Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Τα επτά μυστικά του ύπνου

Τα επτά μυστικά του ύπνου

Σύμφωνα με μελέτη του Harvard, ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού, του μεταβολισμού, της μνήμης και της μάθησης όπως και σε άλλες ζωτικές λειτουργίες.

  • Ξεκουραστείτε

Για τους αθλητές αλλά και για τους bodybuilders o επαρκής ύπνος είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη των μυών. Όσοι λοιπόν αθλήστε και επιζητάτε τα μέγιστα αποτελέσματα στην απόδοση αλλά και στο σώμα σας, μην υποτιμάτε την σημασία του.

  • Στο σκοτάδι

Βεβαιωθείτε πως όλα τα φώτα είναι τελείως κλειστά συμπεριλαμβανομένων των Led από τις ηλεκτρονικές συσκευές έτσι ώστε να αυξήσετε την έκκριση της μελατονίνης, της ορμόνης του “ύπνου”. Ακόμη και το χαμηλότερο φως μπορεί να κρατήσει το σώμα σας σε εγρήγορση και να μην σας αφήσει να χαλαρώσετε.

  • Απομακρύνετε τα παιχνίδια σας

Το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών για θέματα ύπνου διεξήγαγε μια μελέτη το 2011 που απέδειξε πως τα άτομα που χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές τους συσκευές πρίν κοιμηθούν, αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα στον ύπνο. Εάν έχετε την τάση να ξυπνάτε κουρασμένοι δοκιμάστε να κλείσετε την τηλεόραση, τον υπολογιστή και τις ενημερώσεις στο Instagram, μια ώρα πριν πέσετε για ύπνο.

  • Διαλογιστείτε

Ξεκινήστε τη μέρα σας με μια απλή πρακτική πάνω στις αναπνοές σας. Ο διαλογισμός μπορεί να σας βοηθήσει να ελέγξετε τις σκέψεις σας ώστε να επιστρέψετε το βράδυ για έναν χαλαρωτικό ύπνο.

  • «Αναβαθμίστε τον ύπνο σας»

Το στρώμα σας έχει φθαρεί; Μήπως κοιμάστε στα ίδια σεντόνια για αρκετές μέρες; Ίσως να ήρθε η ώρα να περιποιηθείτε τον εαυτό σας σε ότι έχει να κάνει με τον ύπνο σας. Για έναν ποιοτικό ύπνο θα μπορούσατε να απευθυνθείτε σε ειδικούς για να σας εξυπηρετήσουν, βρίσκοντας το κατάλληλο στρώμα και μαξιλάρι αλλά και σεντόνια που ταιρίαζουν στο στυλ του ύπνου σας.

  • Ξυπνήστε εύκολα

Έαν ανήκετε στην κατηγορία αυτών που φοβούνται το ξυπνητήρι ή χρησιμοποιήτε το κουμπί της σίγασης ως σανίδα σωτηρίας, καλύτερα να ενεργοποίησετε και ένα δεύτερο ξυπνητήρι. Ξυπνήστε με το πρώτο ξυπνητήρι και ρυθμίστε το δεύτερο σε 15-20 λεπτά αργότερα. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε ένα πιο ήρεμο και χωρίς στρες ξύπνημα χώρις να πατάτε συνεχώς το κουμπί της σίγασης για να σωθείτε.

  • Οι πολύτιμες 8

Μιλάμε φυσικά για τις ώρες ύπνου. Τουλάχιστον οκτώ ώρες επαρκούς ύπνου είναι αυτές που δίνουν χρόνο για να απομνημονεύσετε νέες δεξιότητες σύμφωνα με τη μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν. Με οκτώ ώρες σωστού ύπνου βοηθάτε το σώμα σας να απαλλαγεί από το στρες, να ξεκουραστείτε και να επεξεργαστείτε τα γεγονότα της ημέρας έτσι ώστε να ξυπνήσετε έτοιμοι για να αντιμετωπίσετε τη νέα μέρα!