Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εκπαιδευτικά σεμινάρια γυμναστών

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 7 συμβουλές για να επιταχύνετε την απώλεια βάρους

7 συμβουλές για να επιταχύνετε την απώλεια βάρους

Δοκιμάστε αυτούς τους απλούς τρόπους για να χάσετε βάρος τρώγοντας υγιεινά και κάνοντας γυμναστική.

  • Βρείτε ένα καινούργιο σνακ

Αντί για παγωτό ή περισσεύματα, δοκιμάστε ένα σνακ ολικής αλέσεως με δημητριακά και υψηλή περιεκτικότητα φυτικών ινών σε συνδυασμό με γάλα χαμηλών λιπαρών ή υγιεινά σνακ με πικάντικη σάλτσα.

  • Πιείτε περισσότερο νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να ξεγελάσει το σώμα σας και να νιώθετε ότι πεινάτε. Καταναλώνοντας άφθονο πόσιμο νερό (ειδικά πριν το γεύμα) γεμίζει το στομάχι σας με αποτέλεσμα να τρώτε λιγότερο. Χρειάζεστε κάποια γεύση σε αυτό; Δοκιμάστε πράσινο τσάι χωρίς ζάχαρη, περιέχει αντιοξειδωτικά που βοηθά στην απώλεια σωματικού λίπους!

  • Μέντα

Τσίχλα με γεύση μέντα, χωρίς ζάχαρη ακόμα και οδοντόκρεμα με γεύση μέντα. Η γεύση της μέντας στέλνει σήματα στον εγκέφαλο ότι είναι καιρός να σταματήσει να πεινάει. Ακόμα μπορούν να περιορίσουν την πρόσληψη τροφής, για παράδειγμα με ένα επιδόρπιο. Μπορείτε να καταναλώσετε το μισό επιδόρπιο αφού τελειώνοντας δοκιμάσετε μια τσίχλα μέντας!

  • Κάντε push ups κάθε πρωί

Θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με ένα αίσθημα επιτυχίας και συμπεριλαμβάνεται στις βασικές ασκήσεις για το επάνω μέρος του σώματος. Προσπαθήστε να αυξάνεται τον αριθμό των push ups που εκτελείτε κάθε μέρα. Όταν νιώσετε πως φτάσατε σε πλατό τότε δοκιμάστε μια πιο δύσκολη παραλλαγή της άσκησης.

  • Δοκιμάστε καυτερά

Χρησιμοποιήστε τα και θα τρώτε πιο αργά και λιγότερο. Έρευνες απέδειξαν πως η κατανάλωση τους επιταχύνει την ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

  • Ξεκινήστε Yoga

Ξεκινήστε yoga ή οποιαδήποτε δραστηριότητα μειώνει το στρες. Χαμηλά επίπεδα στρες σημαίνει χαμηλά επίπεδα κορτιζόλης ενώ αυτόματα το σώμα θα αποθηκεύσει λιγότερες θερμίδες ως λίπος. Επίσης το μασάζ κράτα τα επίπεδα φλεγμονών στο σώμα χαμηλότερα (μια ακόμα αιτία που συμβάλλει στην αύξηση του σωματικού βάρους).

  • Καθορίστε ένα σημείο στο σπίτι για να παίρνετε το γεύμα σας

Και φυσικά όχι εκεί που είστε επιρρεπείς στην κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας ή του τσιμπολογήματος όπως για παράδειγμα μπροστά από την τηλεόραση ή τον υπολογιστή. Τρώτε στο τραπέζι της τραπεζαρίας ή μόνο στην κουζίνα, βάσει ερευνών θα σας βοηθήσει να περιορίσετε την λαιμαργία.