Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 8 διατροφικά tips για την περίοδο των Χριστουγέννων

8 διατροφικά tips για την περίοδο των Χριστουγέννων

Χρειάζεστε μερικά χρήσιμα tips, προκειμένου να διατηρήσετε ένα υγιεινό διατροφικό πλάνο κατά τη διάρκεια των εορτών; Μπορεί να σας φαίνεται ανέφικτο, αλλά υπάρχει τρόπος να μην αυξηθεί το βάρος σας τα Χριστούγεννα. Στην πραγματικότητα, είναι πιθανόν να χάσετε κιλά, εάν ακολουθήσετε πιστά αυτά τα tips δίαιτας.

Οι δίαιτες ”καταστρέφονται”

Δεν είναι πλέον κρυφό ότι κατά τη διάρκεια των διακοπών ακόμα και η πιο προσεγμένη διατροφή μπορεί να ”καταστραφεί”. Οι πειρασμοί βρίσκονται παντού – από το μπολ με τα γλυκά πάνω στο γραφείο του συναδέλφου σας μέχρι το χριστουγεννιάτικο τραπέζι που ετοιμάζει η οικογένεια σας. Με όλους αυτούς τους πειρασμούς, τι γίνεται με την δίαιτα σας; Πως μπορείτε να αποφύγετε την απόλυτη καταστροφή του πλάνου διατροφής σας; Τα παρακάτω διατροφικά tips θα σας βοηθήσουν.

1. Τα Χριστούγεννα είναι η κατάλληλη εποχή για ψώνια. Επισκεφθείτε τα αγαπημένα σας καταστήματα με τα πόδια. Πέρα από το περπάτημα, δεν χρειάζεται να ψάχνετε και parking για το αυτοκίνητο σας. Εάν είναι αρκετά μακριά τα πολυκαταστήματα από το σπίτι σας, χρησιμοποιήστε το αμάξι και βρείτε στάθμευση λίγο πιο μακριά από το κατάστημα, με σκοπό να περπατήσετε μέχρι τον προορισμό σας. Μετά τα ψώνια, μπορείτε να κουβαλήσετε τις σακούλες σας μέχρι το αμάξι ή μέχρι το σπίτι σας. Με αυτό τον τρόπο θα κάψετε περισσότερες θερμίδες.

2. Διοργανώστε το δικό σας πάρτυ. Τα Χριστούγεννα είναι αναπόφευκτο το κάλεσμα σε πάρτυ – όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν πλουσιοπάροχα γεύματα επάνω στο τραπέζι του οικοδεσπότη. Γιατί όμως να μην είστε εσείς ο διοργανωτής του πάρτυ; Με αυτό τον τρόπο θα έχετε τον πλήρη έλεγχο των φαγητών που σερβίρονται. Εάν είστε καλεσμένοι σε πάρτυ φίλων, μπορείτε να προσφέρετε σε αυτούς ένα υγιεινό χριστουγεννιάτικο σνακ που σας αρέσει.

3. Περιορίστε την ποσότητα αλκοόλ. Το αλκοόλ δεν είναι από μόνο του παχυντικό. Έχει 7 θερμίδες/γραμμάριο (και συγκεκριμένα τέσσερις θερμίδες ανά γραμμάριο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνες και εννέα θερμίδες ανά γραμμάριο σε λίπη). Το αλκοόλ, ωστόσο, μεταβολίζεται διαφορετικά σε κάθε σώμα και πάντα πρώτο από οτιδήποτε άλλο τρώτε. Συνεπώς, επηρεάζει αρκετά τη δίαιτα σας. Εάν έχετε ένα αλκοολούχο ρόφημα, συνδυάστε το με ροφήματα χαμηλά σε σάκχαρα ή με υγιεινά συνοδευτικά. Για παράδειγμα, ένα ποτήρι κρασί με φρούτα ή με πάγο, είναι μία καλή και υγιεινή επιλογή.

4. Να είστε προσεκτικοί με το μέγεθος της μερίδας σας. Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στους πειρασμούς που σας σερβίρονται, απλώς φάτε μία μικρή ποσότητα.

5. Κάντε έξυπνους συνδυασμούς. Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα γλυκά, μπορείτε να φάτε ένα γλυκό με μαύρη σοκολάτα, η οποία είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και χαμηλή σε σάκχαρα.

6. Μην ψωνίζετε ενώ είστε πεινασμένοι. Μπορεί να είναι παλιό κόλπο, αλλά πιάνει. Εάν πάτε στο super market πεινασμένοι, θα είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσετε κάτι παχυντικό ή αρκετά δελεαστικό. Ακόμα και τα καλύτερα διατροφικά προγράμματα κάποτε ”καταστράφηκαν” από ένα κομμάτι μηλόπιτας ή από μερικά μπισκότα. Φάτε ένα υγιεινό σνακ πριν πάτε στο super market και ακολουθήστε πιστά τη λίστα με τα απαραίτητα τρόφιμα για το σπίτι.

7. Μην εκτίθεστε σε πειρασμούς έξω από το σπίτι. Είναι δύσκολο να διαχειριστείτε το φαγητό στο γραφείο ή στα πάρτυ, αλλά εάν κάθε φορά που ανοίγετε το ψυγείο εκτίθεστε σε ένα κομμάτι κολοκυθόπιτας, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να ”λυγίσετε”. Εάν έχετε διατροφικούς πειρασμούς στο σπίτι, προσπαθήστε να φτιάξετε υγιεινά επιδόρπια, τα οποία μπορείτε να απολαύσετε χωρίς τύψεις.

8. Βεβαιωθείτε ότι ασκείστε αρκετά. Η περίοδος των διακοπών μπορεί να σας ταλαιπωρήσει και να σας εξαντλήσει. Μερικές φορές ίσως νομίζετε ότι δεν έχετε αρκετή ενέργεια για να ανταποκριθείτε στις δραστηριότητες σας. Μπορεί να σας φαίνεται περίεργο, αλλά ένας τρόπος να απομακρύνετε την κούραση είναι η άσκηση. Μην παραλείπετε την άσκηση από την καθημερινότητα σας, ακόμα και εάν έχετε μία κουραστική ημέρα. Ακόμα και 30 λεπτά ελεύθερου χρόνου φτάνουν για να κάνετε κάποιου είδους φυσικής δραστηριότητας. Περπατήστε στη γειτονιά σας και θαυμάστε τα στολισμούς της πόλης σας. Εάν έχετε οικογένεια, βγείτε έξω στο χιόνι και φτιάξτε έναν χιονάνθρωπο με τα παιδιά σας. Δεν είναι απαραίτητο να πάτε στο γυμναστήριο για να ασκηθείτε – αρκεί που κινείστε.

Δεν χρειάζεται να καταστρέψετε εντελώς το πλάνο σας κατά τη διάρκεια των διακοπών. Με σωστό σχεδιασμό και με σωστά tips, μπορείτε να παραμείνετε fit όλο τον χρόνο.

 

ΠΗΓΗ