431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Προπόνηση ενδυνάμωσης. 4 Λόγοι να σας γίνει συνήθεια!

Προπόνηση ενδυνάμωσης. 4 Λόγοι να σας γίνει συνήθεια!

Ακούγοντας για μηχανήματα, βάρη και αντιστάσεις, η προπόνηση ενδυνάμωσης φαντάζει κάπως τρομακτική. Αυτό, όμως, δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Tα προγράμματα ενδυνάμωσης απευθύνονται σε κάθε αθλούμενο ανεξάρτητα από τη φυσική του κατάσταση. Η προπόνηση ενδυνάμωσης ή αλλιώς προπόνηση αντίστασης, ενισχύει τη μυϊκή σας μάζα με επαναλαμβανόμενες κινήσεις χρησιμοποιώντας αντίσταση από ελεύθερα βάρη, μηχανές με βάρη, λάστιχα αντίστασης ή το δικό σας σωματικό βάρος. Είναι συχνά προπόνηση αντοχής με μεγαλύτερη ταχύτητα για να αυξηθούν οι χρόνοι ισχύος και αντίδρασης.

Τα οφέλη της προπόνησης ενδυνάμωσης είναι πολύ σημαντικά για κάθε επίπεδο ασκούμενου.

1. Βοηθάει στη διαχείριση του βάρους σας, καίγοντας θερμίδες πιο αποτελεσματικά και μειώνοντας το σωματικό λίπος, ειδικά γύρω από τη μέση σας. Εκτός από τη βελτίωση της εμφάνισης και της αίσθησης, θα τονώσετε τους μύες σας και θα αυξήσετε την άλιπη μυϊκή σας μάζα.

2. Είναι προφανές ότι αυξάνει τη δύναμή σας. Αυτό που ίσως να μην είναι προφανές είναι το πώς θα επηρεάσει αυτό την καθημερινότητά σας. Θα είστε σε θέση να φέρετε εις πέρας τις καθημερινές σας εργασίες και υποχρεώσεις με πολύ μεγαλύτερη άνεση. Τα παραδείγματα μπορεί να είναι αμέτρητα. Χρειάζεται να σηκώσετε τα παιδιά σας, τα ψώνια σας, να ανεβείτε σκάλες κλπ. Θα είστε, λοιπόν, πιο αποτελεσματικοί και σίγουρα πολύ λιγότερο καταπονημένοι στο τέλος της ημέρας σας.

3. Σας βοηθά να παραμένετε ενεργοί και ανεξάρτητοι καθώς μεγαλώνετε. Ένα δυνατό σώμα θα είναι και ο πιο δυνατός σύμμαχος απέναντι στο χρόνο. Η προπόνηση ενδυνάμωσης αποτρέπει την απώλεια οστικής μάζας και σας βοηθά να αποφύγετε ατυχήματα και πτώσεις, βελτιώνοντας την ταχύτητα, την ευελιξία, την ισορροπία και την κινητικότητά σας.

4. Ενεργοποιεί ενδορφίνες που βελτιώνουν τη διάθεσή σας, ανακουφίζουν από το στρες και από τα συμπτώματα του άγχους και της κατάθλιψης. Επιπλέον, η προπόνηση ενδυνάμωσης σε ομαδικά μαθήματα αίθουσας και με τον κατάλληλο Group Trainer είναι καταπληκτική ευκαιρία κοινωνικοποίησης και συμβάλλει όχι μόνο στη σωματική αλλά και στην ψυχική σας ανάταση.

Τα πιο ενδεικτικά παραδείγματα ασκήσεων ενδυνάμωσης περολαμβάνουν push-ups και pull-ups χρησιμοποιώντας το δικό σας σωματικό βάρος ως αντίσταση, squats, deadlifts, ασκήσεις με μηχανήματα και όργανα γυμναστηρίου όπως αλτήρες, kettlebells, μπάρες κλπ.

Εν τέλει, το μυαλό και το σώμα σας είναι ό,τι πιο σημαντικό έχετε! Δώστε τους δύναμη!

Βιβλιογραφία

1. Suchomel TJ, Nimphius S, Bellon CR, Stone MH. The Importance of Muscular Strength: Training Considerations. PMID: 29372481 DOI: 10.1007/s40279-018-0862-z

2. Westcott WL. Resistance training is medicine: effects of strength training on health. PMID: 22777332 DOI: 10.1249/JSR.0b013e31825dabb8

Enable Notifications    OK No thanks