fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 Tips για να γίνει η κυκλική προπόνηση η αγαπημένη άσκηση της καραντίνας

3 Tips για να γίνει η κυκλική προπόνηση η αγαπημένη άσκηση της καραντίνας

Η διάσημη και τρομερά αποτελεσματική κυκλική προπόνηση βρίσκεται, πλέον, σε όλες τις αίθουσες των γυμναστηρίων, αποτελεί ένα από τα βασικά ομαδικά προγράμματα άσκησης και δεν είναι τυχαίο. Ενισχύει τη φυσική σας κατάσταση, ενδυναμώνει το μυοσκελετικό σύστημα και βελτιώνει τη λειτουργία καρδιαγγειακών και αναπνευστικών λειτουργιών. Τονώνει το νευρικό σύστημα και την εκρηκτικότητα και αυτά είναι μερικά, μόνο, από τα οφέλη που προσφέρει. Η μέθοδος της κυκλικής προπόνησης βοηθά στην αύξηση του μεταβολισμού με αποτέλεσμα τις αυξημένες καύσεις θερμίδων και αυτός είναι ο βασικός λόγος που την καθιστά τόσο δημοφιλή. Τα γυμναστήρια μόλις άνοιξαν και σας περιμένουν, αν όμως ξανακλείσουν εσείς θα είστε προετοιμασμένοι!

Η φύση της συγκεκριμένης προπονητικής μεθόδου, σας δίνει τη δυνατότητα να ασκηθείτε σχεδόν παντού και με εξοπλισμό DIY. Τα παρακάτω Tips θα σας εκπλήξουν.

1. Στο σπίτι. Χρειάζεστε ένα χαλάκι για στρώμα και δυο μπουκαλάκια νερό, εάν δεν υπάρχουν βαράκια. Ο χώρος και ο εξοπλισμός είναι έτοιμος και οι δυνατότητες πολλές.

    • -Καθίσματα
    • -Ανασηκώσεις ώμων με αλτήρες ή μπουκάλια νερό (shrugs)
    • -Πιέσεις στήθους σε οριζόντιο πάγκο
    • -Αναπηδήσεις επιτόπου (jumping jacks)
    • -Πιέσεις ώμων με αλτήρες
    • -Κλειστή κωπηλατική
    • -Εναλλάξ προβολές με αλτήρες

2. Στο πάρκο. Προϋπόθεση να βρείτε πάρκο με παγκάκια. Επίσης, ένα χαλάκι αν δεν υπάρχει στρώμα και ένα σχοινάκι. Θα έχετε και κοινό, θα θυμηθείτε το γυμναστήριο. Το παγκάκι σας προσφέρει τη δυνατότητα ακόμη πιο αναβαθμισμένης προπόνησης.

    • -Step up
    • -Βυθίσεις
    • -Pushups
    • -Split squat (… και όλα αυτά στο παγκάκι)
    • -Αναπηδήσεις με σχοινάκι
    • -Κοιλιακοί
    • -Ραχιαίοι

3. Στην παραλία. Από τα πιο ενδιαφέροντα περιβάλλοντα να ασκηθεί κανείς. Μπορείτε για στρώμα να χρησιμοποιήσετε μια ψάθα παραλίας, ενώ μπορεί να βολευτείτε και με μια πετσέτα στρωμένη στην άμμο.

    • -Jump squats
    • -Pushups
    • -Τuck jumps ( άλμα με γόνατα στο στήθος)
    • -Επιτόπιο sprint στην άμμο
    • -Έκταση ράχης στο στρώμα
    • -Γέφυρα γλουτών
    • -Βαθιά καθίσματα

Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη και πλεονεκτήματα, λοιπόν, είναι ότι η κυκλική προπόνηση, δίνει πραγματικά απεριόριστες δυνατότητες ασκήσεων. Για τους πιο προχωρημένους ασκούμενους, δίνεται η δυνατότητα αναβαθμισμένης δυσκολίας ασκήσεων και αποτελεσμάτων. Σε κάθε περίοδο, πόσο μάλλον σε περίοδο πανδημίας, θα σας λύσει τα χέρια. Θα διατηρήσετε μια καλή φυσική κατάσταση, θα γεμίσετε παραγωγικά το χρόνο σας, θα χαλαρώσετε το πνεύμα σας και θα είστε έτοιμοι να γυμναστείτε στην κυριολεξία παντού και πάντα.

Αν δεν το έχετε ξανακάνει, δοκιμάστε την κυκλική προπόνηση! Στα πλαίσια της καραντίνας αλλά και πέρα από αυτά! Δε θα σας απογοητεύσει!

Βιβλιογραφία

1. Yoko Takahata, Usefulness of circuit training at home for improving bone mass and muscle mass while losing fat mass in undergraduate female students, Lipids Health Dis. 2018; 17: 104. Published online 2018 May 9. doi: 10.1186/s12944-018-0743-3

2. Pedro J. Benito, María Alvarez-Sánchez, Víctor Díaz, Esther Morencos, Ana B. Peinado, Rocio Cupeiro, Nicola Maffulli, PRONAF Study Group, Cardiovascular Fitness and Energy Expenditure Response during a Combined Aerobic and Circuit Weight Training Protocol, PLoS One. 2016; 11(11): e0164349. Published online 2016 Nov 10. doi: 10.1371/journal.pone.0164349

Enable Notifications    OK No thanks