431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 10 (+1000) λόγοι για να βάλετε το Pilates στη ζωή σας.

10 (+1000) λόγοι για να βάλετε το Pilates στη ζωή σας.

Το Pilates είναι μια μέθοδος άσκησης ολόκληρου του σώματος που έχει σχεδιαστεί για να βελτιώσει όλη σας τη ζωή. Αδιαμφισβήτητα, απευθύνεται σε όλους, ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία, το μέγεθος, την ικανότητα ή το τρέχον επίπεδο φυσικής κατάστασης. Βέβαια, το πιο σημαντικό είναι ότι προσφέρει ασύγκριτα οφέλη που μόνο αν το δοκιμάσετε θα καταλάβετε.

1. Αυξάνει τη δύναμη του πυρήνα.

Το Pilates βελτιώνει τη δύναμη και τη λειτουργία του πυρήνα, το κέντρο του σώματος από το οποίο πηγάζει κάθε κίνηση.

2. Βελτιώνει τη στάση του σώματος.

Ειδικότερα, το Pilates εστιάζει στην ευθυγράμμιση ολόκληρου του σώματος, στο ιδανικό εύρος κίνησης των αρθρώσεων και στην ισορροπία όλων των αντίθετων μυών.

3. Αποτρέπει τους τραυματισμούς.

Η μέθοδος Pilates εξισορροπεί τους μύες του σώματος έτσι ώστε να μην είναι ούτε χαλαροί και αδύναμοι, ούτε σφιγμένοι και άκαμπτοι που μπορούν να κάνουν το σώμα πιο επιρρεπές σε τραυματισμούς.

4. Αυξάνει την ενέργεια.

Με άλλα λόγια, εστιάζοντας στην αναπνοή, το Pilates βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική ικανότητα. Επιπλέον, διεγείρει τις ορμόνες για καλή αίσθηση, τη ροή οξυγόνου και την κυκλοφορία του αίματος.

5. Ενισχύει την επίγνωση του σώματος.

Αυτό σημαίνει ότι η προσοχή προς τα μέσα και η ικανότητα εστίασης στις αισθήσεις του σώματός σας, αυξάνουν την επίγνωσή σας για την άνεση ή τον πόνο, τα συναισθήματά σας και το περιβάλλον σας.

6. Μειώνει το στρες.

Η χρήση της αναπνοής από το Pilates μπορεί να ρυθμίσει προς τα κάτω το νευρικό σύστημα. Αυτό σημαίνει, με τη σειρά του, ότι μπορεί να μειώσει τα επίπεδα κορτιζόλης, μειώνοντας και το άγχος με την πάροδο του χρόνου.

7. Βελτιώνει την ευελιξία και την κινητικότητα

Αντί για διατάσεις μετά από μια άσκηση ενδυνάμωσης, οι περισσότερες ασκήσεις Pilates είναι ένας συνδυασμός και των δύο. Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνει τη δύναμη, την ευελιξία και την κινητικότητα.

8. Βελτιώνει την ισορροπία.

Για την ακρίβεια, το Pilates βελτιώνει την ισορροπία και το βάδισμα όχι μόνο μέσω της ενδυνάμωσης του πυρήνα, αλλά μέσω της εστίασης στην ευθυγράμμιση και τις ασκήσεις ολόκληρου του σώματος.

9. Ενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σας.

Πιο συγκεκριμένα, ένα καλό ανοσοποιητικό σύστημα είναι συνάρτηση της σωστής ροής του αίματος και της λέμφου. Πράγματι, το Pilates ενισχύει και τα δύο.

10. Ενισχύει τις αθλητικές επιδόσεις.

Για παράδειγμα, έρευνα που έγινε σε αθλητές σε πολλαπλά αθλήματα δείχνει βελτιωμένη ταχύτητα, αύξηση μυϊκής μάζας και δύναμη κορμού, πιο σταθερό πυρήνα, βελτιωμένο κάθετο άλμα και καλύτερη ευελιξία κατά το λάκτισμα.

Το Pilates κατέκτησε τον κόσμο και είναι σίγουρο ότι θα κατακτήσει και εσάς! Αρκεί να το δοκιμάσετε!

Βιβλιογραφία

1. Aysenur Karaman, Inci Yuksel, Gizem Irem Kinikli, Omur Caglar. Do Pilates-based exercises following total knee arthroplasty improve postural control and quality of life? doi: 10.1080/09593985.2017.1289578.

2. Josiane Cristiane Cruz, Rafaela Liberali, Ticiane Marcondes Fonseca da Cruz, Maria Ines Artaxo Netto. The Pilates method in the rehabilitation of musculoskeletal disorders: a systematic review. doi.org/10.1590/1980-5918.029.003.AO19.

Enable Notifications    OK No thanks