fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Το φετινό καλοκαίρι για τα παιδιά είναι γεμάτο άσκηση και ευεξία! 5 Tips για να το πετύχετε!

Το φετινό καλοκαίρι για τα παιδιά είναι γεμάτο άσκηση και ευεξία! 5 Tips για να το πετύχετε!

Το καλοκαίρι είναι η πιο απολαυστική περίοδος για τα παιδιά. Χωρίς τις καθημερινές υποχρεώσεις του σχολείου, οι καλοκαιρινοί μήνες στο μυαλό κάθε παιδιού είναι ανέμελοι και ξεκούραστοι. Ο ελεύθερος χρόνος χωρίς προγραμματισμένα καθήκοντα αποτελεί σίγουρα τεράστιο πλεονέκτημα για τις μικρότερες ηλικίες, ενέχει ωστόσο τον κίνδυνο να μείνει εκτός προγράμματος κάθε δραστηριότητα που κρατά τα παιδιά ενεργά. Δημιουργήστε, λοιπόν, ένα καλοκαίρι για δραστήρια παιδιά. Είναι στο χέρι σας!

Τα οφέλη της σωματικής άσκησης για παιδιά και εφήβους είναι πολλά. Βελτιώνεται η καρδιαγγειακή ικανότητα, η μυϊκή και η οστική φυσική κατάσταση, ενώ ρυθμίζεται καλύτερα ο μεταβολισμός. Το ίδιο θετικά επιδρά στην πνευματική διαύγεια και την ψυχική τους ισορροπία. Ενισχύεται η συγκέντρωση, η προσοχή καθώς και οι δεξιότητες της μνήμης. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι μπαίνουν τα θεμέλια για μια ποιοτική ζωή ακόμη και ως ενήλικοι.

5 Tips για να μετατρέψετε τις φετινές διακοπές σε ένα καλοκαίρι για δραστήρια παιδιά και να τους χαρίσετε μια ιδανική σωματική και πνευματική κατάσταση.

– Διατηρήστε μια δομημένη ρουτίνα.

Ένα καθημερινό, και όχι αυστηρό, πρόγραμμα που περιλαμβάνει χρόνο για ευχάριστες δραστηριότητες που σχετίζονται με την κίνηση, διασφαλίζει ότι τα παιδιά σας δεν αδρανούν πλήρως. Είτε είναι μικρά διαστήματα όλη την ημέρα, είτε μεγαλύτερα σε ορισμένο χρόνο, καθιστώντας τη σωματική άσκηση προτεραιότητα και ενθαρρύνοντας τα παιδιά σας να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που τους αρέσουν, μπορείτε να τα βοηθήσετε να αναπτύξουν δια βίου υγιείς συνήθειες. Όσοι είναι ενεργοί κατά την παιδική ηλικία είναι πιο πιθανό να διατηρήσουν τη σωματική τους δραστηριότητα μέχρι την ενηλικίωση.

– Θέστε στόχους.

Αφιερώστε χρόνο για να μιλήσετε με τα παιδιά σας, ώστε οι στόχοι να σχετίζονται με κάτι που θέλουν να επιτύχουν. Η επίτευξη καλών χρόνων για την ολοκλήρωση μιας δραστηριότητας όπως ένας αγώνας ή μια πορεία μετ’ εμποδίων, η ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης ικανότητας, όπως η κολύμβηση, τα τρίποντα ή ο χορός, είναι μερικά μόνο παραδείγματα αρκετά ενδιαφέροντα για ένα παιδί. Μπορείτε επίσης να ορίσετε μικρές ανταμοιβές για την επίτευξη κάθε στόχου.

– Μοιραστείτε ευθύνες και καθήκοντα.

Δουλειές όπως η ρίψη των απορριμμάτων, το κούρεμα του γκαζόν, η βόλτα του σκύλου ή η περιποίηση του κήπου, δεν είναι δύσκολες δραστηριότητες για παιδιά και εφήβους, ενώ σίγουρα συμβάλλουν στην ενίσχυση της φυσικής τους κατάστασης. Επίσης, θα αποκτήσουν συνέπεια και υπευθυνότητα.

– Κάντε την άσκηση οικογενειακή υπόθεση.

Προγραμματίστε καλοκαιρινές δραστηριότητες για όλη την οικογένεια. Βόλτες με τα ποδήλατα, πεζοπορίες, παιχνίδια στην αυλή, μπουγέλο ή κυνήγι θησαυρού, ακόμη και σκυταλοδρομίες θα σας προσφέρουν μια ευχάριστη αλλά ολοκληρωμένη αερόβια προπόνηση και πολύ διασκεδαστικές ασκήσεις ενδυνάμωσης. Όσο πιο ευχάριστη και δημιουργική είναι η δραστηριότητα, τόσο πιο πιθανό είναι τα παιδιά σας να συμμετέχουν σε αυτήν και να αναπτύξουν ένα θετικό αίσθημα για τη σωματική άσκηση.

– Βρείτε εναλλακτικές.

Επωφεληθείτε από την ποικιλία των εικονικών διαδικτυακών προγραμμάτων, όπως μαθήματα χορού και πολεμικών τεχνών, δημιουργικά προγράμματα γυμναστικής σχεδιασμένα ειδικά για παιδιά, μαθήματα Yoga, γρήγορες προπονήσεις κλπ. Επίσης, αθλητικές και καλοκαιρινές κατασκηνώσεις αποτελούν εξαιρετική επιλογή και για τις δυνατότητες υγιούς κοινωνικοποίησης.

Ανεξάρτητα από τις στρατηγικές που θα χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε ένα καλοκαίρι για δραστήρια παιδιά, το πιο σημαντικό είναι να το κάνετε διασκεδαστικό. Βρείτε τι απολαμβάνουν τα παιδιά σας και μην φοβάστε να τους προκαλέσετε να δοκιμάσουν κάτι νέο.

Με ένα τέτοιο καλοκαιρινό δώρο στα παιδιά σας, ίσως να ξανανιώσετε και εσείς παιδί!

Βιβλιογραφία

1. Biddle S. J., Asare M. (2011). Physical activity and mental health in children and adolescents: a review of reviews. Br. J. Sports Med. 45 886–895. 10.1136/by sports-2011-090185

2. LaPrade R.F., Agel J., Baker J., Brenner J.S., Cordasco F.A., Côté J., Engebretsen L., Feeley B.T., Gould D., Hainline B., et al. AOSSM Early Sport Specialization Consensus Statement. Orthop. J. Sport. Med. 2016 doi: 10.1177/2325967116644241.

 

Enable Notifications    OK No thanks