431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 Μύθοι για τη γήρανση. Καταρρίψτε τους!

3 Μύθοι για τη γήρανση. Καταρρίψτε τους!

Μεγαλώνοντας, βιώνετε σημαντικές αλλαγές στη ζωή σας, τα παιδιά φεύγουν από το σπίτι, συνταξιοδότηση, προκλήσεις στο σώμα και την υγεία σας. Η αντιμετώπιση της αλλαγής είναι δύσκολη σε κάθε ηλικία και είναι φυσικό να νιώθετε τις απώλειες που βιώνετε και να φοβάστε. Πολλοί από αυτούς τους φόβους προέρχονται από διάφορες παρανοήσεις και δημοφιλείς μύθους σχετικά με τη γήρανση. Η αλήθεια είναι ότι είστε πιο δυνατοί και πιο ανθεκτικοί από όσο φαντάζεστε.

Καταρρίψτε τους μύθους! Ακολουθήστε τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη σωματική και πνευματική σας υγεία και συνεχίσετε να ζείτε ευτυχισμένοι ανεξάρτητα από την ηλικία σας.

Μύθος Νο1: Γήρανση σημαίνει κακή φυσική κατάσταση και επιδείνωση της υγείας.

Πραγματικότητα. Υπάρχουν ορισμένες ασθένειες που γίνονται πιο συχνές καθώς μεγαλώνετε. Ωστόσο, πολλοί ενήλικες άνω των 50 συχνά μπορεί να είναι πιο υγιείς από πολλούς νεότερους και, άρα, δεν μπορεί η ηλικία να αποτελεί τον απόλυτο παράγοντα κακής κατάστασης της υγείας ενός ανθρώπου.
Συμβουλή. Η πρόληψη είναι το παν. Η υγιεινή διατροφή, η άσκηση και η διαχείριση του στρες σίγουρα θα συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του κινδύνου χρόνιων ασθενειών ή τραυματισμών μεγαλώνοντας.

Μύθος Νο2: Η απώλεια μνήμης είναι αναπόφευκτο κομμάτι της γήρανσης.

Πραγματικότητα. Καθώς μεγαλώνετε θα παρατηρήσετε ότι δε θυμάστε τόσο εύκολα όσο στο παρελθόν ή χρειάζεστε περισσότερο χρόνο για να ανακτήσετε αναμνήσεις. Ωστόσο, η σημαντική ή καθολική απώλεια μνήμης δεν είναι αναπόφευκτη καθώς μεγαλώνετε.
Συμβουλή. Η εκπαίδευση του εγκεφάλου και η εκμάθηση νέων δεξιοτήτων μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε ηλικία και υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείτε να αξιοποιήσετε για να διατηρήσετε τη μνήμη σας ευκρινή και ένα από αυτά είναι η άσκηση. Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα αποκομίσετε τα οφέλη.

Μύθος Νο3: Οι μεγάλοι άνθρωποι δεν αλλάζουν μυαλό και συνήθειες.

Πραγματικότητα. Ένας από τους πιο επιζήμιους μύθους είναι ότι από κάποια ηλικία και έπειτα δε θα μπορείτε να δοκιμάσετε ή να συνεισφέρετε σε κάτι νέο. Οι μεσήλικες, ακόμη και οι ηλικιωμένοι, είναι εξίσου ικανοί να μαθαίνουν νέα πράγματα και να προσαρμόζονται σε νέα περιβάλλοντα και συνθήκες.
Συμβουλή. Εάν πιστεύετε και έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, δημιουργείτε ένα θετικό περιβάλλον για αλλαγή ανεξάρτητα από την ηλικία σας. Μην ξεχνάτε, κουβαλάτε την εμπειρία και τη σοφία μιας ζωής.

Βρείτε νέα πράγματα που σας αρέσουν, παραμείνετε σωματικά και κοινωνικά δραστήριοι, αφιερώστε χρόνο στους ανθρώπους που αγαπάτε και διαψεύστε τους δημοφιλείς μύθους σχετικά με τη γήρανση.

Συνεχίστε να ανακαλύπτετε τον εαυτό σας!

Βιβλιογραφία

1. Living Better, Living Longer – Taking steps now to help ensure a happier, healthier future. (Harvard Medical School Special Health Report)

2. Health Information – Covers many aspects of aging well, including sleep, eating well, exercise, falls, and alcohol abuse. (National Institute on Aging)

Enable Notifications    OK No thanks