fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 6 Βασικές αρχές του Pilates. Tα θεμέλια μιας μεθόδου που κατέκτησε τον κόσμο!

6 Βασικές αρχές του Pilates. Tα θεμέλια μιας μεθόδου που κατέκτησε τον κόσμο!

Η φυσική κατάσταση δε σχετίζεται μόνο με τη γράμμωση, τα κιλά, τη δύναμη και την αντοχή. Χρειάζεται μια πιο συνολική προσέγγιση για να πετύχετε τους στόχους σας. Το Pilates είναι μία μέθοδος εκγύμνασης που κρατά το σώμα σε άριστη φυσική κατάσταση. Οι βασικές αρχές του Pilates βασίζονται σε ένα σύστημα ασκήσεων διάτασης, ενδυνάμωσης και αρμονικής συνύπαρξης μεταξύ μυαλού και σώματος, την οποία εμπνεύστηκε και σχεδίασε ο Ελληνογερμανικής καταγωγής Joseph Hubertus Pilates (1880-1967).

Οι βασικές αρχές του Pilates οι οποίες χαρακτηρίζουν όχι μόνο τη μέθοδο αλλά και τη φιλοσοφία της.

1. Κέντρο – Εστιάστε στο κέντρο του σώματός σας. Η φυσική ενέργεια που παράγεται στο κέντρο συντονίζει τις κινήσεις και τη δυναμική σας. Όλη η ενέργεια για τις ασκήσεις Pilates πηγάζει από τους μύες που περιβάλλουν την κοιλιά και απλώνεται προς τα άκρα. Το Pilates μπορεί να σας διδάξει πώς να χρησιμοποιήσετε τους μύες του πυρήνα σας και να αποκτήσετε τον απόλυτο έλεγχο στο πιο σημαντικό σημείο του σώματός σας, το κέντρο του!

2. Συγκέντρωση – Δώστε πλήρη προσοχή σε κάθε άσκηση και εστιάστε τη σκέψη σας στην περιοχή του σώματος που εκτελείται. Θα αντιληφθείτε πώς οι μύες ανταποκρίνονται στις εντολές που παίρνουν από τον εγκέφαλο. Το Pilates θα σας δείξει με τον καλύτερο τρόπο πώς να πετύχετε την απόλυτη αρμονία ανάμεσα στο μυαλό και το σώμα σας.

3. Αναπνοή – Αναπνεύστε ήρεμα και βαθιά. Σκεφτείτε τους πνεύμονές σας σαν φυσητήρα που με τις κατάλληλες εισπνοές και εκπνοές αποβάλλεται ο μολυσμένος αέρας και θα καταλάβετε πόσο μεγάλη σημασία έχει ο σωστός τρόπος αναπνοής. Οξυγονώνεται το αίμα σας και ελέγχετε καλύτερα τις κινήσεις σας, τόσο στις ασκήσεις Pilates όσο και στην καθημερινή σας ζωή.

4. Έλεγχος – Οι απρόσεκτες και μηχανικές κινήσεις συχνά μπορούν να οδηγήσουν σε τραυματισμούς και καταπόνηση του σώματός σας. Οι ασκήσεις στο Pilates εκτελούνται με απόλυτη συγκέντρωση και αυτή η λογική σας δίνει τη δυνατότητα του απόλυτου ελέγχου των κινήσεών σας. Θα ασκείστε με απόλυτη ασφάλεια ακόμη και αν ανήκετε σε ειδικές πληθυσμιακές ομάδες.

5. Ακρίβεια – Θα αποκτήσετε πλήρη επίγνωση ακόμη και της παραμικρής σας κίνησης, τόσο σε σχέση με το χώρο στον οποίο κινείστε, όσο και σε σχέση με την ευθυγράμμιση ενός μέρους του σώματός σας με τα υπόλοιπα. Με την ακριβή και άψογη εκτέλεση της κάθε άσκησης και όχι μόνο ως προς τον αριθμό των επαναλήψεων, θα κερδίσετε τη ουσιαστική αξία της άσκησης και όλα τα οφέλη που μπορεί να σας παρέχει.

6. Ροή – Το Pilates επικεντρώνεται στην αρμονία των κινήσεων και τη συνέχεια μεταξύ των ασκήσεων. Δεν υπάρχουν μεμονωμένες, γρήγορες και απότομες κινήσεις, παρά μόνο κινήσεις με ροή που σέβονται το σώμα σας. Θα βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας και θα αποκτήσετε ποιότητα στην καθημερινότητά σας.

Με το Pilates θα αποκτήσετε υγεία, ευεξία και αρμονία! Μεταμορφώνεται όχι μόνο το σώμα αλλά και το μυαλό!

Βιβλιογραφία

1. Pilates, Joseph H., Your Health, Incline Village NV: Presentation Dynamics; 1998.

2. Cruz-Ferreira A, Fernandes J, Laranjo L, Bernardo LM, Silva A. A systematic review of the effects of pilates method of exercise in healthy people. Arch Phys Med Rehabil. 2011 Dec;92(12):2071-2081.

Enable Notifications    OK No thanks