fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Tips για ομαδικά προγράμματα άσκησης. Βοηθήστε τους νέους ασκούμενους να μείνουν ενεργοί για πάντα!

5 Tips για ομαδικά προγράμματα άσκησης. Βοηθήστε τους νέους ασκούμενους να μείνουν ενεργοί για πάντα!

Με το άνοιγμα των γυμναστηρίων, πολλοί θα ξεκινήσουν τις προπονήσεις. Δυστυχώς, σχεδόν οι μισοί από αυτούς μετά από λίγους μήνες θα τα παρατήσουν. Τα ομαδικά προγράμματα άσκησης είναι εξαιρετικός τρόπος να μένουν οι ασκούμενοι προσηλωμένοι στο στόχο τους. Οι άνθρωποι που ασκούνται σε ομάδες είναι πιο πιθανό να ακολουθήσουν μια συνεπή ρουτίνα, λόγω της ευθύνης που θα αναπτυχθεί παράλληλα με τις διαπροσωπικές σχέσεις.

5 Tips για να προωθήσετε τα ομαδικά προγράμματα άσκησης σε νέους ασκούμενους.

1. Γνωρίστε τους.

Ενδιαφερθείτε για τις εμπειρίες τους στην άσκηση, το επίπεδο της φυσικής τους κατάστασης, το ιστορικό τραυματισμών, πόνων ή ενοχλήσεων και την κατάσταση της υγείας τους γενικά. Αυτές οι πληροφορίες θα σας επιτρέψουν να διαμορφώσετε το πρόγραμμα αναλόγως και να είστε προετοιμασμένοι με εναλλακτικές επιλογές που να ταιριάζουν σε όλους. Θα μπορείτε να εστιάσετε την προσοχή σας στους ασκούμενους που το έχουν περισσότερο ανάγκη. Επίσης, δημιουργήστε πεδία κοινωνικοποίησης και γνωριμίας με την υπόλοιπη ομάδα, πριν, μετά ή και κατά τη διάρκεια του προγράμματος. Οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τον ενθουσιασμό και τις απόψεις τους με νέα μέλη.

2. Τοποθετήστε τους στο κέντρο “της προσοχής”.

Είναι πολύ λογικό κάποιος καινούργιος σε μια ομάδα να νιώσει αμηχανία να σταθεί μπροστά από όλους αλλά ένας νέος ασκούμενος δε θα βοηθηθεί ιδιαιτέρως αν καθίσει πίσω. Στο κέντρο θα έχει την ευκαιρία να σας βλέπει καλύτερα και να τον βλέπετε και εσείς. Επίσης, ενώ εσείς του παρέχετε εικόνα καθρέφτη, οι ασκούμενοι των μπροστινών σειρών, του παρέχουν την οπτική της άσκησης από την πλευρά του.

3. Δημιουργήστε προγράμματα “Buddy up”.

Προωθήστε προσφορές συνδρομών για δύο. Η λογική είναι απλή, αντί για καφέ ή για ποτό, ραντεβού στο γυμναστήριο. Η αλληλοϋποστήριξη μπορεί να είναι καταλυτικός παράγοντας για να ξεκινήσει και να συνεχίσει κανείς να γυμνάζεται. Η πρώτη επαφή με μια καινούργια ομάδα ανθρώπων θα είναι σίγουρα λιγότερο εκφοβιστική και η προπόνηση πολύ πιο διασκεδαστική.

4. Γνωρίστε τους με το σώμα τους.

Μετά την προπόνηση ρωτήστε τους πως νιώθουν τις ασκήσεις στο σώμα τους, ώστε να μπουν στη διαδικασία να το παρατηρούν αλλά και να αντιλαμβάνονται όταν κάτι είναι άβολο ή τους καταπονεί παραπάνω απ΄ το κανονικό. Επενδύστε στη σωστή τεχνική και έπειτα στην ένταση των ασκήσεων. Θα αποφευχθούν, έτσι, κίνδυνοι τραυματισμών, θα μπορούν οι ασκούμενοί σας να αξιοποιήσουν στο έπακρο κάθε προπόνηση και το πιο σημαντικό, θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους!

5. Δώστε τους επιλογές.

Πέρα από τους γυμναστές, που ο καθένας προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με βάση την προσωπικότητά του, οφείλετε να παρέχετε ποικιλία στο ωράριο, τα είδη άσκησης αλλά και τις μεθόδους. Ένας νέος ασκούμενος θα βρει πιο εύκολα αυτό που του ταιριάζει και θα κρατήσετε το ενδιαφέρον του αμείωτο ώστε να μην τα παρατήσει.

Τα ομαδικά προγράμματα άσκησης είναι διασκεδαστικά, κυρίως γιατί είναι κοινωνικά. Η ρουτίνα προπόνησης των ασκούμενων θα είναι πιο συνεπής και η προσπάθεια για καλύτερες επιδόσεις μεγαλύτερη.

Ακολουθήστε τις συμβουλές ομαδικής άσκησης. Από νέοι ασκούμενοι θα γίνουν τακτικοί!

Βιβλιογραφία

1. Tappe K, Tarves E, Oltarzewski J, Frum D. Habit formation among regular exercisers at fitness centers: an exploratory study. J Phys Act Health. 2013;10(4):607–613. doi: 10.1123/jpah.10.4.607.

2. Dayna M. Yorks, Christopher A. Frothingham, Mark D. Schuenke. Effects of Group Fitness Classes on Stress and Quality of Life of Medical Students. J Am Osteopath Assoc 2017.

Enable Notifications    OK No thanks