fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 6 Τρόποι να φέρετε την άσκηση στο γραφείο σας!

6 Τρόποι να φέρετε την άσκηση στο γραφείο σας!

Η καθιστική εργασία δημιουργεί πολλούς κινδύνους για το σώμα και τον οργανισμό σας. Η συστηματική άσκηση για εσάς που τις περισσότερες ώρες της εργασίας σας είστε σε ένα γραφείο, είναι απαραίτητη. Πολλές φορές, βέβαια, ίσως να μην αρκεί. Ένα μεγάλο μέρος της καθημερινότητάς σας, είναι η δουλειά σας. Μπορεί οι συνθήκες, ώστε να θέσετε το σώμα σας σε κίνηση την ώρα που εργάζεστε, να μην είναι ευνοϊκές. Δημιουργήστε νέες συνθήκες και εντάξτε την άσκηση στο γραφείο σας.

6 Tips για να το καταφέρετε!

1. Σηκωθείτε και περπατήστε την ώρα που διαβάζετε ή μιλάτε στο τηλέφωνο. Σίγουρα, πολλές φορές μέσα στη μέρα είστε στο τηλέφωνο ή διαβάζετε κάποια αναφορά. Αξιοποιήστε αυτό τον χρόνο. Ακόμη και σε μικρό χώρο μπορείτε να κινηθείτε. Το κάθε βήμα μετράει.

2. Δοκιμάστε να κάνετε διατάσεις. Σηκωθείτε από την καρέκλα σας, τουλάχιστον, μια φορά την ώρα. Τεντώστε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σας και πάρτε βαθιές αναπνοές. Αν δεν είναι εφικτό να σηκωθείτε, υπάρχουν και άλλοι τρόποι. Ενώ κάθεστε, τεντώστε τα πόδια μπροστά και λυγίστε απαλά τον κορμό, μέχρι τα χέρια σας να ακουμπήσουν τα δάχτυλα των ποδιών σας.

3. Αξιοποιήστε το διάλειμμα για φαγητό. Δέκα λεπτά είναι αρκετά για λίγη άσκηση στο γραφείο. Δοκιμάστε μια βόλτα στο parking, ανεβοκατεβείτε τις σκάλες, εξασκείστε απλές στάσεις Yoga.

4. Προγραμματίστε συναντήσεις σε εξωτερικούς χώρους. Έτσι, θα έχετε την ευκαιρία να συζητήσετε, ενώ το σώμα σας θα κινείται. Ένα απλό περπάτημα και μάλιστα με παρέα θα έχει διττό όφελος. Αφενός, θα ασκηθείτε, αφετέρου, θα καθαρίσετε το μυαλό σας και θα είστε πιο αποδοτικοί και παραγωγικοί.

5. Ασκήσεις Yoga σε καρέκλα. Είναι ένας εύκολος τρόπος να ενεργοποιήσετε την κυκλοφορία του αίματος και να εξασκήσετε την ισορροπία και την ευλυγισία σας. Θα νιώσετε σωματική αλλά και πνευματική ευεξία.

6. Φορέστε άνετα παπούτσια ή κρατήστε ένα ζευγάρι αθλητικά στο γραφείο σας. Θα σας είναι πιο εύκολο να πραγματοποιήσετε όλα τα παραπάνω ή και να αδράξετε την οποιαδήποτε ευκαιρία για άσκηση.

Το πρόγραμμά σας πάντα θα είναι γεμάτο. Μην περιμένετε ο χρόνος για άσκηση να έρθει από μόνος του. Βάλτε φαντασία, βρείτε τρόπους και δημιουργήστε τον.

Η άσκηση στο γραφείο, είναι χρόνος για την υγεία σας. Αυτός ο χρόνος δεν είναι ποτέ χαμένος.

Βιβλιογραφία

1. Shariat A, Lam ET, Kargarfard M, Tamrin SB, Danaee M. The application of a feasible exercise training program in the office setting. 2017;56(3):421-428. doi: 10.3233/WOR-172508.

2. Tersa-Miralles C, Pastells-Peiró R, Rubí-Carnacea F, Bellon F, Rubinat Arnaldo E. Effectiveness of workplace exercise interventions in the treatment of musculoskeletal disorders in office workers: a protocol of a systematic review. BMJ Open. 2020 Dec 22;10(12): e038854. doi: 10.1136/bmjopen-2020-038854

Enable Notifications    OK No thanks