Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Γιατί δεν έχεις τέλειους κοιλιακούς ενώ γυμνάζεσαι;

Γιατί δεν έχεις τέλειους κοιλιακούς ενώ γυμνάζεσαι;

Γιατί κάτω από τη μπλούζα σου δεν υπάρχει ούτε μία υποψία γράμμωσης;

  • Γιατί δεν έχεις γενετική προδιάθεση

Ο σημαντικότερος λόγος που δεν βλέπουμε γράμμωση στο κομμάτι της κοιλιάς προέρχεται από την ίδια τη φύση μας. Υπάρχουν άνθρωποι με μεσομορφικό, ενδομορφικό και εκτομορφικό σωματότυπο. Αν είσαι από τους τυχερούς της πρώτης κατηγορίας έχεις μεγάλες πιθανότητες θα δεις στο καθρέπτη το σώμα που πάντα ονειρευόσουν. Στη κατηγορία αυτή ανήκουν τα άτομα που έχουν ταλέντο στα σπορ, παρουσιάζουν μεγάλη μυικότητα ακόμη και αν δεν γυμνάζονται, το σώμα τους κρατά ελάχιστο λίπος. Δυστυχώς οι περισσότεροι από εμάς ανήκουμε στις άλλες δυο κατηγορίες.

  • Γιατί δεν κάνεις σωστή διατροφή

Όταν ζητάμε τέλειο αισθητικό αποτέλεσμα η διατροφή θα πρέπει να είναι επίσης τέλεια. Το ιδανικό πρόγραμμα διατροφής περιλαμβάνει ένα μικρό γεύμα ανά τρεις ώρες, υψηλό ποσοστό πρωτεΐνης, υδατάνθρακες ανάλογους της ημερήσιας δραστηριότητας, μηδενικά λίπη. Παράλληλα ξεχνάμε για πάντα το junk food (hamburger, hot dog, πίτσα κτλ). Τρώμε κάθε ημέρα τις ίδιες ακριβώς ώρες και εφαρμόζουμε εάν είναι δυνατό το ίδιο πρόγραμμα.

  • Γιατί δεν γυμνάζεσαι με το σωστό τρόπο

Θα πρέπει να ξεχάσουμε για πάντα τους κοιλιακούς που μάθαμε στο σχολείο. Το σύγχρονο ασκησιολόγιο περιλαμβάνει ασκήσεις pilates, κοιλιακούς με ελβετική μπάλα, προπόνηση με ιμάντες, ειδικά όργανα εξάσκησης κοιλιακών. Δυστυχώς η συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα απαιτεί μεγάλη προσπάθεια την ώρα της προπόνησης αφού η πολυπόθητη απομόνωση επιτυγχάνεται πραγματικά δύσκολα.

  • Γιατί κάνεις μεγάλη κατακράτηση υγρών

Η κατακράτηση των υγρών πνίγει κάτω από το δέρμα οποιαδήποτε υποψία γράμμωσης. Η κατακράτηση αυξάνεται με δυο κυρίως τρόπους. Ο σημαντικότερος αφορά την χαμηλή κατανάλωση νερού. Όταν το σώμα δεν ενυδατώνεται επαρκώς αναγκάζεται να κρατήσει υγρά, προστατεύοντας τον οργανισμό από αφυδάτωση. Ο δεύτερος αφορά την κατανάλωση άλατος. Τα άλατα αυξάνουν σημαντικά τη κατακράτηση των υγρών. Ακόμη και αν δεν αλατίζουμε το φαγητό τρώμε αρκετό αλάτι που περιέχεται στα τρόφιμα.

  • Γιατί δεν ξεκουράζεσαι αρκετά

Ναι είναι αλήθεια. Όταν το σώμα δεν αποκαθιστά πλήρως την ενεργειακή του δαπάνη αμύνεται κρατώντας περισσότερο λίπος. Ουσιαστικά μιλάμε καθαρά για μηχανισμό αυτοσυντήρησης ο οποίος εγγυάται τη σωστή λειτουργία στο μέλλον αποθηκεύοντας ενέργεια κάτω από το δέρμα.

  • Γιατί κυνηγάς φαντάσματα

Τα περιοδικά παρουσιάζουν ανθρώπους που βρίσκονται συνήθως σε τέλεια φυσική κατάσταση για λίγες μόνο ώρες. Ουσιαστικά όσο κρατάει η φωτογράφηση. Φανταστείτε ότι ένας επαγγελματίας προσπαθεί εβδομάδες εφαρμόζοντας εξαντλητικές δίαιτες και ατελείωτες ώρες προπόνησης μόνο για μια στιγμή. Αμέσως μετά ακολουθεί η “off season περίοδος”, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την φάση της φωτογράφισης. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε αγώνες body building. Παράλληλα σε αυτούς τους χώρους εφαρμόζεται σε μεγάλο βαθμό η φαρμακοδιεγερσης.

Οι παρακάτω οδηγίες θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες και να αποκτήσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα ένα καλοσχηματισμένο και γραμμωμένο σώμα:Περιορίσε την ημερήσια θερμιδική σου πρόσληψη στο 85% του επιπέδου συντήρησης του βάρους σου.

    1. Τα γεύματα σου θα πρέπει να είναι συχνά, μικρά και ισοθερμιδικά (5-6 για τους άνδρες και 4-5 για τις γυναίκες).
    2. Πίνε άφθονο νερό και απόφυγε το αλκοόλ και τα αναψυκτικά.
    3. Τρώγε αργά και μάσα καλά την τροφή σου.
    4. Ξέχνα τις πίτσες, τα σουβλάκια και γενικά κάθε είδους junk food.
    5. Συμπεριέλαβε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα σου (στήθος κοτόπουλο, γαλοπούλα, φιλέτο μοσχαριού, αυγά, σαρδέλες, σκουμπρί, τόνος, μαύρα φασόλια, φακές κ.α.)
    6. Παίρνε λίπη από τα ψάρια και το ελαιόλαδο
    7. Περιόρισε τα γαλακτοκομικά, τα δημητριακά (μόνο ολικής άλεσης) και τα φρούτα (νωπά και κυρίως αποξηραμένα).
    8. Πες όχι στους πειρασμούς που τις περισσότερες φορές περιέχουν λίπη, ζάχαρη και θερμίδες και δεν αποσκοπούν στον κορεσμό της πείνας σου.

Πηγές: www.oneman.gr , www.inshape.gr.cy