431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Λόγοι και 5 τρόποι να ξαναγίνει το γυμναστήριο προτεραιότητα!

5 Λόγοι και 5 τρόποι να ξαναγίνει το γυμναστήριο προτεραιότητα!

Το γυμναστήριο αποτελεί την καλύτερη επιλογή για άσκηση τα πολλά τελευταία χρόνια. Με τις σύγχρονες ανάγκες και τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία, ειδικά στα πλαίσια της καραντίνας, ίσως έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα. Αυτό, σε καμία περίπτωση, δε σημαίνει ότι το παραδοσιακό γυμναστήριο έχει χάσει την αξία του.

Πρέπει, λοιπόν, να βρείτε τους υποκειμενικούς λόγους που κάποιος αποφεύγει ή δεν προτιμάει την εγγραφή του στο γυμναστήριό σας και να του δώσετε τα κατάλληλα κίνητρα για να το κάνει.

Μπορεί οι λόγοι να είναι πολλοί και οι παράγοντες διαφορετικοί για τον καθένα. Κάποιοι, όμως, είναι κοινοί προβληματισμοί, και πρέπει να επιλυθούν.

1. “Τα ομαδικά τμήματα δεν αποτελούν πρόκληση για μένα. Το πρόγραμμα ασκήσεων επαναλαμβάνεται, γίνεται μηχανικά και μονότονα.”

-Αν θέλετε να το αναδιατάξετε, επενδύστε στο προσωπικό σας. Οι γυμναστές και οι προπονητές πρέπει να είναι εξειδικευμένοι και να δείχνουν ενδιαφέρον και ενθουσιασμό την ώρα της προπόνησης. Έτσι θα το μεταφέρουν και στους ασκούμενους. Τα προγράμματα πρέπει να διαθέτουν ποικιλία και να εξελίσσονται. Η δημιουργία μιας κοινότητας, ενός φιλικού και οικείου περιβάλλοντος μεταξύ ασκούμενων και προσωπικού θα ήταν ένα πολύ μεγάλο κίνητρο επίσης.

2. “Δεν ξέρω να χρησιμοποιώ τον εξοπλισμό και τα όργανα. Χωρίς καθοδήγηση θα γίνω ρεζίλι, μπορεί και να τραυματιστώ.”

-Η δωρεάν παροχή πληροφοριών και ο προσανατολισμός σε σχέση με τη λειτουργία των οργάνων και του εξοπλισμού, θα λύσει αυτό το πρόβλημα. Επίσης, μία δωρεάν συνεδρία Personal Training που θα απαντήσει σε ερωτήσεις νέων μελών και θα τους βοηθήσει να οργανώσουν ένα πρόγραμμα βασισμένο στους στόχους τους, θα εκτιμηθεί πολύ περισσότερο από μια προσφορά στη συνδρομή. Εάν υπάρχει η δυνατότητα να ενημερώσετε και να εκπαιδεύσετε κάποιον, κάντε το και θα κάνετε τη διαφορά!

3. “Φοβάμαι ότι όσο οικονομική και αν είναι η προσφορά, θα ξεμείνω με αυτή και θα μου είναι αχρείαστη.”

-Όσον αφορά την τιμολογιακή πολιτική των γυμναστηρίων. Καλύτερη τιμή και προσφορές στη συνδρομή, μπορούν να κάνουν όλοι. Δε θα κάνετε τη διαφορά μόνο με αυτόν τον τρόπο. Αντί για σκληρά παζάρια που κάνουν τους ενδεχόμενους πελάτες να νιώθουν άβολα, επικεντρωθείτε στους στόχους και στις προσδοκίες που έχουν από το γυμναστήριό σας. Προγραμματίστε μια συζήτηση που θα τους παρέχετε όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται και με το παραπάνω. Αφήστε το περιβάλλον, το προσωπικό σας και η εξυπηρέτηση να αναδείξουν την ποιότητα του χώρου σας. Μπορεί, να μη χρειαστούν καν τα παζάρια!

4. “Καποιος πρέπει να φροντίσει τα παιδιά. Δουλεύω όλη μέρα και το γυμναστήριο είναι πολυτέλεια για μένα.”

-Ένας από τους βασικούς αποτρεπτικούς λόγους και μια πολύ καλή και οικονομική ευκαιρία, ώστε το γυμναστήριό σας να ξεχωρίσει. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα playroom που με την εποπτεία κάποιου εξειδικευμένου γυμναστή θα απασχολούνται οι μικροί σας φίλοι, όσο οι γονείς τους γυμνάζονται. Υπάρχει και μια λύση, ακόμη πιο ενδιαφέρουσα και ίσως πιο επικερδής. Δημιουργήστε μεικτά τμήματα και προγράμματα για γονείς με τα παιδιά τους! Μια υπηρεσία “mommy-and-me” θα εκτιμηθεί ακόμη και από αυτούς που δεν έχουν παιδιά!

5. “Έχω πολλά κιλά παραπάνω για να εκτεθώ με το κολάν μου σε ένα χώρο, που από την υποδοχή μέχρι τις οθόνες, προβάλλει καλλίγραμμα μοντέλα και φουσκωτούς.”

-Οι εικόνες και τα μηνύματα που χρησιμοποιείτe για μάρκετινγκ πρέπει να απευθύνονται σε ένα πολύ ευρύ κοινό και να το διεμβολίζουν. Οι bobybuilders και τα Fitness μοντέλα σε κάθε αφίσα και διαφημιστικό, μάλλον δεν κινητοποιούν κάποιον που δεν έχει ούτως ή άλλως αντίστοιχα πρότυπα και στόχους. Προσεγγίστε το ζήτημα άσκησης, υγείας και ευεξίας με έναν πιο ολιστικό τρόπο που θα είναι και προσιτός. Μπορεί να φαίνεται υποτελές αλλά όλα έχουν τη σημασία τους αν θέλετε να κάνετε τη διαφορά.

Λόγω της πανδημίας, τα γυμναστήρια παρέμειναν εκτός λειτουργίας και αυτό έχει και οικονομικές συνέπειες. Όμως, αυτή η κατάσταση τελειώνει. Ιδιοκτήτες και εργαζόμενοι στη βιομηχανία του Fitness, πρέπει να είστε προετοιμασμένοι και ανανεωμένοι για να ανταπεξέλθετε. Αποδείξτε ότι το γυμναστήριο συνεχίζει να αποτελεί την καλύτερη επιλογή για άσκηση!

Τα γυμναστήρια παραμένουν αναγκαία. Από εσάς εξαρτάται αν θα συνεχίσουν! Είστε έτοιμοι να κάνετε τη διαφορά;

Βιβλιογραφία

1. Humpel N, Owen N, Leslie E. Environmental factors associated with adults’ participation in physical activity: a review. Am J Prev Med. 2002;22(3):188–199. doi:10.1016/S0749-3797(01)00426-3.

2. Tappe K, Tarves E, Oltarzewski J, Frum D. Habit formation among regular exercisers at fitness centers: an exploratory study. J Phys Act Health. 2013;10(4):607–613. doi: 10.1123/jpah.10.4.607

Enable Notifications OK No thanks