431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Λόγοι για να κρατήσετε τον κορμό σας δυνατό!

5 Λόγοι για να κρατήσετε τον κορμό σας δυνατό!

Ο κορμός είναι ο πυρήνας του σώματός σας και πρέπει να φροντίζετε να είναι δυνατός. Για πολλούς ένας δυνατός κορμός σημαίνει ατελείωτες επαναλήψεις και παραλλαγές κοιλιακών, όμως ο κορμός σας δεν είναι μόνο οι κοιλιακοί μύες. Ο κορμός σας ξεκινά από τους μύες κάτω από το στέρνο και εκτείνεται μέχρι και τους μηρούς. Επίσης, περιλαμβάνει την πλάτη, τα πλευρά, τους γλουτούς, τους γοφούς και προφανώς τους κοιλιακούς σας.

Ο κορμός σας είναι από τα σημαντικότερα σημεία στο σώμα σας. Αυτό σημαίνει ότι τα οφέλη που προκύπτουν όταν τον γυμνάζετε σωστά είναι πολλά και μακροπρόθεσμα.

1. Ένας δυνατός κορμός μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε σωστή στάση και να αποκτήσετε μεγαλύτερο εύρος στην κίνησή σας.

Πολλές κινήσεις που περιλαμβάνουν στροφή, κάμψη ή έκταση του σώματός σας θα σταματήσουν να σας ταλαιπωρούν στην καθημερινότητά σας ανεξάρτητα από το πόσο κουρασμένοι είστε. Τα πάντα, από το να σηκωθείτε από την καρέκλα μέχρι να μεταφέρετε βαριά είδη ή να πιάσετε ένα βιβλίο στο επάνω ράφι, όλα είναι ευκολότερα όταν έχετε έναν ισχυρό και γυμνασμένο κορμό.

2. Προστατεύεστε από τους πόνους της μέσης.

Οι πόνοι στην μέση είναι από τους συνηθέστερους χρόνιους πόνους και δυσκολεύουν πολύ την καθημερινότητα όσων τους αντιμετωπίζουν. Ένας δυνατός κορμός όχι μόνο καταπραΰνει τέτοιου είδους πόνους αλλά βοηθάει σημαντικά και στην πρόληψή τους.

3. Μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμών.

Οι γυμνασμένοι μύες και τα δυνατά οστά δίνουν μεγαλύτερο εύρος κίνησης και απορροφούν τους κραδασμούς που δέχεται καθημερινά το σώμα σας. Βελτιώνοντας, λοιπόν, την ευελιξία, την ισορροπία και την κινητικότητά σας, θα είστε προστατευμένοι από κινήσεις που θα οδηγούσαν σε πιθανό τραυματισμό.

4. Προλαμβάνετε τον κίνδυνο πτώσεων καθώς μεγαλώνετε.

Η οστική πυκνότητα αλλά και η ισορροπία σας, σταδιακά μειώνονται όσο περνάνε τα χρόνια. Επίσης, μια ενδεχόμενη πτώση σε μεγαλύτερες ηλικίες μπορεί να δημιουργήσει μόνιμα κινητικά προβλήματα. Ενδυναμώστε τον κορμό σας και όσο μεγαλώνετε τα οφέλη θα είναι πιο αντιληπτά.

5. Θα βελτιώσετε την αντοχή σας.

Αυτό σίγουρα θα σας βοηθήσει στους δύσκολους ρυθμούς της καθημερινότητάς σας. Επιπλέον, θα βελτιώσει πολύ τις αθλητικές σας επιδόσεις, ειδικά σε αθλήματα που ο κορμός παίζει τον κυρίαρχο ρόλο στην εκτέλεση των ασκήσεων.

Για πιο αποτελεσματική ενδυνάμωση μπορείτε να δοκιμάστε διάφορες δραστηριότητες. Η Yoga, το Pilates, η κολύμβηση ακόμη και το χούλα χουπ είναι μερικές μόνο μέθοδοι άσκησης που είναι ιδιαίτερα καλές στο να στοχεύουν στον πυρήνα του σώματός σας. Επιπλέον είναι ευχάριστες και εξαιρετικά αποτελεσματικές για την εκγύμναση όλου του σώματος και του μυαλού σας.

Δώστε σημασία στον πυρήνα του σώματός σας. Μπορεί να γίνει η πηγή της δύναμής σας!

Βιβλιογραφία

1. A strong core: The simple, flexible, and portable workout – Simple core exercises you can do at home or in the office. Harvard Health Publishing

2. Core-strength exercises – Core workouts for you to try at home. Mayo Clinic

Enable Notifications    OK No thanks