fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 5 Λόγοι να γίνετε μέλη σε fitness κοινότητες. Ή να τις δημιουργήσετε!

5 Λόγοι να γίνετε μέλη σε fitness κοινότητες. Ή να τις δημιουργήσετε!

Στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε καλύτερη φυσική κατάσταση, να αυξήσετε τις αθλητικές σας επιδόσεις ή να δοκιμάσετε τα όριά σας, θα χρειαστείτε συμμάχους. Με την ομαδική προσπάθεια και την κοινωνική υποστήριξη όποιος και να είναι ο στόχος, το αποτέλεσμα θα είναι καλύτερο και ο δρόμος μέχρι εκεί πολύ πιο ευχάριστος. Αθλητικοί όμιλοι και ομάδες, ομαδικά προγράμματα γυμναστικής, διαδικτυακές fitness κοινότητες όπως η MP Community, είτε απλά οι φίλοι σας που γυμνάζεστε παρέα, όλα επηρεάζουν θετικά τόσο τη συμμετοχή, όσο και την προσπάθειά σας για μια fitness ζωή και καθημερινότητα. Οι λόγοι είναι πολλοί, αρκεί να βρείτε αυτό που σας ταιριάζει.

Χρειάζεστε ακόμη κίνητρα για να συμμετέχετε σε fitness κοινότητες και μάλιστα ενεργά;

1. Υπευθυνότητα.

Ήδη από παιδιά, όλοι έχετε προσπαθήσει πολύ να μην επιδείξετε ανευθυνότητα και απογοητεύσετε τους γονείς και τους ανθρώπους που σας στηρίζουν. Την ίδια προσπάθεια θα κάνετε για να μην απογοητεύσετε και την ομάδα σας, αν σκέφτεστε να παραλείψετε την προπόνησή σας. Ξέροντας ότι η απουσία σας θα επηρεάσει όλη την ομάδα, θα αποκτήσετε ένα τεράστιο κίνητρο υπευθυνότητας και συνέπειας. Εν τέλει, θα είστε συνεπείς όχι μόνο απέναντι στην ομάδα αλλά και απέναντι στον εαυτό σας και τους στόχους σας.

2. Αυτοπεποίθηση.

Ή καλύτερα, αυτοπεποίθηση διά του προτύπου! Η λογική του υποδείγματος είναι στην ουσία η ιδέα ότι το να βλέπετε άλλους να κάνουν πράγματα, αποκτάτε πίστη και στον εαυτό σας. “Αν μπορούν να το κάνουν οι υπόλοιποι, μπορώ και εγώ”. Το να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τους άλλους, αν γίνεται σωστά, ενισχύει την εμπιστοσύνη στις ικανότητές σας. Άλλωστε, είστε όλοι μέλη της ίδιας ομάδας, η επιτυχία ή η αποτυχία είναι κοινό σας ζήτημα.

3. Υποστήριξη.

Οι fitness κοινότητες αποτελούν ένα πολύ δυνατό δίκτυο υποστήριξης για άπειρους αλλά και για έμπειρους ασκούμενους. Υπάρχουν στιγμές που δεν πάνε όλα σύμφωνα με τα σχέδιά σας. Είναι εξαιρετικά βοηθητικό να έχετε δίπλα σας ανθρώπους όταν υπάρχει ανάγκη. Μπορούν να σας φτιάξουν τη διάθεση, να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε και να επιλύσετε προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

4. Ένταση.

Υπάρχει η τάση, η προπόνηση σε ομαδικά τμήματα να έχει μεγαλύτερη ένταση. Κανείς δε θέλει να είναι ο πιο αδύναμος στα πλαίσια μιας ομάδας, με αποτέλεσμα όλοι να πιέζουν τους εαυτούς τους παραπάνω απ’ ότι θα συνέβαινε αν ήταν μόνοι τους. Ο θεμιτός ανταγωνισμός στα πλαίσια της γυμναστικής μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στην πρόοδο και τις επιδόσεις του συνόλου μιας ομάδας.

5. Γνώση.

Οι fitness κοινότητες είναι εξαιρετικές πηγές επιπλέον γνώσεων και πεδία ανταλλαγής πληροφοριών. Η ανταλλαγή ιδεών και εκπαιδευτικών υλικών, η συζήτηση για κοινούς ή και διαφορετικούς στόχους είναι πολύ προωθητική και στο χώρο του fitness. Είναι πολύ καλός τρόπος να πάρετε νέες ιδέες προπόνησης, διατροφής κλπ.

Είναι γεγονός ότι η άσκηση επιδρά θετικά στο μυαλό και στη διάθεσή σας. Η άσκηση με παρέα πρόκειται να απογειώσει τόσο την πνευματική, όσο και την ψυχική σας υγεία!

Όλα είναι στο μυαλό σας! Είστε έτοιμοι να απογειωθείτε για μια fitness ζωή και καθημερινότητα;

Βιβλιογραφία

1. Wing, R. R., and Jeffrey, R. W. (1999). Benefits of recruiting participants with friends and increasing social support for weight loss and maintenance. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 67(1), 132-8.

2. Kerr, N. L, & Hertel, G. (2011). The Kohler group motivation gain: how to motivate the “weak links” in a group. Social and Personality Psychology Compass, 5(11), 43-56.

3. Plante, T. G., et al (2001). Does exercising with another enhance the stress-reducing benefits of exercise? International Journal of Stress Management, 8(3), 201-13.

Enable Notifications    OK No thanks