Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 4 μύθοι γύρω από την απώλεια λίπους

4 μύθοι γύρω από την απώλεια λίπους

Ας είμαστε ειλικρινείς, η απώλεια κιλών είναι δύσκολο εγχείρημα και εάν υπήρχε κάποιο μαγικό προϊόν στη αγορά που θα έκαιγε όλο το λίπος του σώματος, θα το αγοράζαμε σχεδόν όλοι! Το θέμα είναι ότι υπάρχουν πολλοί μύθοι σχετικοί με την απώλεια λίπους, οι οποίοι όχι μόνο σπαταλούν το χρόνο σας σας αλλά ίσως προκαλoύν και αρνητικές επιπτώσεις στο επίπεδο της υγείας σας.

1) Οι υδατάνθρακες παχαίνουν

Παρόλο που δεν είναι – ως ένα βαθμό- μύθος, είναι ανάγκη να αποσαφηνιστεί το θέμα. Τα περισσότερα άτομα πιστεύουν ότι πρέπει να κόψουν εντελώς τους υδατάνθρακες για να χάσουν βάρος, όμως, με μέτρο, όλα τα φαγητά που έχουν υψηλό ποσοστό υδατανθράκων μπορούν να είναι υγιεινά. Αυτό που δεν επιτρέπεται είναι η κατανάλωση επεξεργασμένων υδατανθράκων (σάκχαρα και επεξεργασμένα δημητριακά).

2) Τα διαιτητικά προϊόντα βοηθούν στη απώλεια βάρους

Ένας από τους σπουδαιότερους παράγοντες στην απώλεια κιλών είναι ο έλεγχος της μερίδας σας, όχι όμως των προϊόντων που φέρουν την ένδειξη ”χωρίς λιπαρά” ή ”διαιτητικά”. Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα από αυτά έχουν υψηλό επίπεδο σακχάρων. Θα πρέπει να θυμάστε ότι η κατανάλωση λίπους δεν σας παχαίνει, αλλά η κατανάλωση τροφών με πολλές θερμίδες συμβάλλει στην απόκτηση κιλών.

3) Μην τρώτε υδατάνθρακες μετά τις 2 το μεσημέρι

Σύμφωνα με το MuscleandStrength, από τη στιγμή που δεν τρώτε πολλούς υδατάνθρακες, δεν υπάρχει περιορισμός για τη ώρα της ημέρας που μπορείτε να τους καταλανώσετε. Δεν υπάρχει απαγορευτική ώρα για τους υδατάνθρακες και η υπόθεση ότι ο μεταβολικός ρυθμός γίνεται πιο αργός κατά τη διάρκεια του ύπνου δεν είναι εντελώς σωστή, καθώς το επίπεδο του μεταβολισμού το βράδυ εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως είναι η μυϊκή μάζα του ατόμου, η συχνότητα άσκησης του, η ενυδάτωση ακόμα και η ψυχολογική κατάσταση κατά της διάρκεια της ημέρας.

Υπάρχει και ένας μύθος ότι μπορείτε να χάσετε κιλά με το να τρώτε όλα σας τα γεύματα πριν τις 6 το απόγευμα – αλλά το φαγητό έχει τις ίδιες θερμίδες, ανεξάρτητα από την ώρα κατανάλωσης του.

4) Περιορίστε την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων

Ένας άλλος μύθος αφορά την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. Εάν δεν έχετε δυσανεξία (ή αλλεργία) σε αυτά, δεν χρειάζεται να τα απομακρύνετε από το ημερήσιο πλάνο διατροφής σας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, κυρίως το στραγγιστό γιαούρτι, έχουν πολλά θρεπτικά στοιχεία.

 

ΠΗΓΗ