431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Περπάτημα, 5 Τρόποι για μια εύκολη εισαγωγή στην αερόβια άσκηση!

Περπάτημα, 5 Τρόποι για μια εύκολη εισαγωγή στην αερόβια άσκηση!

Το περπάτημα δεν απαιτεί ειδικές δεξιότητες ή εκπαίδευση. Εκτός από ένα άνετο ζευγάρι αθλητικά παπούτσια, δεν έχετε ανάγκη εξειδικευμένο εξοπλισμό και μπορεί να γίνει σχεδόν οπουδήποτε. Ακόμη και με 20 λεπτά γρήγορο περπάτημα την ημέρα θα καταφέρετε να μειώσετε σημαντικά τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και παχυσαρκίας. Απλώς πρέπει να σηκωθείτε από τον καναπέ σας. Το μόνο, λοιπόν, που μένει είναι να βρείτε τα κατάλληλα Tips που θα σας κινητοποιούν ακόμη και τις πιο κουραστικές μέρες.

Αναζητήστε δημιουργικούς τρόπους για να εντάξετε μια γρήγορη βόλτα στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

1. Όσο και αν σας βγάζει από τη ρουτίνα σας, προσπαθήστε να μην είναι πάντα το αυτοκίνητο η πρώτη σας επιλογή. Μπορείτε, για παράδειγμα, να περπατήσετε για να κάνετε τα καθημερινά σας ψώνια. Επιλέξτε να κάνετε μια μικρή βόλτα πριν ή μετά τη δουλειά σας ή αξιοποιήστε το χρόνο που μιλάτε στο τηλέφωνό σας για να περπατήσετε ακόμη και γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού σας.

2. Όταν έχετε παρέα η κάθε δραστηριότητα μπορεί να γίνει πιο διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα. Είναι γεγονός ότι η ομαδική άσκηση μπορεί να ενισχύσει επιπλέον τα κίνητρά σας. Μπορείτε να βγείτε για περπάτημα με κάποιον δικό σας άνθρωπο που ούτως ή άλλως περνάτε ευχάριστα. Σκεφτείτε το και αντίστροφα! Μια βόλτα μπορεί να προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να συναντήσετε έναν φίλο ή και να κάνετε καινούργιους φίλους.

3. Χρησιμοποιήστε το περπάτημα σαν τρόπο για να καθαρίσετε τις σκέψεις σας. Μέσα στην καθημερινότητα οι στρεσογόνοι παράγοντες είναι σίγουρα πολλοί και έχετε ανάγκη ένα διάλειμμα. Επίσης, ο χρόνος με τον εαυτό σας είναι πάντα πολύτιμος.

4. Απολαύστε χρόνο στη φύση. Το περπάτημα σε πάρκα, παραλίες, μονοπάτια και όχθες ποταμών μπορεί να ενισχύσει τα οφέλη που βιώνετε από την άσκηση. Η φύση συμβάλλει στην απελευθέρωση ενδορφινών, τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που βελτιώνουν τη διάθεση και ανακουφίζουν από το στρες.

5. Βόλτα με το σκύλο σας. Εάν δεν έχετε σκύλο, μπορείτε εθελοντικά να πάτε βόλτα με άστεγους σκύλους από καταφύγιο ζώων ή ομάδα διάσωσης. Δεν θα βοηθήσετε μόνο τον εαυτό σας, αλλά θα βοηθήσετε στην κοινωνικοποίηση και θα δώσετε χαρά σε ζώα που το έχουν πραγματικά ανάγκη.

Ο καθαρός αέρας και ο χρόνος για σκέψη μπορούν να κάνουν θαύματα στη διάθεσή σας, το περπάτημα στον οργανισμό σας!

Βιβλιογραφία

1. Song C, Ikei H, Park BJ, Lee J, Kagawa T, Miyazaki Y. Psychological Benefits of Walking through Forest Areas. PMCID: PMC6313311 DOI: 10.3390/ijerph15122804

Enable Notifications    OK No thanks