431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Λόγοι για να γίνει η προπόνηση αθλητών ο στόχος σας

5 Λόγοι για να γίνει η προπόνηση αθλητών ο στόχος σας

Αν είστε προπονητές και ο στόχος σας είναι η διαρκής εξέλιξη, ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με την αθλητική προπόνηση. Η προπόνηση των αθλητών είναι πιο περίπλοκη από την προπόνηση του μέσου αθλούμενου. Αν είναι το πάθος σας, θα είναι αναμφισβήτητα και πιο ικανοποιητική για εσάς. Υπάρχουν πολλοί περισσότεροι παράγοντες, τρόποι, στρατηγικές σκέψης και σχεδιασμού που εμπλέκονται στην προπόνηση ενός αθλητή οποιουδήποτε επιπέδου και κατηγορίας.

5 Λόγοι για να γίνετε επαγγελματίας προπονητής αθλητών.

1. Θα βελτιώσετε και θα διευρύνετε την αντίληψή σας.

Ειδικά, όσον αφορά την παρατηρητικότητα και την αξιολόγηση των αθλητών και των αθλούμενών σας. Θα είστε σε θέση να λαμβάνετε υπόψη σας το σύνολο των παραγόντων που πρέπει να συνυπολογιστούν ώστε να δημιουργήσετε το κατάλληλο πρόγραμμα προπόνησης για τον κάθε αθλητή.

2. Θα κατανοήσετε σε βάθος πώς να προσαρμόσετε τις μεθόδους άσκησης στις ανάγκες και τις απαιτήσεις του κάθε αθλήματος.

Η προπόνηση των αθλητών και ο προγραμματισμός της, πρέπει να εστιάζουν στο τι χρειάζονται οι αθλητές σας, ειδικά για να διαπρέψουν στο άθλημά τους.

3. Θα δείτε τη “μεγάλη εικόνα”.

Οι προπονητές πρέπει να εξετάζουν που βρίσκεται ο αθλητής σε σχέση με την αγωνιστική σεζόν. Η κάθε φάση (προπαρασκευαστική, πρώτη μετάβαση, αγωνιστική, δεύτερη μετάβαση) αποτελείται από μοντέλα περιοδισμού συνδεδεμένα μεταξύ τους προκειμένου να ενισχύσουν την απόδοση του αθλητή για τον αγώνα.

4. Θα αποκτήστε την ευκαιρία να μάθετε πώς να δημιουργείτε προγράμματα μέσω του περιοδισμού και θα κατανοήσετε το ρόλο των οξέων μεταβλητών σε κάθε φάση και άσκηση.

Οι σκελετικοί μύες και οι φυσιολογικές διεργασίες μπορούν να προσαρμοστούν στις συγκεκριμένες απαιτήσεις που τους τίθενται με συνέπεια. Θα βελτιστοποιήσετε τη μυϊκή δύναμη, την υπερτροφία, τις νευρομυϊκές και φυσιολογικές προσαρμογές των αθλητών σας.

5. Θα ξέρετε πότε και πώς να συνδυάσετε τις μεθόδους προπόνησης ταχύτητας και ευκινησίας, την πλειομετρική προπόνηση και την προπόνηση αντοχής και αντιστάσεων.

Η προπόνηση των αθλητών απαιτεί από τον προπονητή να μάθει πώς να ενσωματώνει καλύτερα πολλαπλούς τρόπους προπόνησης σε ένα πρόγραμμα. Αυτός ο συνδυασμός, θα επωφελήσει πολλούς αθλητές κατά τη διάρκεια της προπόνησης, ακόμη και εκτός σεζόν.

Τίποτα δεν ξεπερνά την εξέλιξη ενός επαγγελματία φυσικής αγωγής όταν διευρύνει τις γνώσεις και την εμπειρία του για τις θεμελιώδεις, φυσιολογικές και τόσο περίπλοκες λεπτομέρειες της προπόνησης αθλητών.

Τα εφόδια που θα αποκτήσετε σαν προπονητές είναι αξιοσημείωτα. Το ίδιο και η πρόοδος τον αθλητών σας!

Βιβλιογραφία

1. McGill, E. A. & Montel, I. NASM essentials of sports performance training. (Jones & Bartlett Learning, 2018).

2. Issurin, V. B. Biological background of block periodized endurance training: A review. Sports Med. 49, 31–39 (2019).

Enable Notifications    OK No thanks