Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Δρομείς! Μείνετε μακριά από τραυματισμούς με αυτό το 10′ πρόγραμμα!

Δρομείς! Μείνετε μακριά από τραυματισμούς με αυτό το 10′ πρόγραμμα!

Το παρακάτω σύντομο πρόγραμμα προπόνησης έχει στόχο να κρατήσει τους δρομείς μεγάλων ή μικρών αποστάσεων, ασφαλείς και μακριά από τραυματισμούς!

Αυτή η 10-λεπτη προπόνηση ενδυναμώνει περιοχές ευάλωτες σε τραυματισμούς που προκύπτουν κυρίως στους δρομείς μεγάλων αποστάσεων, αλλά και στην ενδυνάμωση του πυρήνα (core) κάτι που θα κάνει την προσπάθειά τους πιο αποδοτική και αποτελεσματική. Βελτιώνεται γρηγορότερα η φυσική κατάσταση του αθλητή και γίνεται ταχύτερος. Σε περίπτωση που πρόκειται για αρχάριους δρομείς, παρουσιάζονται και παραλλαγές σε όλες τις ασκήσεις. Προτείνουμε να κάνετε αυτό το πρόγραμμα μία φορά ή δύο φορές την εβδομάδα γιατί συμβάλλει σε μια καλή προθέρμανση αλλά και αποθεραπεία.

Για να δείτε το βίντεο, πατήστε εδώ