fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 6 Λόγοι η άσκηση να γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια στην εγκυμοσύνη!

6 Λόγοι η άσκηση να γίνει η αγαπημένη σας συνήθεια στην εγκυμοσύνη!

,

Μόλις μάθατε τα ευχάριστα νέα και συγχαρητήρια! Περίοδος μεγάλων αλλαγών και αναγκαίας ξεκούρασης, τόσο για το σώμα όσο για το μυαλό και τη διάθεσή σας. Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη, είναι ο ιδανικός τρόπος να προετοιμάσετε το σώμα σας να υποδεχτεί καλύτερα αυτές τις αλλαγές, αλλά και να χαλαρώσετε. Η γυμναστική είναι ασφαλής για τις περισσότερες γυναίκες κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, πάντα με τις συμβουλές του γυναικολόγου και την εποπτεία ενός εξειδικευμένου γυμναστή.

Η άσκηση στην εγκυμοσύνη έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επωφελής τόσο για το παρόν και το μέλλον της ασκούμενης, όσο και για το παρόν και το μέλλον του βρέφους.

Αν η γυμναστική είναι ήδη στη ζωή σας είναι πολύ θετικό. Αν δεν είναι, ήρθε η ώρα να μπει και μάλιστα για τα καλά!

1. Κρατάει υγιές το σώμα και το πνεύμα σας. Η άσκηση θα κρατήσει την καρδιά, τους πνεύμονες και τα αιμοφόρα αγγεία δυνατά και υγιή. Θα δυναμώσει ο κορμός και η λεκάνη, θα βελτιωθεί η στάση του σώματος και οι αντοχές σας. Θα σας δώσει επιπλέον ενέργεια, καλύτερη διάθεση και φυσική κατάσταση γενικά!

2. Διατηρεί το βάρος σας στα φυσιολογικά επίπεδα. Φυσικά και θα πάρετε κιλά στην εγκυμοσύνη και μην αισθάνεστε καθόλου άβολα με αυτό. Δεν πρέπει, βέβαια, να το παρακάνετε! Με την σωστή άσκηση και διατροφή, η διαχείριση του βάρους σας θα είναι πολύ πιο εύκολη.

3. Ανακουφίζει από διάφορες ενοχλήσεις της εγκυμοσύνης, όπως οι πόνοι στην πλάτη, το πρήξιμο στα πόδια, τα πέλματα και τους αστραγάλους και ό,τι μπορεί να προκαλέσει δυσφορία και κόπωση.

4. Βοηθά στη διαχείριση του άγχους και την ποιότητα του ύπνου. Ένα από τα σημαντικότερα γεγονότα στη ζωή σας καταφθάνει, λογικό να έχετε άγχος! Η άσκηση κατά την εγκυμοσύνη είναι ο ιδανικός φυσικός τρόπος να το καταπολεμήσετε.

5. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης επιπλοκών κατά την εγκυμοσύνη. Η γυμναστική βελτιώνει την κυκλοφορία και διατηρεί στο φυσιολογικό τα επίπεδα γλυκόζης του αίματος. Ο σακχαρώδης διαβήτης κύησης και η προεκλαμψία, είναι κάποιες επιπλοκές με επικίνδυνες επιπτώσεις για τη μαμά και το μωρό. Η άσκηση θα συμβάλλει καταλυτικά στην αποφυγή τους.

6. Προετοιμάζει το σώμα σας για τον τοκετό. Είδη άσκησης, όπως η Yoga και το Pilates που περιλαμβάνουν μεθόδους διατάσεων, αναπνοών και διαλογισμού, θα φανούν πολύ χρήσιμες. Τη στιγμή που θα πρέπει να φέρετε στον κόσμο το μωράκι σας, η συγκέντρωση και η διαχείριση του πόνου, θα αποτελέσουν τους καλύτερους συμμάχους. Ούτως ή άλλως, η τακτική άσκηση ενισχύει τη δύναμη και τις αντοχές σας.

Σε κάθε στιγμή της ζωής σας πρέπει να μένετε ενεργές και να βρίσκετε τρόπους και κίνητρα να γυμνάζετε το σώμα και το πνεύμα σας! Η άσκηση στην εγκυμοσύνη είναι ακόμη πιο επιτακτική για την υγεία σας, εφόσον γίνεται με την άδεια του γυναικολόγου σας και υπό την εποπτεία ενός εξειδικευμένου γυμναστή.

Γι’ αυτούς τους 9 μαγικούς μήνες, η υγεία του μωρού σας εξαρτάται από τη δική σας. Φυσικά και θα κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να την διασφαλίσετε!

Βιβλιογραφία

1. Nascimento SL, Surita FG, Cecatti JG (2012). Physical exercise during pregnancy: a systematic review. Current Opinion in Obstetrics and Gynecology, 24 (6): 387–94

2. RCOG (2006). Exercise in Pregnancy: Statement No. 4, London, Royal College of Obstetricians and Gynaecologists

Enable Notifications    OK No thanks