431253861715905
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Βήματα για να γίνει η άσκηση συνήθεια που θα σας αλλάξει τη ζωή!

5 Βήματα για να γίνει η άσκηση συνήθεια που θα σας αλλάξει τη ζωή!

Αν πιστεύετε ότι η άσκηση πρέπει να γίνει συνήθεια στην καθημερινότητά σας, πρέπει να βρείτε τον τρόπο να το πετύχετε. Μπορεί ο στόχος να είναι η φυσική σας κατάσταση, η σωματική ενδυνάμωση ή η ποιότητα στη ζωή σας συνολικά. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η συνέπεια είναι το θεμέλιο για τη μακροπρόθεσμη επιτυχία. Ειδικά σε ό,τι αφορα την άσκηση, μπορεί η σύγχρονη ρουτίνα να καθιστά τη συνέπεια δύσκολη υπόθεση. Ωστόσο, αν αλλάξετε τις συνήθειές σας, θα καταφέρετε να αλλάξετε και τη ρουτίνα σας.

Ξεκινήστε με απλά βήματα και ποιος ξέρει; Μπορεί να αλλάξει η ζωή σας!

1. Προγραμματίστε την προπόνηση.

Μπορεί μερικές φορές να αισθάνεστε ότι το πρόγραμμά σας αναλαμβάνει τη ζωή σας και περιορίζει τον διαθέσιμο χρόνο για τον εαυτό σας. Μπορείτε, λοιπόν, να εντάξετε στο ημερολόγιο σας και την προπόνησή σας. Έτσι, όταν κάποιος απαιτεί λίγο από το χρόνο σας, μπορείτε πιο εύκολα να πείτε «Συγγνώμη, αλλά έχω ήδη σχέδια».

2. Ορίστε μαθησιακούς στόχους.

Υπάρχουν δύο βασικοί τύποι στόχων: το αποτέλεσμα και η μάθηση. Οι μαθησιακοί στόχοι, ωστόσο, επικεντρώνονται στη διαδικασία ή στα βήματα που απαιτούνται για την επίτευξη ενός αποτελέσματος, όπως η εκμάθηση του τρόπου άσκησης με ένα kettlebell. Εστιάζοντας στη διαδικασία εκμάθησης μιας νέας τεχνικής ή μορφής άσκησης συμβάλλει στην απελευθέρωση ντοπαμίνης. Έτσι, ο εγκέφαλός σας συνδέει την άσκηση με ευχαρίστηση.

3. Επαναπροσδιορίστε τον τρόπο που σκέφτεστε.

Εστιάστε στα κυρίαρχα και όχι στα υποτελή. Η άσκηση πρέπει να γίνει συνήθεια όχι απλά για το Fitness lifestyle, ούτε μόνο για την εμφάνισή σας. Η άσκηση είναι το μέσο για μια υγιή και ποιοτική ζωή γεμάτη ευεξία. Δοκιμάστε να δείτε αυτή την οπτική και, ίσως, εκπλαγείτε από το πόσο θα παρακινηθείτε να διατηρήσετε ένα πιο συνεπές πρόγραμμα προπόνησης.

4. Κρατήστε ημερολόγιο άσκησης.

Φυσικά, είναι αρκετό απλά να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή σημειώσεων στο τηλέφωνό σας. Νιώσατε μια αίσθηση ολοκλήρωσης; Καταφέρατε μια άσκηση για πρώτη φορά; Δοκιμάσατε ένα ομαδικό πρόγραμμα αίθουσας και απολαύσατε την εμπειρία; Η καταγραφή των θετικών πτυχών κάθε συνεδρίας άσκησης και το πώς αυτό σας κάνει να αισθάνεστε θα μπορούσε να σας βοηθήσει να εστιάσετε στη διαδικασία και όχι απαραίτητα στο αποτέλεσμα.

5. Βρείτε το Fitness buddy σας.

Ένας φίλος να σας συνοδεύει στο ταξίδι της άσκησης θα μπορούσε να κάνει τη διαδικασία πολύ πιο εύκολη. Οι πιθανότητες να απολαύσετε την εμπειρία είναι σίγουρα μεγαλύτερες. Επίσης, είναι λιγότερο πιθανό να παραλείψετε την προπόνησή σας εάν γνωρίζετε ότι κάποιος υπολογίζει σε εσάς. Ούτως ή άλλως όλα είναι πιο δύσκολα αν πρέπει να τα διαχειριστείτε μόνοι σας.

Τα κίνητρα είναι ισχυρά και ήταν πάντα εδώ. Ανακαλύψτε τα!

Βιβλιογραφία

1. Evans MB, Cooke LM, Murray RA, Wilson AE. The sooner, the better: Exercise outcome proximity and intrinsic motivation. PMID: 25209956 DOI: 10.1111/aphw.12032

2. Gjestvang C, Abrahamsen F, Stensrud T, Haakstad LAH. Motives and barriers to initiation and sustained exercise adherence in a fitness club setting-A one-year follow-up study. PMID: 32488898 PMCID: PMC7497044 DOI: 10.1111/sms.13736

Enable Notifications    OK No thanks