431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Με τις καλοκαιρινές βουτιές μπορείτε να ξεκινήσετε και την άσκηση.

Με τις καλοκαιρινές βουτιές μπορείτε να ξεκινήσετε και την άσκηση.

Ξεκινώντας τις πρώτες σας βουτιές για φέτος το καλοκαίρι, είναι πολύ καλή ευκαιρία να δοκιμάσετε και μια νέα δραστηριότητα γυμναστικής. Για παράδειγμα, η άσκηση στο νερό είναι μια από τις καλύτερες δραστηριότητες γυμναστικής για όλες τις ηλικίες και κατηγορίες ασκούμενων. Η άνωση του νερού μειώνει το «βάρος» ενός ατόμου κατά περίπου 90%, πράγμα που σημαίνει ότι η πίεση στις αρθρώσεις, τα οστά και τους μύες μειώνεται αντίστοιχα. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν κινδυνεύετε από μια προπόνηση στο νερό με τραυματισμούς ή με πόνους στους μύες.

Βέβαια, η έλλειψη πόνου δεν σημαίνει ότι δεν θα αποκομίσετε όλα τα οφέλη μιας προπόνησης. Η άσκηση στο νερό μπορεί να περιλαμβάνει όλες τις μεθόδους προπόνησης. Επίσης, αν ασκείστε συστηματικά στο νερό, μπορεί να συμβάλλει και στη μείωση του σωματικού λίπους.

– Αερόβια Προπόνηση.

Οι αερόβιες προπονήσεις στο νερό είναι ιδανικές για όσους βρίσκουν επώδυνες ορισμένες κινήσεις όπως το τρέξιμο ή τις αναπηδήσεις στην ξηρά. Πρέπει, ωστόσο, να λάβετε υπόψη σας ότι οι καρδιακοί παλμοί στο νερό μειώνονται έως και 17 παλμούς ανά λεπτό σε σύγκριση με την άσκηση στην ξηρά. Γι’ αυτό είναι τόσο σημαντικό να δίνετε προσοχή στο πώς νιώθετε. Συγκεκριμένα, ο καρδιακός σας ρυθμός μπορεί να υποδηλώνει ότι η ένταση της προπόνησής σας είναι πολύ χαμηλή όταν στην πραγματικότητα ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

– Προπόνηση με αντιστάσεις.

Η αντίσταση του νερού είναι τέλεια για μια προπόνηση δύναμης. Αντί για βάρη, το ίδιο το νερό παρέχει την αντίσταση. Για παράδειγμα, ενας από τους ευκολότερους τρόπους για να καταλάβετε την αντίσταση στο νερό είναι να πιέσετε τα χέρια σας και να σπρώξετε ή να τραβήξετε το νερό μακριά σας. Επιπλέον, υπάρχουν βοηθήματα που μπορούν να αυξήσουν την αντίσταση στο νερό και να κάνουν την προπόνησή σας ακόμη πιο αποδοτική.

– Stretching και ασκήσεις ευλυγισίας.

Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της άσκησης στο νερό είναι η επίδρασή της στην ευελιξία. Όντως, το νερό είναι το καλύτερο περιβάλλον για την εκτέλεση διατάσεων που σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση θα ήταν ιδιαιτέρως επίπονες. Ειδικότερα, καθώς οι επιπτώσεις της βαρύτητας μειώνονται, μπορείτε να μετακινήσετε τις αρθρώσεις σας σε ένα πολύ μεγαλύτερο εύρος κινήσεις και να δουλέψετε την ευελιξία σας θέτοντας ακόμη και μακροπρόθεσμους στόχους.

Τέλος, η άσκηση στο νερό είναι διασκεδαστική. Θα σας κάνει να νιώσετε ξανά παιδί και θα σας χαρίσει μια υπέροχη προπόνηση. Για την ακρίβεια, αντί να αισθάνεστε κόπωση ή εξάντληση, θα νιώσετε ήρεμοι αλλά και ενεργητικοί.

Η άσκηση και το νερό βελτιώνουν την σωματική και ψυχική σας υγεία. Θα κερδίσετε μοναδικές στιγμές ευεξίας!

Βιβλιογραφία

1. Petrick M George J. Comparison between quadriceps muscle strengthening on land and in water. Physiother. 2001; 87: 310–347

2. Jones K Waters D Legge M, et al. Upright water-based exercise to improve cardiovascular and metabolic health: a qualitative review. Complement Ther Med. 2011;19:93-103.

Enable Notifications    OK No thanks