431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 Μύθοι για την άσκηση στην εγκυμοσύνη. Καταρρίψτε τους!

3 Μύθοι για την άσκηση στην εγκυμοσύνη. Καταρρίψτε τους!

H εγκυμοσύνη αντιπροσωπεύει μια από τις μεγαλύτερες σωματικές αλλαγές που θα βιώσετε ποτέ. Για να υποστηρίξετε αυτές τις σωματικές αλλαγές και την υγεία του μωρού σας, πρέπει πρώτα να καταρριφθούν οι μύθοι για την άσκηση στην εγκυμοσύνη.

Μύθος Νο 1. Εάν δεν ασκείστε συνήθως, δεν πρέπει να ξεκινήσετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Πράγματι, αυτός ο μύθος κυκλοφορεί εδώ και χρόνια. Ωστόσο, η εγκυμοσύνη είναι στην πραγματικότητα η ιδανική στιγμή για να ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα άσκησης, ακόμα κι αν είναι η πρώτη σας φορά. Επιπλέον, υπάρχουν οδηγίες δημόσιας υγείας για τις έγκυες γυναίκες. Συγκεκριμένα, το ιδανικό είναι μέτρια άσκηση ή δραστηριότητα για περίπου 150 λεπτά την εβδομάδα (ή 30 λεπτά την ημέρα, πέντε ημέρες την εβδομάδα).

Το περπάτημα, τα οργανωμένα μαθήματα αίθουσας σε γυμναστήριο και, ειδικά, μέθοδοι άσκησης όπως η Yoga και το Pilates παρέχουν εξαιρετικά οφέλη.

Μύθος Νο 2. Οι αθλήτριες μπορούν να κάνουν έντονη άσκηση καθ’ όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης χωρίς λόγους ανησυχίας.

Εάν είστε αθλήτρια υψηλών επιδόσεων, μπορείτε συνήθως να διατηρήσετε το πρόγραμμα άσκησής σας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ιδιαίτερα σημαντική προϋπόθεση είναι μια ομαλή εγκυμοσύνη. Ωστόσο, είναι σημαντικό να μην πιέζετε τον εαυτό σας πέρα ​​από ένα «ασφαλές» όριο, το οποίο θα μπορούσε να επηρεάσει το έμβρυο. Ο γιατρός σας μπορεί να σας παρέχει πρόσθετη καθοδήγηση για να βρείτε τη σωστή ισορροπία.

Μύθος Νο 3. Η μόνη αξία της άσκησης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος πιο εύκολα μετά τη γέννηση του μωρού σας.

Στην πραγματικότητα, η αξία της άσκησης κατά τη διάρκεια και μετά την εγκυμοσύνη είναι τα απίστευτα οφέλη για την υγεία. Ακόμη κι αν δεν παρατηρήσετε άμεση απώλεια βάρους μετά την εγκυμοσύνη, θα πρέπει πάντα να συνεχίζετε να ασκείστε.

Με άλλα λόγια, οι μύθοι για την άσκηση στην εγκυμοσύνη είναι και θα παραμείνουν μύθοι. Φυσικά, πρέπει να προσέχετε περισσότερο. Υπάρχουν ασκήσεις που είναι πιο επικίνδυνες για την ισορροπία σας. Για παράδειγμα, η πτώση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να είναι πολύ σοβαρή. Συνοψίζοντας, το πιο σημαντικό είναι να βρείτε αυτό που σας αρέσει, ενώ παραμένετε ασφαλείς. Αδιαμφισβήτητα, ο γυναικολόγος και ο γυμναστής σας είναι οι καταλληλότεροι για συμβουλές.

Καταρρίψτε τους μύθους! Ξεκινήστε την άσκηση στην εγκυμοσύνη και θα συνεχίσετε για μια ζωή.

Βιβλιογραφία

  1. Artal R. Exercise during pregnancy and the postpartum period. https://www.uptodate.com/contents/search. Accessed May 26, 2019.
  2. Madden CC, et al., eds. The female athlete. In: Netter’s Sports Medicine. 2nd ed. Philadelphia, Pa.: Elsevier; 2018. https://www.clinicalkey.com. Accessed May 26, 2019.
Enable Notifications    OK No thanks