fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos

Αυτό είναι το αποτελεσματικότερο workout, σύμφωνα με τους επιστήμονες!

Βάλτε στη ζωή σας το παρακάτω workout τρεις φορές την εβδομάδα και μέσα σε έξι εβδομάδες θα διαπιστώσετε βελτίωση στην καρδιοαναπνευστική σας ικανότητα.

Η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση (HIIT) παρέχει σημαντικά οφέλη, καθώς συμβάλλει στην καύση του λίπους και παράλληλα βελτιώνει τη γενικότερη φυσική κατάσταση, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύεται στην επιθεώρηση Medicine and Science in Sports and Exercise.

To workout περιλαμβάνει:

– 10 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10)
– διάλειμμα
– 4 λεπτά τρέξιμο (επίπεδο έντασης 8-9/10)
– 3 λεπτά περπάτημα (επίπεδο έντασης 5/10)
– διάλειμμα
– 4 λεπτά τρέξιμο
– 3 λεπτά περπάτημα
– διάλειμμα
– 4 λεπτά τρέξιμο
– 3 λεπτά περπάτημα
– διάλειμμα
– 4 λεπτά τρέξιμο
– 3 λεπτά περπάτημα (αποθεραπεία)

hiit workout

Πηγή: www.onmed.gr