fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 βασικοί κανόνες για τη διατροφή των αθλητών!

5 βασικοί κανόνες για τη διατροφή των αθλητών!

Η σωστή διατροφή των αθλητών, δεν καθορίζεται με γνώμονα το βάρος. Δεν είναι το νούμερο στη ζυγαριά που έχει σημασία, αλλά από τι αποτελούνται αυτά τα κιλά. Αν, δηλαδή, το βάρος είναι λόγω μυών ή λόγω λίπους. Υπάρχουν τρόποι να το μετρήσετε. Συνδυάστε την κατάλληλη διατροφή με την άσκηση προκειμένου να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα και να κάψετε το λίπος. Μπορεί η ζυγαριά να δείξει το ίδιο νούμερο. Όμως, η εμφάνιση, οι επιδόσεις και η υγεία σας, θα έχουν, σίγουρα, βελτιωθεί.

Μην υποτιμάτε τους βασικούς διατροφικούς κανόνες.

1. Οι μύες δεν χρειάζονται μόνο πρωτεΐνη.

Δείτε το συνδυαστικά. Απαιτείται η κατάλληλη προπόνηση και ισορροπημένα επίπεδα ενέργειας ώστε να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σας. Χρειάζεται επάρκεια στον ύπνο και στην ποσότητα των θρεπτικών συστατικών ώστε να διατηρείτε υγιείς τους μυϊκούς σας ιστούς. Για την πρωτεΐνη, δε μετράει μόνο η ποσότητα, εξίσου σημαντικός είναι και ο χρόνος που θα καταναλωθεί.

2. Καλύψτε επαρκώς τις ενεργειακές σας ανάγκες.

Τα χαμένα ή χαμηλής διατροφικής αξίας γεύματα μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα. Αυξάνεται το λίπος του σώματος, μειώνεται η υγιής μυϊκή μάζα και δημιουργούνται κίνδυνοι καρδιαγγειακών παθήσεων. Τα συχνά και θρεπτικά σε αξία γεύματα είναι το ιδανικό.

3. Καταναλώστε φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

Βελτιώνουν το ανοσοποιητικό σας, τη μικροχλωρίδα του οργανισμού σας, την εύρυθμη λειτουργία του και κατ’ επέκταση την προπόνησή σας. Επίσης, περιέχουν τους υδατάνθρακες που χρειάζεστε για να βελτιστοποιήσετε τις αθλητικές σας επιδόσεις.

4. Οι ποικιλία στις διατροφικές σας συνήθειες είναι σημαντική.

Για την ακρίβεια, είναι απαραίτητη. Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την πρόσληψη όλων των απαραίτητων συστατικών και μάλιστα σωστά κατανεμημένα μέσα στη μέρα. Θα ενισχύσετε τους μύες, τις επιδόσεις και την υγεία σας.

5. Ενυδατωθείτε!

Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι απαραίτητη για τη διατήρηση των καρδιακών παλμών στα σωστά επίπεδα, για τη σωστή εφίδρωση και για τη μεταφορά των θρεπτικών στοιχείων στα καταπονημένα κύτταρα.

Εν τέλει, η πιο αποτελεσματική προπόνηση πραγματοποιείται όταν ο οργανισμός σας έχει αρκετή ενέργεια για να καταναλώσει. Διαφορετικά τα προβλήματα δε θα αφορούν μόνο στις επιδόσεις αλλά και στην υγεία σας. Η διατροφή των αθλητών πρέπει να συνδυάζει την ποσότητα με την ποιότητα.

Για έναν αθλητή, η σωστή διατροφή είναι μονόδρομος και, εν τέλει, είστε όλοι αθλητές!

Βιβλιογραφία

1. Wolinsky I, (editor): Nutrition in Exercise and Sport. 1998, CRC Press, Boca Raton, Fl

2. Lemon PW, Berardi JM, Noreen EE: The role of protein and amino acid supplements in the athlete’s diet: does type or timing of ingestion matter?. Curr Sports Med Rep. 2002, 1 (4): 214–21. 10.1007/s11932-002-0024-8.

Enable Notifications    OK No thanks