Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 9 βοηθητικές συμβουλές για γυναίκες: βρείτε την φόρμα που πάντα επιθυμούσατε!

9 βοηθητικές συμβουλές για γυναίκες: βρείτε την φόρμα που πάντα επιθυμούσατε!

Συμβουλή #1 – Θέστε έναν στόχο

Οι στόχοι ποικίλουν από άτομο σε άτομο και αυτοί μπορεί να είναι είτε το τρέξιμο σε έναν μαραθωνοδρόμο, είτε μία εκδήλωση στην οποία θέλετε να δείχνετε όμορφοι, ή απλά να αποκτήσετε καλύτερη φυσική κατάσταση. Επιλέξτε μία ημερομηνία και δημιουργήστε το πλάνο του στόχου σας. Καταγράψτε τον στόχο και ξεκινήστε τον προγραμματισμό των δράσεων σας.

Συμβουλή #2 – Βρείτε έναν καλό λόγο

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να φτάσετε έναν στόχο από το να έχετε ένα καλό κίνητρο. Είναι αυτό η αύξηση του επιπέδου της υγείας σας; Η απώλεια κιλών; Η αύξηση της μυϊκής μάζας; Η ενδυνάμωση; Όποιος και να είναι ο λόγος, βεβαιωθείτε ότι ταιριάζει σε εσάς και όχι σε άλλους. Καταγράψτε αυτήν την αιτία δίπλα στον γενικό σας στόχο. Εάν έχετε έκαλό ισχυρό κίνητρο, όλα θα σας φαίνονται ευκολότερα!

Συμβουλή #3- Βρείτε μία υποστηρικτική ομάδα

Εάν έχετε υποστηρικτές, θα έχετε και έναν λόγο να μένετε σε επαγρύπνηση. Πολλοί κάνουν το λάθος και δεν ανακοινώνουν σε κανέναν τους προσωπικούς τους στόχους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχει κοινωνική υποστήριξη. Οι οικογένεια και οι φίλοι σας είναι οι πρώτοι που θα σας βοηθήσουν και θα σας εμψυχώσουν, σε περίπτωση που κάποια στιγμή θέλετε να τα παρατήσετε.

Συμβουλή #4 – Προετοιμαστείτε ψυχολογικά

Η ψυχολογική προετοιμασία είναι το πιο σημαντικό βήμα για την επιτυχία ενός στόχου. Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας μέσα στην ημέρα και συγκεκριμένα για διαλογισμό και πνευματική χαλάρωση. Μπορείτε να ακούσετε χαλαρωτική μουσική ή να διαβάσετε βιβλία που θα συμβάλλουν στην πνευματική σας ηρεμία. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργήσετε θετικό συναίσθημα, το οποίο αποτελεί παράγοντα επιτυχίας.

Συμβουλή #5 – Κάντε αυτό που σας αρέσει

Σίγουρα υπάρχουν κάποιες φυσικές δραστηριότητες που σας ενθουσιάζουν. Προσλάβετε έναν personal trainer που σας ταιριάζει, δοκιμάστε διαφορετικά τμήματα γυμναστηρίου ή ξεκινήστε ένα άθλημα που πάντα επιθυμούσατε – όλα θα σας φαίνονται πιο διασκεδαστικά!

Συμβουλή #6 – Μην απογοητεύεστε

Δεν συμβαίνει μέσα σε μία νύχτα. Η απόκτηση μίας καλής φυσικής κατάστασης είναι δύσκολη υπόθεση. Ο καλύτερος τρόπος να αποφύγετε την απογοήτευση είναι το personal training. Ένας εξειδικευμένος γυμναστής θα είναι αυτός που θα σας καθοδηγήσει και θα σας εμψυχώσει, έτσι ώστε να μην χάνετε το κίνητρο σας. Μην ξεχνάτε ότι η επανατροφοδότηση είναι σπουδαία – ο προσωπικός σας γυμναστής θα σας ενημερώνει για την πρόοδο και την εξέλιξη σας και θα προλαμβάνει τη λήψη λανθασμένων αποφάσεων.

Συμβουλή #7 – Καταγράψτε την πρόοδο σας

Διατηρήστε ένα ημερολόγιο διατροφής, τραβήξτε φωτογραφίες του εαυτού σας και ελέγξτε το σωματικό λίπος και το βάρος σας. Δεν χρειάζεται να ανεβαίνετε συχνά στη ζυγαριά – μία φορά την εβδομάδα αρκεί. Η υπερβολική έμφαση στα κιλά ίσως σας απογοητεύσει. Εάν όμως μετράτε συχνά το λίπος του σώματος σας, τότε σίγουρα θα νιώθετε καλύτερα!

Συμβουλή #8 – Επιβραβεύστε τον εαυτό σας μετά από μικρές επιτυχίες

Θα ήταν καλό να ΜΗΝ επιβραβεύσετε τον εαυτό σας με φαγητό. Μερικές καλές επιλογές είναι : καινούργια ρούχα, ένα κούρεμα, manicure/pedicure, θεραπεία massage, μία ημέρα σε ένα spa, διακοπές ή ακόμα και ένα απολαυστικό αφρόλουτρο!

Συμβουλή #9 – Κάντε το για τον εαυτό σας!

Τα ψώνια από τον μανάβη, η προετοιμασία γευμάτων και η προσθήκη προπονητικών ωρών μπορεί να σας εξαντλήσουν! Απλά να θυμάστε ότι αυτό το ”ταξίδι” είναι δικό σας! Μην περιμένετε την απόλυτη κατανόηση από τους γύρω – ο περίγυρος σας δεν μπορεί να κατανοήσει την αφοσίωση και τον χρόνο που χρειάζεστε για να πετύχετε τον στόχο σας. Εάν νιώθετε ότι κανείς δεν σας καταλαβαίνει, μην θυμώνετε! Δεν είστε ο πρώτος ή ο τελευταίος που θέτει στόχους για καλύτερη φυσική κατάσταση.

Η επιτυχία ενός στόχου fitness είναι μία πρόκληση. Εάν το δείτε σαν κάτι διασκεδαστικό, θα σας φανεί ευκολότερο. Όταν πετύχετε τον στόχο σας, θα είστε περήφανοι για τον εαυτό σας. Καλή επιτυχία!

 

ΠΗΓΗ