fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Μυϊκή υπερτροφία. 5 Σημαντικά οφέλη!

Μυϊκή υπερτροφία. 5 Σημαντικά οφέλη!

Ένα όμορφο και υγιές σώμα είναι προτεραιότητα για την πλειοψηφία των ασκούμενων. Ωστόσο, για να το πετύχετε, πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε ένα μυϊκά δυνατό σώμα. Με βάση επιστημονικά και ερευνητικά δεδομένα, η προπόνηση ενδυνάμωσης και υπερτροφίας είναι η πλέον, ιδανική. Μυϊκή υπερτροφία, είναι η ανάπτυξη του όγκου και της πυκνότητας των μυών, καθώς και η βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης και λειτουργίας.

Είναι, λοιπόν, προφανές πως είτε το κίνητρο είναι η εμφάνιση, είτε είναι οι επιδόσεις και η βελτίωση της υγείας σας, κοινός και καίριος παράγοντας στην εξίσωση, μπορεί να είναι η μυϊκή υπερτροφία.

5 Τουλάχιστον, λόγοι για να προστεθεί και στη δική σας εξίσωση.

1. Δύναμη. Ο μεγαλύτερος μυς είναι και δυνατότερος. Όσο μεγαλύτερη είναι η πρόοδος, τόσο μεγαλύτερη σημασία αποκτά και η υπερτροφία. Το νευρομυϊκό σύστημα ενεργοποιείται και το σώμα με το μυαλό δουλεύουν αρμονικά για να προσαρμοστούν. Με αυτόν τον τρόπο, κινητοποιείται σταδιακά και γυμνάζεται το σύνολο των μυϊκών ομάδων του σώματος σας.

2. Ενέργεια. Χτίζοντας τους μύες σας, αυξάνονται τα αποθέματα της ενέργειας που παράγει το σώμα σας. Η μυϊκή υπερτροφία, είναι το θεμέλιο της δύναμης και η δύναμη το θεμέλιο της ενέργειας. Η δυνατότητα να παράγει ενέργεια το σώμα σας, κάθε στιγμή και για όσο χρειαστεί, είναι από τα ανεκτίμητα οφέλη της συγκεκριμένης προπόνησης.

3. Ελαστικότητα. Κατά τη μυϊκή υπερτροφία, οι τένοντες και τα σημεία των μυών κοντά σε αυτούς, αποκτούν μεγαλύτερη πυκνότητα. Το σώμα σας γίνεται πιο ανθεκτικό στους κραδασμούς, τους απορροφά πολύ πιο αποτελεσματικά και μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος τραυματισμών. Τα καλύτερα αντανακλαστικά είναι το κλειδί για ένα σώμα ενεργό, γρήγορο, ευέλικτο και ανθεκτικό.

4. Ισορροπημένος μεταβολισμός. Οι μύες είναι από τους πιο ενεργούς ιστούς του σώματος. Οι σφιχτοί και χωρίς λίπος μύες αυξάνουν τη δαπάνη των θερμίδων και ενεργοποιούν το μεταβολισμό. Όσο πιο υγιείς και δυνατοί είναι οι μύες σας, τόσο πιο υγιής και ισορροπημένος ο μεταβολισμός σας.

5. Εμφάνιση και αισθητική. Η καλύτερη ποιότητα ζωής και τα λειτουργικά οφέλη είναι πολύ σημαντικά. Μην υποτιμάτε, όμως, τα οφέλη της μυϊκής υπερτροφίας στην εμφάνιση και το ρόλο που θα παίξει στην ψυχολογία σας. Η εμφάνιση είναι τα ορατά αποτελέσματα των κόπων σας και θα σας χαρίσουν αυτοπεποίθηση και σιγουριά.

Η ενδυνάμωση και η μυϊκή υπερτροφία είναι εξαιρετική τεχνική προπόνησης για προχωρημένους -και μη- ασκούμενους. Απαιτεί από εσάς πειθαρχία, συνέπεια και δέσμευση, όμως αξίζει τον κόπο. Μπορεί τα αποτελέσματα να μην είναι ορατά από την πρώτη εβδομάδα, ωστόσο, τα οφέλη είναι αναρίθμητα.

Επενδύστε μια περίοδο στη μυϊκή υπερτροφία και σίγουρα θα της αφιερώσετε πολλά από τα επόμενα χρόνια!

Βιβλιογραφία

1. Phillips SM. Physiologic and molecular bases of muscle hypertrophy and atrophy: impact of resistance exercise on human skeletal muscle (protein and dose effects). Appl Physiol Nutr Metab 2009;34:403-410.

2. Borer KT. Exercise Endocrinology. Human Kinetics. Champaign, IL. 2003.

Enable Notifications    OK No thanks