Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Ιδέες για άσκηση κατά τη διάρκεια του χειμώνα

Ιδέες για άσκηση κατά τη διάρκεια του χειμώνα

Κρύο, χιονισμένες ημέρες και παγωμένοι δρόμοι μπορούν να κάνουν την έξοδο σας από το σπίτι δυσκολότερη κατά τους χειμερινούς μήνες. Ωστόσο, με μερικές αλλαγές στη καθημερινότητα σας, μπορείτε να διατηρήσετε τη φόρμα σας παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες. Εδώ υπάρχουν 8 tips για άσκηση κατά τη περίοδο του χειμώνα:

Βρείτε ένα ζευγάρι βαράκια

Μπορείτε να ολοκληρώσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής μόνο με βαράκια! Κάντε εκτάσεις τρικέφαλου, squats, πιέσεις ώμου ή κωπηλατικές. Στοχεύστε στην ολοκλήρωση τριών σετ των 10-12 επαναλήψεων για κάθε άσκηση. Επιλέξτε το κατάλληλο βάρος  για εσάς–τα βαράκια θα πρέπει να είναι τόσο βαριά ώστε οι τελευταίες επαναλήψεις είναι δύσκολο να εκτελεστούν.

Γραφτείτε σε ένα γυμναστήριο ή studio Personal

Μπορεί να κοστίζει, αλλά αυτό το κόστος μπορεί να σας κάνει να αποφύγετε την επίσκεψη σε γιατρό, εφόσον, εάν γυμνάζεστε συστηματικά, θα αποκτήσετε πολύ καλή φυσική κατάσταση και θα παραμείνετε υγιείς.

Ανεβοκατεβείτε τις σκάλες

Εάν έχετε εσωτερικές σκάλες στο σπίτι ή στην πολυκατοικία σας, τότε μπορείτε να κάνετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής! Στην πραγματικότητα, ερευνητές του περιοδικού Preventive Medicine στην έκδοση του Απριλίου το 2000, βρήκαν ότι  το ανέβασμα 6 ορόφων καθημερινά μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες πάθησης από καρδιακά προβλήματα και να αυξήσει τα επίπεδα της καλής HDL χοληστερόλης σε γυναίκες που είχαν καθιστική ζωή. Κάντε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής και κάψτε αρκετές θερμίδες με το να ανεβοκατεβείτε τη σκάλα 10 φορές. Κάντε 3 σετ μέσα στην ίδια ημέρα για να προκαλέστε τον εαυτό σας!

Υιοθετήστε ένα σκυλί

Μπορεί να πιστεύετε ότι, εάν πάρετε ένα σκυλί, δεν θα αλλάξει η φυσική σας κατάσταση. Ωστόσο, δε σκεφτήκατε το εξής: εάν υιοθετήσετε ένα κατοικίδιο, θα πρέπει να το βγάζετε βόλτες μέσα στην ημέρα. Μπορεί να μη σας φαίνεται διασκεδαστικό κατά τη διάρκεια του χειμώνα και με χαμηλές θερμοκρασίες, αλλά εάν ο σκύλος σας είναι αρκετά ενεργητικός αυτό σημαίνει ότι είναι η απαραίτητη η βόλτα έξω! Αναζητήστε σε ένα καταφύγιο ζώων για σκυλιά προς υιοθεσία και επιλέξτε μία ενεργητική ράτσα σκύλου, όπως είναι τα χάσκι ή ο Αυστραλός ποιμενικός.

Κάντε σχοινάκι

Με το σχοινάκι μπορείτε να κάψετε αρκετές θερμίδες. Μάλιστα, τα σχοινάκια με ενσωματωμένα βαρίδια αυξάνουν ακόμα περισσότερο την καύση θερμίδων και σας προσφέρουν ευκαιρία για ενδυνάμωση. Μπορείτε να κάνετε σχοινάκι στο σπίτι σας ή έξω στο χιόνι. Μπορείτε να τα προμηθευτείτε εύκολα σε μαγαζιά με αθλητικό εξοπλισμό ή στο Internet σε πολύ χαμηλές τιμές.

Κάντε σκι

Αναζητήστε για χιονοδρομικά κέντρα στη περιοχή σας και με αυτό το τρόπο θα μπορείτε να κάνετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής. Στην πραγματικότητα, μία γυναίκα που ζυγίζει 60 κιλά θα κάψει περίπου 500 θερμίδες μετά από μία ώρα σκι. Εάν έχετε αρκετή ενέργεια και το κάνετε με ενθουσιασμό, τότε δεν θα σας ενοχλήσουν καθόλου οι χαμηλές θερμοκρασίες!

 

ΠΗΓΗ