431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 6+ Λόγοι να μην παραλείπετε την αερόβια άσκηση από την προπονητική σας ρουτίνα.

6+ Λόγοι να μην παραλείπετε την αερόβια άσκηση από την προπονητική σας ρουτίνα.

Για πολλούς είναι αντιληπτό, πλέον, πόσο μπορεί η συστηματική άσκηση να βελτιώσει την ψυχική και σωματική σας υγεία. Αυτό, ωστόσο, δεν είναι πάντα αρκετό. Είναι πολύ πιο εύκολο να αποκτήσετε το κίνητρο να γυμνάζεστε κάθε μέρα όταν βιώνετε πραγματικά τα αποτελέσματα που αναζητάτε, είτε αυτό είναι η αναπνοή σας, η βελτίωση του ύπνου, η διάθεση και η ενέργειά σας, είτε τα συμπτώματα του στρες, του άγχους και της κατάθλιψης. Για όλους αυτούς τους λόγους, όποια και αν είναι τα οφέλη που αναζητάτε από ένα πρόγραμμα άσκησης και ανεξάρτητα από το τρέχον επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης, η αερόβια άσκηση δεν πρέπει να παραλείπεται από την προπονητική σας ρουτίνα.

Οι καρδιαγγειακές ή αερόβιες ασκήσεις είναι δραστηριότητες αντοχής που χρησιμοποιούν τις μεγάλες μυϊκές σας ομάδες σε ρυθμική κίνηση για παρατεταμένη χρονική περίοδο. Οι αερόβιες προπονήσεις αναζωογονούν την καρδιά και το αναπνευστικό σας σύστημα.

Ευτυχώς για όσους βρίσκονται στο ξεκίνημα της ενασχόλησής τους, οι δραστηριότητες που επιτελούν αερόβιες λειτουργίες είναι γνωστές, εύκολα προσβάσιμες και σίγουρα αρκετά διασκεδαστικές για όλες τις ηλικίες ασκούμενων.

– Το τρέξιμο, η πεζοπορία, η ποδηλασία, το ποδόσφαιρο ακόμη και ο χορός, είναι μερικά μόνο παραδείγματα.

Όποια κι αν είναι η ηλικία σας, η αερόβια άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την ικανότητα των πνευμόνων σας, να ενισχύσετε την καρδιά και τους μύες σας και να βελτιώσετε την αντοχή σας.

1. Συμβάλλει στον έλεγχο του βάρους όχι μόνο καίγοντας θερμίδες αλλά και ρυθμίζοντας την όρεξη.

2. Μειώνει την αρτηριακή πίεση και ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

3. Αντιμετωπίζει τον πόνο και τη δυσκαμψία των αρθρώσεων.

4. Βελτιώνει τη μνήμη, τη σκέψη και τη γνωστική σας ικανότητα. Βοηθάει, ακόμη, στην πρόληψη της εξασθένησης των νοητικών λειτουργιών και στη διαχείριση των συμπτωμάτων του Αλτσχάιμερ.

5. Ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο πτώσεων σε ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας καθώς βελτιώνει τη στάση του σώματος και την ισορροπία.

6. Απελευθερώνει την ένταση, τονώνει τη διάθεσή σας και θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την ποιότητα του ύπνου σας.

Η αερόβια άσκηση μπορεί να λειτουργήσει σαν κίνητρο στη σχέση σας με την άσκηση. Τα μακροπρόθεσμα οφέλη της είναι πράγματι σημαντικά, όμως τα άμεσα υλικά αποτελέσματα είναι αυτά που θα σας κινητοποιήσουν στην πραγματικότητα. Όταν αποκτήσετε μια ποιοτική καθημερινότητα, ένα πλήρως λειτουργικό σώμα, έναν υγιή οργανισμό και μια ισορροπημένη ψυχική κατάσταση, σίγουρα δε θα μπορέσετε να τα θυσιάσετε απλά για να γλυτώσετε χρόνο.

Η αερόβια άσκηση ας είναι μόνο η αρχή!

Βιβλιογραφία

1. Guiney H, Machado L. Benefits of regular aerobic exercise for executive functioning in healthy populations. PMID: 23229442 DOI: 10.3758/s13423-012-0345-4

2. Paluska SA, Schwenk TL. Physical activity and mental health: current concepts. PMID: 10739267 DOI: 10.2165/00007256-200029030-00003

Enable Notifications    OK No thanks