fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 4 σημεία που πρέπει να δουλέψετε για τη φυσική σας κατάσταση!

4 σημεία που πρέπει να δουλέψετε για τη φυσική σας κατάσταση!

Η καλή φυσική κατάσταση δεν αφορά μόνο την άσκηση και την υγιεινή διατροφή, παρόλο που αποτελούν τα βασικά μέσα για να την πετύχετε. Απαιτεί μια πολύ πιο σύνθετη και συνολική προσέγγιση, λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους, σωματικές, ψυχικές και πνευματικές. Σε ό,τι αφορά το σώμα σας, η καλή φυσική κατάσταση σχετίζεται με την καλή σωματική υγεία και εμφάνιση καθώς και ένα επαρκές επίπεδο ικανοτήτων.

Για εσάς που έχετε στόχο ένα Fit σώμα, 4 είναι τα βασικά σημεία που πρέπει να ασχοληθείτε και να βελτιώσετε.

1. Αντοχή.

Πιο συγκεκριμένα, βελτίωση της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας και της αερόβιας ικανότητας του οργανισμού σας. Η αντοχή σας, σχετίζεται με το οξυγόνο, την ικανότητα πρόσληψης, μεταφοράς και κατανάλωσής του. Το βασικό μέσο για να αυξήσετε τις αντοχές σας, είναι η συστηματική γυμναστική. Με τη σωστή άσκηση θα ενισχύσετε το καρδιαγγειακό σας σύστημα και κατ’ επέκταση τις καρδιοαναπνευστικές σας λειτουργίες. Θα βελτιώσετε την αερόβια ικανότητά σας και θα ενισχύσετε τις αντοχές σας.

2. Μυϊκή δύναμη και αντοχή.

Η δυνατότητα των μυών να παράγουν αντίσταση στους διάφορους εξωτερικούς παράγοντες και η δυνατότητά τους να το κάνουν με διάρκεια. Χάρη σε αυτή τη λειτουργία μπορείτε να σηκώνετε βάρη, να σπρώχνετε, να τραβάτε και να υλοποιείται κάθε δραστηριότητα που απαιτεί από τους μύες σας να ασκούν αντίσταση. Η αύξηση της δύναμης μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσω της μυϊκής υπερτροφίας, είτε μέσω της βελτίωσης του νευρομυϊκού συντονισμού. Επιλέξτε διαλειμματικές ασκήσεις εδάφους, βάρη κλπ. Η αύξηση της μυϊκής αντοχής απαιτεί προπόνηση πολλών επαναλήψεων.

3. Ευκαμψία.

Είναι η ικανότητα κίνησης των αρθρώσεων, των μυών και των συνδέσμων, προς όλες τις κατευθύνσεις , με το μεγάλυτερο δυνατός εύρος κίνησης. Είναι αποτέλεσμα της μυϊκής δύναμης, του μυϊκού συντονισμού και της κινητικότητας μαζί. Βελτιώνοντας την ευκαμψία του σώματός σας, μειώνονται οι κίνδυνοι τραυματισμών, μυοσκελετικών διαταραχών και καταπόνησης. Οι διατάσεις είναι η λύση στο πρόβλημα σας!

4. Σωματική σύσταση.

Αποτελείται από τη σχέση σωματικού βάρους και λίπους και είναι σημαντική ένδειξη της καλής φυσικής κατάστασης. Η ιδανική σύσταση του σώματος εξαρτάται από την ισορροπημένη κατανομή μεταξύ βάρους-ποσοστού λίπους και το Δείκτη Μάζας Σώματος. Η βελτίωση της σύστασης του σώματος απαιτεί υγιεινή διατροφή, αερόβια προπόνηση και προπόνηση με βάρη.

Η καλή φυσική κατάσταση θα διασφαλίσει τις βέλτιστες επιδόσεις στην προπόνησή σας. Βελτιώνοντας και ενισχύοντας τους παράγοντες για μια καλή φυσική κατάσταση, θα διασφαλίσετε τις καλύτερες επιδόσεις στην καθημερινότητά σας.

Θα κερδίσετε ποιότητα στη ζωή και αυτό είναι η μεγαλύτερη πρόκληση!

Βιβλιογραφία

1. Wilmore J. H. & Costill, D. L. (1994). Physiology of sport and exercise. Human Kinetics Publishers, Inc., Champaing, pp. 402-421.

2. Parizkova, J. (1991). Human Growth, Physical Fitness and Nutrition under Various Environmental Conditions. . Medicine and Science in Sports and Exercise, 31, 1-18

3. Stewart, L. J. & Gutin B. C. (1976). Effects of physical training on cardiorespiratory Fitness in children. Research Quarterly of the American Association of Health, Physical Education and Recreation, 47, 110-120.

Enable Notifications    OK No thanks