431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Για έναν επαγγελματία φυσικής αγωγής οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάντα καθοριστικές

Για έναν επαγγελματία φυσικής αγωγής οι πρώτες εντυπώσεις είναι πάντα καθοριστικές

Υπάρχει ένα κοινό λάθος που γίνεται από πολλούς επαγγελματίες υγείας και φυσικής κατάστασης. Ιδιαίτερα κατά την συνάντηση με νέους ή υποψήφιους πελάτες δυσκολεύεστε να αναγνωρίσετε τη σχέση που εκείνοι επιθυμούν να συνάψουν με εσάς, δηλαδή με τον άνθρωπο που του εμπιστεύονται το σώμα και την υγεία τους. Συχνά σπεύδετε να διερευνήσετε τους στόχους τους για την υγεία και την άσκηση χωρίς να οικοδομήσετε ένα θεμελιώδες επίπεδο σχέσης. Αρχικά, για τους νέους πελάτες και ασκούμενους σημασία έχει το πραγματικό ενδιαφέρον και όχι πόσα γνωρίζετε για τη φυσική κατάσταση. Άλλωστε οι προσδοκίες τους είναι ούτως ή άλλως υψηλές ως προς τις γνώσεις σας.

Τα πρώτα λεπτά της συνάντησής σας κρίνονται καθοριστικά καθώς αρχίζουν να σχηματίζονται και οι πρώτες εντυπώσεις του ασκούμενου. Όταν είναι θετικές οι πρώτες εντυπώσεις και οι αποφάσεις που παίρνουμε για ένα πρόσωπο που συναντούμε για πρώτη φορά, τότε επικοινωνούμε περισσότερο και καλύτερα.

Το μυαλό σας πρέπει να είναι ανοιχτό.

Αρχικά, αποδεχτείτε τη στάση των πελατών σας ανεξάρτητα από τη γνώμη σας. Δεν είναι η ώρα να κάνετε κριτική και κηρύγματα. Για την ώρα, ο ρόλος σας είναι υποστηρικτικός και συμβουλευτικός. Θα έχετε χρόνο να τους εκπαιδεύσετε αργότερα.

Τα αυτιά σας πρέπει να είναι ανοιχτά, επίσης.

Αδιαμφισβήτητα, το ειλικρινές ενδιαφέρον είναι προϋπόθεση για τις υπηρεσίες που παρέχετε. Ειδικά κατά την πρώτη επαφή, πρέπει να ακούτε πολύ προσεκτικά τους ασκούμενούς σας. Για παράδειγμα, αντί να κάνετε μονόλογο, ενθαρρύνετε το διάλογο. Με αυτόν τον τρόπο θα κατανοήσετε βαθύτερα τους στόχους αλλά και τα κίνητρα που αναζητούν από εσάς για να τους πετύχουν.

Το χαμόγελό σας μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Πράγματι, είναι καταπληκτικό το τι μπορεί να πετύχει ένα ειλικρινές και πηγαίο χαμόγελο. Είναι το πιο απλό σημάδι για να σπάσετε τον πάγο, να δείξετε πόσο φιλόξενος είναι ο χώρος σας και να κάνετε τους νέους πελάτες και ασκούμενούς σας να νιώσουν οικεία.

Η εξατομικευμένη προσέγγιση το Α και το Ω.

Οι τυπικές προσφωνήσεις δεν είναι πάντα χρήσιμες σε μια γνωριμία. Αντίθετα, αποκαλώντας τον κάθε ασκούμενο με το όνομά του, σας δίνει την ευκαιρία για μια πιο οικεία προσέγγιση. Είναι σημαντικό να το χρησιμοποιείτε τακτικά, ειδικά στον αρχικό σας διάλογο. Αναδεικνύει το προσωπικό σας ενδιαφέρον για τον εν δυνάμει ασκούμενό σας. Επιπλέον, εξατομικεύει την επικοινωνία σας και δείχνει την πρόθεσή σας να καθοδηγήσετε τον ασκούμενό σας με βάση τα ιδιαίτερα προβλήματα και τους στόχους του.

Το συμπέρασμα είναι ότι όλες οι παραπάνω συμβουλές ενισχύουν τις πιθανότητες για έναν πελάτη να σας προτιμήσει. Το πιο σημαντικό, βέβαια, είναι ότι θα επικοινωνείτε πιο αποτελεσματικά και θα καταφέρετε να οικοδομήσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ασκούμενούς σας.

Ο κάθε επαγγελματίας έχει πελάτες αλλά ο επαγγελματίας φυσικής αγωγής έχει ασκούμενους και αυτή η διαφορά είναι πράγματι ποιοτική!

Βιβλιογραφία

1. Fabio Comana. BUILDING RAPPORT WITH CLIENTS: 10 TIPS FOR A POSITIVE FIRST IMPRESSION. https://blog.nasm.org/fitness/10-tips-for-a-positive-first-impression-building-client-rapport

Enable Notifications    OK No thanks