Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Πώς να προπονηθείτε εάν έχετε μόνο 30 λεπτά στη διάθεση σας

Πώς να προπονηθείτε εάν έχετε μόνο 30 λεπτά στη διάθεση σας

Αναζητάτε ένα σύντομο αλλά αποτελεσματικό πρόγραμμα γυμναστικής; Έχετε μόνο 30 λεπτά στη διάθεση σας και δεν προλαβαίνετε να πάτε στο γυμναστήριο; Δείτε τί μπορείτε να κάνετε γι’ αυτό …

Ο χρόνος είναι πολυτέλεια για τους περισσότερους ανθρώπους.  Οι επαγγελματικές υποχρεώσεις συνήθως μας στερούν το χρόνο για την ενασχόληση με αγαπημένες δραστηριότητες – και πόσο μάλλον για ένα προπονητικό πρόγραμμα.

Εάν έχετε μόνο 30 λεπτά στη διάθεση σας, μπορείτε να κάνετε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής και μάλιστα να δείτε αποτελέσματα τόσο στην εμφάνιση σας όσο και στην φυσική σας κατάσταση.

Πώς; Εδώ υπάρχουν τα βασικά βήματα:

Κυκλική προπόνηση

Αρχικά, οργανώστε ένα πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης. Μεταφερθείτε από τη μία άσκηση στη άλλη, σε όσο πιο γρήγορο χρόνο μπορείτε και αφιερώστε όσο τον δυνατόν λιγότερο χρόνο στα διαλείμματα. Όχι μόνο θα αυξήσετε την ένταση του προγράμματος σας, αλλά θα καίτε και αρκετές θερμίδες τόσο κατά τη διάρκεια του προγράμματος όσο και μετά από μερικές ώρες. Επίσης, θα βελτιώσετε αρκετά τη λειτουργία του καρδιαγγειακού σας συστήματος.

Κάντε συνδυασμούς ασκήσεων

Όταν επιλέξετε τις ασκήσεις που θέλετε, δημιουργείστε συνδυασμούς με αυτές. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφορετικές  ασκήσεις όπως τα squats, οι άρσεις θανάτου, οι κωπηλατικές, οι πιέσεις ώμου, οι προβολές και όλες οι ασκήσεις ποδιών θα πρέπει να εναλλάσσονται μεταξύ τους. Με αυτές τις ασκήσεις γυμνάζετε όλες τις μυϊκές σας ομάδες στο συντομότερο δυνατό χρόνο. Επιπλέον, ενδυναμώνετε τους μύες σας και παράλληλα αυξάνεται και ο μεταβολικός σας ρυθμός. Εάν στόχος σας είναι η απώλεια κιλών, το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι η καλύτερη επιλογή για εσάς.

Πολλές επαναλήψεις

Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε, εάν έχετε μόνο 30 λεπτά διαθέσιμα για προπόνηση, είναι να σκεφτείτε από μόνοι σας τα set που χρειάζονται για να έχετε αποτέλεσμα. Επομένως, αντί να κάνετε έναν συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων, ξεκούραση και μετά επανάληψη, επιλέξτε ένα χρονικό διάστημα – για παράδειγμα ένα λεπτό – και κάντε όσο το δυνατόν περισσότερες επαναλήψεις της άσκησης σε μόνο ένα λεπτό. Εάν θέλετε να ξεκουραστείτε μέσα σε αυτό το λεπτό, κάντε το, αλλά επιστρέψτε στην άσκηση το συντομότερο. Όταν τελειώσει το λεπτό, συνεχίστε στην επόμενη άσκηση και επαναλάβετε. Αυτός είναι ένας γρήγορος και εύκολος τρόπος προπόνησης με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Όπως είδατε,  δεν είναι απαραίτητο, εάν δεν έχετε χρόνο, να επισκεφθείτε  το γυμναστήριο για να ασκηθείτε. Μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας και να αυξήσετε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης σε σύντομο χρονικό διάστημα και μόνοι σας. Εάν είστε συνεπής και κάνετε ένα 30λεπτο πρόγραμμα γυμναστικής 3 ή 4 φορές την εβδομάδα, θα αποκτήσετε σίγουρα τα αποτελέσματα που επιθυμείτε.

ΠΗΓΗ