρόποι να φορτίσετε τις μπαταρίες του μυαλού!

Συχνά θα βάλετε στόχους για τη βελτίωση του σώματός σας. Πόσο συχνά θα κάνετε το ίδιο για το μυαλό σας; Μπορεί και καθόλου! H σωματική και πνευματική υγεία είναι άρρηκτα συνδεδεμένες και πρέπει να τις φροντίζετε εξίσου.

Υπάρχουν απλά πράγματα, που αν αρχίσετε να τα ακολουθείτε, αυθόρμητα θα μπουν στην καθημερινότητά σας και θα δώσουν ώθηση στην πνευματική σας υγεία.

1. Απολαύστε από νωρίς το φως της ημέρας. Επιδρά θετικά στη διάθεση, την ποιότητα του ύπνου και τη λειτουργία του εγκεφάλου. Ακόμη, το φυσικό φως ενισχύει τη βιταμίνη D που μειώνει σημαντικά τους κινδύνους για νοητικές βλάβες, άνοια κλπ. Ξυπνήστε νωρίς, και πιείτε τον πρωινό σας καφέ κοντά στο παράθυρο!

2. Εμπλουτίστε το ασκησιολόγιό σας. Η ποικιλία στην άσκηση διεγείρει περισσότερο το μυαλό σας καθώς του βάζει προκλήσεις διαρκώς. Εκτός του ότι θα αποκτήσετε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την άσκηση, θα ενισχύσετε τη μακροπρόθεσμη μνήμη σας και την ψυχική σας ισορροπία.

3. Αναζωογονηθείτε με ένα απογευματινό ύπνο. Κάπου νωρίς το απόγευμα σας πιάνει μια νύστα. Είναι φυσική, μην την αγνοείτε και μην την αντιμετωπίζετε με ακόμη μια κούπα καφέ. Για το μυαλό σας, μισή ώρα απογευματινού ύπνου, είναι εξίσου ωφέλιμη με ένα βραδινό οκτάωρο. Σας κρατά σε εγρήγορση, βελτιώνει την πνευματική σας διαύγεια και αυξάνει τις επιδόσεις σας.

4. Διευρύνετε τους διατροφικούς σας συνδυασμούς. Έτσι θα αυξηθεί και η ποικιλία θρεπτικών στοιχείων που λαμβάνει ο οργανισμός. Αυτό ενισχύει τον εγκεφαλικό ιστό και προστατεύει τις μεμβράνες των εγκεφαλικών κυττάρων. Δώστε έμφαση σε τροφές πλούσιες σε Ωμέγα-3 και υδατάνθρακες αργής πέψης. Αυξάνουν τον έλεγχο των μυών και των αισθητήριων οργάνων και δημιουργούν σταθερή ροή ενέργειας για τον εγκέφαλο.

5. Ενυδατωθείτε αρκετά. Η ενυδάτωση του οργανισμού, είναι πολύ σημαντική για τη λειτουργία του εγκεφάλου. H αφυδάτωση, μειώνει τη νοητική λειτουργία, τη μεσοπρόθεσμη μνήμη, τη συγκέντρωση και την προσοχή. Ξεκινήστε και τελειώστε τη μέρα σας με ένα ποτήρι νερό!

6. Δώστε χρόνο στο παιδί που κρύβετε μέσα σας. Το παιχνίδι και οι δραστηριότητες που σας διασκεδάζουν, ενισχύουν την παραγωγικότητα και τη δημιουργικότητά σας. Μειώνουν το στρες και αυξάνουν τις ενδορφίνες. Δεν είναι απλή χαλάρωση, θα είστε πιο ευτυχισμένοι, θα αγαπάτε περισσότερο τη ζωή!

Το μυαλό είναι το πιο δυνατό σας όπλο. Φροντίστε το!

Βιβλιογραφία

1. Choudhry F. R., Mani V., Ming L. C., & Khan T. M (2016). Beliefs and perception about mental health issues: A meta-synthesis. Neuropsychiatric Disease and Treatment, 12, 2807–2818. doi:10.2147/NDT.S111543

2. Kelly M. P., & Barker M (2016). Why is changing health-related behaviour so difficult? Public Health, 136, 109–116. doi:10.1016/j.puhe.2016.03.030

Enable Notifications    OK No thanks