431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Τρόποι να γίνετε ένας επιτυχημένος επαγγελματίας στην αθλητική διατροφή

Τρόποι να γίνετε ένας επιτυχημένος επαγγελματίας στην αθλητική διατροφή

Σαν επαγγελματίας αθλητικής διατροφής ο στόχος σας πρέπει να είναι η έμπνευση και δέσμευση αθλητών και αθλούμενων σε σωστές διατροφικές συνήθειες. Οπότε, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς να προσελκύσετε τους πελάτες σας. Η εκπαίδευση και η εμπειρία δεν επαρκούν για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Εξίσου σημαντικό είναι να γνωρίζετε πώς να κερδίζετε το ενδιαφέρον των, εν δυνάμει, πελατών σας και φυσικά πώς να εξελίσσετε τις υπηρεσίες σας.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να το πετύχετε.

1. Καταρχάς, η προσέγγιση σας πρέπει να είναι μοναδική. Φανταστείτε τον ιδανικό πελάτη.

Εάν δε γνωρίζετε τι είναι αυτό που θα σας κάνει να ξεχωρίζετε, μην βιαστείτε. Μπορείτε να κάνετε ένα βήμα πίσω και να περιγράψετε τον ιδανικό σας πελάτη. Προσπαθώντας να απαντήσετε ποια είναι τα χαρακτηριστικά του πελάτη που θα σας ενδιέφερε και πώς του ταιριάζουν οι υπηρεσίες σας, θα κάνετε, εν τέλει, πολλά βήματα μπροστά.

2. Ακολούθως, το κοινό που απευθύνεστε πρέπει να γνωρίζει τη μοναδικότητα των υπηρεσιών σας.

Μια σύντομη εισαγωγή που επισημαίνει μερικά βασικά σημεία και βοηθά τους άλλους να γνωρίζουν ακριβώς τι κάνετε και τι πουλάτε. Δημιουργήστε την ταυτότητά σας σαν επαγγελματίας αθλητικής διατροφής. Αυτό περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία σχετικά με τις μοναδικές υπηρεσίες, την προσέγγισή σας και τον συγκεκριμένο πληθυσμό που βοηθάτε. Στόχος σας είναι να κερδίσετε το ενδιαφέρον διατυπώνοντας με σιγουριά και αυτοπεποίθηση αυτό που κάνετε και αγαπάτε.

3. Η κοινωνική δικτύωση και το marketing αποτελούν τα πιο ισχυρά όπλα στη φαρέτρα σας, γι’ αυτό πρέπει να τα αξιοποιήσετε σωστά.

Αυτοί με τους οποίους μιλάτε μπορεί να μην είναι οι ιδανικοί πελάτες αλλά μπορεί να γνωρίζουν κάποιον που είναι. Η εξωστρεφή κοινωνική σας ζωή, θα αυξήσει το ενδιαφέρον και τις επενδύσεις στις υπηρεσίες σας. Ειδικότερα, στη διαφήμιση δεν πρέπει απλώς να πουλάτε. Δοκιμάστε να μοιραστείτε τις γνώσεις σας! Για παράδειγμα, ενημερωτικά άρθρα, διατροφικά tips, συνταγές ή προσωπικές εμπειρίες συνδέουν το κοινό σας με εσάς. Με αυτόν τον τρόπο είναι πιο πιθανόν να προτιμούν, εν τέλει, και τις υπηρεσίες σας. Σε όλα τα υλικά μάρκετινγκ, περιγράψτε βήματα που δίνουν κίνητρα και που μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι πραγματικότητα, τώρα.

Πράγματι, η διατροφή είναι ένας τομέας σταδιοδρομίας που παρουσιάζει πολλές δυνατότητες και διαφορετικά περιβάλλοντα εργασίας για τους επαγγελματίες π.χ. νοσοκομεία, κέντρα ευεξίας, γυμναστήρια, αθλητικούς συλλόγους κλπ. Υπάρχουν, επίσης, επιλογές εκπαιδεύσεων και πιστοποιήσεων για περαιτέρω εξειδίκευση και κατάρτιση.

Οι ευκαιρίες για να εξερευνήσετε και να εξελιχθείτε είναι πολλές και αν αγαπάτε αυτό που κάνετε, μπορείτε να κάνετε τη διαφορά.

Άλλωστε, δεν παρέχετε απλά υπηρεσίες, παρέχετε την ευκαιρία για μια υγιή, ποιοτική ζωή με καλύτερες επιδόσεις.

Βιβλιογραφία

1. Amber Ronteltap, Hans van Trijp, Aleksandra Berezowska, Jo Goossens. Nutrigenomics-based personalized nutritional advice: in search of a business model? Genes Nutr. 2013 Mar; 8(2): 153–163. Published online 2012 Aug 19. DOI: 10.1007/s12263-012-0308-4

2. Dellaert BGC, Stremersch S. Marketing mass-customized products: striking a balance between utility and complexity. J Mark Res. 2005;42(May):219–227. DOI: 10.1509/jmkr.42.2.219.62293.

Enable Notifications OK No thanks