fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 10 λόγοι να ξεκινήσετε υδρογυμναστική

10 λόγοι να ξεκινήσετε υδρογυμναστική

Οι λόγοι να ξεκινήσετε υδρογυμναστική είναι πολλοί και σημαντικοί.

Η πρόσβαση σε εγκαταστάσεις κολύμβησης μπορεί να μην είναι πάντα εύκολη. Βρείτε τον τρόπο γιατί τα οφέλη είναι σημαντικά.

1. Γυμνάζετε όλο σας το σώμα. Δουλεύουν σε πλήρη συνεργασία και αρμονία πολλές και διαφορετικές μυϊκές ομάδες, ειδικά στους ώμους και στην πλάτη. Θα είναι μια εντελώς διαφορετική πρόκληση για το σώμα σας.

2. Προσφέρει γρήγορη και αποτελεσματική ενδυνάμωση. Το νερό έχει μεγαλύτερη πυκνότητα από τον αέρα. Η ίδια άσκηση, απαιτεί περισσότερη δύναμη, αφού υπάρχουν συνθήκες μεγαλύτερης αντίστασης.

3. Δε θα ξαναχρειαστείτε θερμιδομετρητή. Ο παλμός, η ένταση της άσκησης και το βάρος του σώματος, είναι παράγοντες που αν συνδυαστούν κατάλληλα, μπορούν να οδηγήσουν στην καύση 1000 θερμίδων την ώρα.

4. Οι αρθρώσεις σας θα κάνουν party! Το μοναδικό με το νερό, είναι ότι μπορείς να επιπλέεις. Η μειωμένη βαρύτητα, πίεση και κραδασμοί, δίνουν την ευκαιρία να γυμναστείτε ακόμη και αν υποφέρετε από πόνους και τραυματισμούς. Βελτιώνεται η φυσική σας κατάσταση χωρίς να καταπονούνται οι αρθρώσεις και οι μύες σας.

5. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών νόσων. Η καρδιά και οι πνεύμονες δουλεύουν διαρκώς προς οξυγόνωση του αίματος. Απαιτείται συγκεκριμένος ρυθμός εισπνοών και εκπνοών ανάλογα με την ένταση και την ταχύτητα της άσκησης. Είναι εξαιρετικός τρόπος αερόβιας άσκησης.

6. Ασφαλής και αποτελεσματική αποκατάσταση. Ακόμη και αν έχετε επιλέξει άλλα είδη άθλησης και γυμναστικής, η υδρογυμναστική σας είναι χρήσιμη. Δεν καταπονεί παραπάνω μύες και αρθρώσεις και είναι ιδανική ειδικά για όσους κάνουν συστηματική και έντονη προπόνηση.

7. Ανακουφίζει από παθήσεις του σκελετικού συστήματος. Μειώνει, με τον πιο φυσικό τρόπο, απλούς πόνους και πιασίματα. Λειτουργεί βελτιωτικά για χρόνιες παθήσεις (αρθρίτιδα, οστεοπόρωση κλπ).

8. Είναι αγχολυτική. Κάθε είδους άσκηση συμβάλλει στην καλή ψυχική και πνευματική υγεία. Η αίσθηση χαλάρωσης και η συγκέντρωση που προσφέρει το νερό, καταπολεμούν το άγχος και το stress της καθημερινότητας με τον καλύτερο τρόπο.

9. Είναι χρήσιμη. Η εξοικείωση και η άνεση στο νερό είναι πολύ σημαντική, ειδικά σε μη προστατευμένα περιβάλλοντα. Μπορεί να σώσει όχι μόνο τη δική σας ζωή αλλά και των γύρω σας.

10. Είναι η πιο διασκεδαστική! Το στοιχείο του νερού μπορεί να γίνει πολύ ενδιαφέρον. Οι δυνατότητες άσκησης είναι πολλές και δε θα σας αφήσουν να βαρεθείτε εύκολα. Τίποτα, όμως, δε συγκρίνεται με την αίσθηση ελευθερίας που σας δίνει. Είναι σα να βγάζετε φτερά!

Οι λόγοι να ξεκινήσετε υδρογυμναστική είναι πολλοί και κάτω από το νερό σας περιμένει ένας ολόκληρος διαφορετικός κόσμος!

Εξερευνήστε τον!

Βιβλιογραφία

  1. Brito A. F., Silva A. S., Souza I. L. L., Pereira J. C., Silva B. A. Intensity of swimming exercise influences aortic reactivity in rats. Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2015;48(11):996–1003. doi: 10.1590/1414-431×20154397.
  2. Harvard Medical School. Calories burned in 30 minutes for people of three different weights. Harvard Health Publishing. 2004

 

Enable Notifications    OK No thanks