431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Οι ασκούμενοι στην Τρίτη Ηλικία απολαμβάνουν περισσότερο τη ζωή!

Οι ασκούμενοι στην Τρίτη Ηλικία απολαμβάνουν περισσότερο τη ζωή!

Καλά νέα για τους ηλικιωμένους! Μέρος της συνταγής για μια πιο υγιή και καλύτερη ποιότητα ζωής είναι η άσκηση. Η σωματική δραστηριότητα προστατεύει την υγεία και τη φυσική σας κατάσταση και προσθέτει χρόνια στη ζωή σας. Γίνετε μέλος των ηλικιωμένων ενηλίκων που αποδεικνύουν ενεργά ότι η άσκηση στην τρίτη ηλικία βοηθά στη διατήρηση ενός δυνατού οργανισμού.

Η μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα μπορεί να σας βοηθήσει να ζήσετε περισσότερο αλλά και καλύτερα.

Η τακτική άσκηση βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, του σωματικού βάρους και των επιπέδων χοληστερόλης. Επιπρόσθετα, μειώνει τον κίνδυνο για σκλήρυνση των αρτηριών, καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό.

Προστατεύει τους μύες, τους τένοντες, τους συνδέσμους και τα οστά για να βοηθήσει στην καταπολέμηση της οστεοπόρωσης, να κρατήσει το σώμα σας πιο ευέλικτο και να σταθεροποιήσει τις αρθρώσεις σας, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο καθημερινών πτώσεων και τραυματισμών. Επίσης, η συστηματική άσκηση είναι ιδανική για τη διαχείριση του πόνου στη μέση και της αρθρίτιδας.

Επιπλέον, η συστηματική άσκηση για τους ηλικιωμένους συμβάλλει στην πρόληψη των χρόνιων ή μη μεταδιδόμενων νοσημάτων που αντιπροσωπεύουν το 90% περίπου των θανάτων και το 84% των ασθενειών που συμβαίνουν στην Ευρώπη. Πρόσφατα, λοιπόν, υπήρξαν περισσότερες έρευνες που υποδηλώνουν ότι ένας ενεργός τρόπος ζωής μειώνει και προλαμβάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών και αναπνευστικών παθήσεων αλλά και ορισμένων μορφών καρκίνου και διαβήτη.

Βέβαια, ίσως ο καλύτερος λόγος για να εντάξετε την τακτική άσκηση στη ζωή σας είναι ότι θα νιώσετε καλύτερα. Η άσκηση σας βοηθά στην ποιότητα του ύπνου και την αποτελεσματικότερη διαχείριση του άγχους. Σας δίνει περισσότερη ενέργεια για να απολαύσετε την καθημερινότητα και τα πράγματα που αγαπάτε να κάνετε μέσα σε αυτή.

Φυσικά, η άσκηση στην τρίτη ηλικία απαιτεί οδηγίες ενός εξειδικευμένου γυμναστή ή Personal Trainer.

Φοράτε άνετα αθλητικά παπούτσια που εφαρμόζουν καλά.

Αποφεύγετε τις υπαίθριες δραστηριότητες σε ακραίες θερμοκρασίες.

Πίνετε πολλά υγρά για να παραμένετε καλά ενυδατωμένοι.

Ακούστε το σώμα σας όταν πρόκειται για την ένταση της άσκησης (και να έχετε κατά νου ότι η παρακολούθηση της έντασης με χρήση καρδιακών παλμών δεν είναι ακριβής εάν παίρνετε φάρμακα που αλλάζουν τον καρδιακό ρυθμό, όπως τα περισσότερα φάρμακα για την υπέρταση).

Προσέξτε τα σημάδια κινδύνου. Σημαντικά είναι ο πόνος ή πίεση στο στήθος ή την πλάτη σας, η ζαλάδα, η αδυναμία, ακόμη και η ταχυπαλμία. Τα παραπάνω είναι λόγοι να απευθυνθείτε στον προπονητή και τον γιατρό σας το συντομότερο δυνατόν.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα σας βοηθά να διατηρήσετε την ανεξαρτησία σας και αυτό είναι ανεκτίμητο!

Βιβλιογραφία

1. EXERCISE AND PHYSICAL ACTIVITY, Exercising With Chronic Conditions
https://www.nia.nih.gov/health/exercising-chronic-conditions

Enable Notifications    OK No thanks