431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Παραμείνετε Fit και γιορτάστε το Πάσχα χωρίς τύψεις!

Παραμείνετε Fit και γιορτάστε το Πάσχα χωρίς τύψεις!

Εσείς θα καταφέρετε φέτος να παραμείνετε Fit στις διακοπές του Πάσχα; Πόσο εύκολα μπορεί να συνδυάσει κανείς το ελληνικό Πάσχα με τη συστηματική άσκηση και την ισορροπημένη διατροφή; Πέρα από τα αμέτρητα και υπερπλούσια πασχαλινά εδέσματα, το ποτό ρέει άφθονο και με τις τόσες εξόδους η καθημερινή ρουτίνα μοιάζει να μην υπήρξε ποτέ. Είναι, λοιπόν, δύσκολο να διατηρήσετε τις υγιεινές συνήθειες ακόμη και αν ανήκετε στους πιο πειθαρχημένους.

Υπάρχουν, ωστόσο, τρόποι να μην τα παρατήσετε τελείως και να αποφύγετε και τις τύψεις. Πώς μπορείτε, λοιπόν, να παραμείνετε Fit στις διακοπές του Πάσχα;

Βάλτε ξυπνητήρι.

Σίγουρα ανυπομονείτε να φτάσουν οι μέρες που δε θα το έχετε ανάγκη και καλά κάνετε. Γι’ αυτό δε χρειάζονται υπερβολές. Όμως το πρωί είναι πιο εύκολο να βρείτε χρόνο ανάμεσα στις κοινωνικές υποχρεώσεις και τις οικογενειακές συγκεντρώσεις. Ένα πρωινό τρέξιμο θα σας τονώσει, θα σας προσφέρει μια αίσθηση ευεξίας που θα κρατήσει για όλη τη μέρα και σίγουρα θα κρατήσει τη φυσική σας κατάσταση σε μια ισορροπία. Άλλωστε, το ελληνικό Πάσχα σημαίνει χωριό και εξοχή και τι καλύτερο από την άσκηση στη φύση!

Βρείτε κίνητρα ή δημιουργήστε τα.

Μπορεί το οικογενειακό ή φιλικό σας περιβάλλον να μη βοηθάει στην αυτοσυγκράτηση, μπορείτε όμως να το βοηθήσετε εσείς. Οργανώστε μια πεζοπορία, ένα οικογενειακό παιχνίδι ποδοσφαίρου, βόλτες με τα ποδήλατα ή και έναν απλό περίπατο. Κάθε ιδέα που περιλαμβάνει εξωτερικές δραστηριότητες με παρέα είναι ευκαιρία για άσκηση και μάλιστα πολύ ευχάριστη. Θα κάψετε πιο γρήγορα τις θερμίδες του Πασχαλινού τραπεζιού, θα νιώσετε ενεργοί και θα κάνετε καλό και στους γύρω σας ακόμη και αν δεν το καταλάβουν.

Πειραματιστείτε.

Η κουζίνα είναι το καλύτερο μέρος για να το κάνετε. Τα ελληνικά φαγητά και προϊόντα αν μη τι άλλο φημίζονται για την ποιότητά τους και η μεσογειακή διατροφή για τα οφέλη της. Μικρές παραλλαγές στα παραδοσιακά πιάτα μπορούν να τα κάνουν πολύ πιο υγιεινά χωρίς να θυσιάσετε τις γεύσεις. Μην τηγανίζετε, προσθέστε φρούτα και λαχανικά στα συνοδευτικά σας, εμπλουτίστε τις σαλάτες σας και γενικά αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη.

Ρίξτε τις άμυνες, κάποιες φορές είναι για καλό.

Μην είστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό σας. Όλοι αξίζουν λίγη χαλάρωση όσο και αν απολαμβάνετε τη διατήρηση της φόρμας σας. Το σώμα σας μπορεί να παραμείνει υγιές και δυνατό ακόμη και με μικρές παρασπονδίες. Σίγουρα, είναι προτιμότερο να ενδώσετε σε κάποιες απολαύσεις χωρίς φυσικά υπερβολές παρά να πιεστείτε περισσότερο απ’ όσο πρέπει και εν τέλει να μείνετε με αρνητικά συναισθήματα για τον υγιεινό τρόπο ζωής.

Εν τέλει, ας είμαστε ειλικρινείς. Η μόνη περίπτωση να καταφέρετε να διατηρήσετε αλώβητη τη γυμναστική και διατροφική σας ρουτίνα είναι να γιορτάσετε το Πάσχα πολύ μακρυά από την ελληνική οικογένεια και σιγά μη σας αφήσει!

Χαλαρώστε, λοιπόν, και απολαύστε ένα όμορφο Πάσχα!

MP Balatsinos Team

Enable Notifications    OK No thanks