Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Γυμναστική: Μερικοί τρόποι για να ανακτήσετε την χαμένη σας αυτοπεποίθηση

Γυμναστική: Μερικοί τρόποι για να ανακτήσετε την χαμένη σας αυτοπεποίθηση

Αισθάνεστε ντροπή να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής; Ρίξτε μία ματιά στις παρακάτω ιδέες για να ανακτήσετε την χαμένη αυτοπεποίθηση σας και να κατακτήσετε νέους στόχους fitness!

Μία έρευνα ενός πανεπιστημίου στο Pittsburgh βρήκε ότι η έλλειψη χρημάτων, χρόνου και κινήτρων είναι οι πιο συχνές δικαιολογίες των ατόμων που δεν αθλούνται. Επιπλέον, άλλα εμπόδια είναι η ντροπή, ο φόβος και ο δισταγμός για άσκηση.

Εάν δεν βρίσκεστε σε φόρμα αυτό το διάστημα, ίσως να μην νιώθετε αυτοπεποίθηση για να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα γυμναστικής (για να είμαστε ειλικρινείς, ντρέπεστε να γυμναστείτε μπροστά σε άλλους!). Με αυτόν τον τρόπο, μπαίνετε σε έναν φαύλο κύκλο καθώς, εάν δεν γυμνάζεστε, δεν βελτιώνετε την φυσική σας κατάσταση και δεν νιώθετε ικανοποιημένοι με το σώμα σας.

Το κλειδί για το ξεκίνημα μίας δραστήριας καθημερινότητας είναι τα μικρά και σταθερά βήματα. Ξεκινήστε με κάτι που μπορείτε να κάνετε τώρα, με αυτά που ήδη έχετε. Για παράδειγμα, για αρχή μπορείτε να βγείτε για έναν 10λεπτο περίπατο.

Τα επόμενα βήματα

Για να είστε υγιής, σύμφωνα με το U.S. Centers for Disease Control and Prevention, χρειάζεστε το λιγότερο 2 ώρες και 30 λεπτά μέτριας έντασης φυσική δραστηριότητα και 1 ώρα και 15 λεπτά έντονης φυσικής δραστηριότητας εβδομαδιαία και επιπλέον 2 φορές την εβδομάδα ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης. Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να ξοδεύετε ατελείωτες ώρες στο χώρο του γυμναστηρίου ή να σπαταλήσετε μία περιουσία για Personal Training. Αυτά που χρειάζονται είναι ένα πλάνο άσκησης που να ταιριάζει στο δικό σας εβδομαδιαίο πρόγραμμα και λίγη προσπάθεια. Εδώ θα βρείτε μερικούς τρόπους για να ξεκινήσετε.

➤ Δεν είναι μόνο το γυμναστήριο. Μία πολύ καλή ιδέα είναι να ξεκινήσετε μόνοι σας, στον δικό σας χώρο, ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Υπάρχουν πολλά προπονητικά προγράμματα διαθέσιμα είτε στο Internet ή σε μορφή DVD και μπορείτε να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει. Θα είναι πιο εύκολο για εσάς, εάν ξέρετε ότι μπορείτε να κάνετε γυμναστική στο σπίτι σας, χωρίς να ξοδέψετε χρόνο στην μετακίνηση. TIP: Μπορείτε να προθερμάνετε το σώμα σας με έναν περίπατο στη γειτονιά.

 Αναφερθείτε σε κάποιον personal trainer. Η προσαρμογή σας σε ένα κέντρο γυμναστικής μπορεί να γίνει ευκολότερη, εάν σας καθοδηγήσει ένας εξειδικευμένος personal trainer. Συγκεκριμένα, θα σας δείξει τους χώρους, θα σας φέρει σε επαφή τόσο με το υπόλοιπο προσωπικό του γυμναστηρίου όσο και με τους πελάτες και ίσως δημιουργήσει για εσάς ένα πλάνο άσκησης, ιδανικό για την κάλυψη των αναγκών σας. Μετά από μερικές επισκέψεις στο γυμναστήριο, θα αρχίζετε να εξοικειώνεστε τόσο με τον χώρο όσο και με τα πρόσωπα και θα νιώθετε σαν στο σπίτι σας!

➤ Επιλέξτε την κατάλληλη αθλητική περιβολή. Ένας σημαντικός παράγοντας στο χώρο του fitness είναι η κατάλληλη ενδυμασία. Φορέστε τα ρούχα και τα παπούτσια που σας κάνουν να νιώθετε άνετα, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Η άνεση είναι λέξη κλειδί. Μην ξεχνάτε όμως ότι πρέπει να επιλέξετε τα ρούχα τα οποία θα σας κάνουν να νιώθετε άνετα και την στιγμή που θα ιδρώσετε. Επίσης, τα παπούτσια που θα φορέσετε θα πρέπει να είναι κατάλληλα για το πρόγραμμα εκγύμνασης που θα επιλέξετε.

➤ Ξεκινήστε μαζί με έναν φίλο σας. Βρείτε έναν φίλο σας που πηγαίνει ήδη σε κάποιο γυμναστήριο και προτείνετε σε αυτόν να πηγαίνετε μαζί – θα έχετε παρέα, θα νιώθετε πιο άνετα και είναι αυτός που μπορεί να σας δώσει τις αρχικές συμβουλές.

➤ Απομακρύνετε το αίσθημα της ντροπής. Εάν δεν είστε σε φόρμα, ίσως νιώσετε ντροπή την στιγμή που θα μπείτε για πρώτη φορά στο χώρο του γυμναστηρίου. Αλλά θυμηθείτε: κάθε άτομο πηγαίνει στο γυμναστήριο για να φτιάξει το σώμα του και όχι για να κρίνει τους άλλους. Μην σκέφτεστε αυτά που θα σχολιάσουν για εσάς. Όλοι οι άνθρωποι έχουν ανασφάλειες – ακόμα και οι γυναίκες με τα πιο γυμνασμένα σώματα. Εξάλλου, όλοι εκεί μέσα από κάπου ξεκινήσανε!

➤ Απολαύστε τα προγράμματα. Εν τέλει, ο καλύτερος τρόπος για να ανακτήσετε την αυτοπεποίθηση σας είναι να επιλέξετε ένα πρόγραμμα που θα σας αρέσει και θα σας παθιάζει. Εάν το κάνετε αυτό, ξαφνικά θα δείτε ότι δεν θα σας ενδιαφέρει αυτό που θα πουν οι άλλοι για εσάς, θα είστε πιο αποδοτικοί και θα βελτιώσετε σε σύντομο χρονικό διάστημα την φυσική σας κατάσταση. Εάν απολαμβάνετε μία δραστηριότητα, θα ανυπομονείτε να ξανασυμμετέχετε σε αυτήν όλο και συχνότερα. Το κίνητρο της ευχαρίστησης είναι αρκετό για να σας κάνει να τηρήσετε ένα σταθερό πλάνο άσκησης.

ΠΗΓΗ