Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια

Balatsinos
Βασικοί κανόνες άθλησης σε περίπτωση ίωσης seminar banner by MPBalatsinos

Βασικοί κανόνες άθλησης σε περίπτωση ίωσης

Συστήνεται η προπόνηση ενώ είστε αδιάθετοι;

Ενώ η άσκηση μπορεί να συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος άρα και στην καταπολέμηση ιώσεων και λοιμώξεων, δεν συστήνεται σε όλες τις περιπτώσεις ασθενειών. Μερικές φορές είναι καλό να απέχετε από τη γυμναστική και να ξεκουράζεστε. Ωστόσο, είναι φορές που μία μέτριας έντασης δραστηριότητα μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα. Πώς όμως θα ξεχωρίσετε πότε είναι καλό και πότε όχι;

Συστήνεται η άσκηση, εάν έχετε τα παρακάτω συμπτώματα:

1. Ιγμορίτιδα
2. Υπνηλία
3. Συνάχι ή καταρροή
4. Πονόλαιμος
5. Πόνος στα αυτιά

Δεν συστήνεται η άσκηση, εάν έχετε τα παρακάτω συμπτώματα:

1. Ρίγος
2. Πόνος στους μύες
3. Δυσκολία στην αναπνοή, βήχας, σφίξιμο στο στήθος
4. Εμετός
5. Διάρροια

Εάν τα συμπτώματα εντοπίζονται από το λαιμό και πάνω, τυπικά συστήνεται η γυμναστική. Εάν τα συμπτώματα εντοπίζονται από το λαιμό και κάτω, δεν προτείνεται σε εσάς οποιαδήποτε δραστηριότητα και καλό είναι να επιλέξετε την ξεκούραση.

Τι είδους άσκηση θα πρέπει να κάνετε, ενώ είστε άρρωστοι;

Εάν νιώθετε καλά, διατηρήστε το πρόγραμμα δραστηριότητας που κάνετε συνήθως. Μερικά άτομα νιώθουν καλύτερα όταν βρίσκονται σε φόρμα. Εάν θέλετε να δραστηριοποιηθείτε αλλά δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις του καθημερινού προπονητικού σας προγράμματος, σκεφτείτε να μειώσετε την ένταση της προπόνησης. Επιλέξτε το περπάτημα αντί για το τρέξιμο. Κάντε yoga και όχι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Μειώστε την ένταση του αερόβιου προγράμματος που απαιτεί πολλές αναπνοές.

Εάν οποιαδήποτε στιγμή νιώσετε ότι κάτι δεν πάει καλά κατά τη διάρκεια της προπόνησης και ότι τα συμπτώματα σας επιδεινώνονται, σταματήστε και ξεκουραστείτε.

Συστήνεται η επίσκεψη στο γυμναστήριο;

Από τη στιγμή που τα μικρόβια μεταδίδονται (και κολλούν!) στο γυμναστήριο, προσπαθήστε να βρείτε εναλλακτικούς τρόπους άσκησης (εάν είναι δυνατόν). Παρόλα αυτά, εάν επισκεφθείτε το γυμναστήριο:

– Κρατήστε ασφαλή απόσταση από τους υπόλοιπους

– Πλύντε τα χέρια σας πριν πάτε

– Απολυμάνετε τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείτε

– Κουβαλήστε μαζί σας αντισηπτικό χεριών ή απολυμαντικά μαντηλάκια

Σημαντικές πληροφορίες:

➢ Δώστε βάση στα σημάδια που σας δίνει το σώμα σας σχετικά με τη φυσική σας κατάσταση (σωματική και συναισθηματική).

➢ Σε περιπτώσεις ασθενειών πάντα να συμβουλεύεστε τον προσωπικό γιατρό σας.

ΠΗΓΗ