fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Pilates στην εγκυμοσύνη. 4 Λόγοι για 9 μαγικούς μήνες!

Pilates στην εγκυμοσύνη. 4 Λόγοι για 9 μαγικούς μήνες!

Μόλις μάθατε τα σημαντικότερα νέα στη ζωή σας και συγχαρητήρια! Ακολουθούν 9 μήνες γεμάτοι στιγμές ευτυχίας αλλά και δυσκολιών. Η σωματική και πνευματική σας υγεία αφορά, πλέον, και το μωρό σας και είναι πιο σημαντική από ποτέ. Είναι η καταλληλότερη περίοδος να βάλετε στη ζωή και των δύο την άσκηση! Το Pilates στην εγκυμοσύνη είναι η ιδανική μέθοδος εκγύμνασης. Γυμνάζει όλο το σώμα, χωρίς να το καταπονεί και τα οφέλη που παρέχει είναι αναρίθμητα.

Αν μέχρι τώρα δεν έχετε δοκιμάσει Pilates, ήρθε η ώρα!

1. Πριν την εγκυμοσύνη, καθ’ όλη τη διάρκεια, μετά και για πάντα.

Πρόκειται για μέθοδο χαμηλής έντασης που κρατάει σταθερούς τους καρδιακούς παλμούς. Οι ασκήσεις Pilates προσαρμόζονται εύκολα ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες και θέτουν σε κίνηση κάθε σημείο του σώματός σας χωρίς κίνδυνο για τραυματισμούς. Μπορείτε να κάνετε όλες σχεδόν τις ασκήσεις του Pilates και σχεδόν σε όλα τα στάδια της εγκυμοσύνης με απόλυτη ασφάλεια. Γι’ αυτούς τους λόγους, είναι μια από τις καταλληλότερες μορφές άσκησης για την περίοδο της εγκυμοσύνης αλλά και της λοχείας.

2. Για δύναμη, αντοχή, προετοιμασία, αποκατάσταση και για τα πάντα.

Οι σωματικές και ορμονικές αλλαγές λόγω της εγκυμοσύνης, δημιουργούν πρωτόγνωρες καταστάσεις στον οργανισμό σας. Το επιπλέον βάρος, η χαλάρωση των συνδέσμων και η αλλαγή της στάσης του σώματος είναι από τις πιο σημαντικές. Το Pilates ενδυναμώνει τους μύες του κορμού, της πλάτης και του πυελικού εδάφους για να αντιμετωπίσετε τους πόνους, να μειώσετε το ρίσκο τραυματισμών και να αποκτήσετε ισορροπία. Προετοιμάζει το σώμα σας και τη θέση του εμβρύου για τον τοκετό, χαρίζει ευλυγισία και δημιουργεί τις προϋποθέσεις ώστε να επανέλθετε γρήγορα και ανώδυνα. Με το Pilates εσείς και το μωρό σας θα αντεπεξέλθετε στη νέα κατάσταση με τον καλύτερο τρόπο.

3. Γιατί αυτή τη στιγμή της ζωής σας αναπνέετε για δύο.

Όσο μεγαλώνει το έμβρυο, η πίεση στο διάφραγμα αυξάνεται, οι μύες και τα οστά του κορμού γίνονται δύσκαμπτα και το αποτέλεσμα είναι να μην μπορείτε να πάρετε βαθιές και ολοκληρωμένες αναπνοές. Ο έλεγχος και οι σωστές τεχνικές της αναπνοής, που θα πετύχετε μέσω του Pilates, θα σας φανούν χρήσιμα και πάνω απ’ όλα αναγκαία. Τόσο σε εσάς, όσο και στο μωρό σας. Επίσης, βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος και βοηθούν στη χαλάρωση. Οι καλές και δυνατές αναπνοές θα αποτελέσουν τον καλύτερο σύμμαχο κατά τη διάρκεια του τοκετού.

4. Όχι μόνο για το σώμα. Pilates για την πνευματική υγεία και την ψυχική ισορροπία.

Η εγκυμοσύνη είναι μια περίοδος που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε και να διαχειριστείτε πολλές καινούργιες καταστάσεις, θα νιώσετε ευάλωτες και γενικά θα προσέχετε εις διπλούν. Το άγχος και το στρες είναι απόλυτα φυσιολογικά αρκεί να μην το παρακάνετε. Το Pilates στην εγκυμοσύνη θα βοηθήσει στη διάθεσή σας και θα σας ανακουφίσει από περιττά άγχη. Οι τεχνικές αναπνοής θα συμβάλλουν στη συγκέντρωση, θα σας αποσυμπιέσουν από το στρες και θα σας βοηθήσουν να χαλαρώσετε. Επιπλέον όσο λιγότερες είναι οι δυσκολίες και οι σωματικές δυσλειτουργίες, τόσο θα μειώνεται η δυσφορία. Ανεξάρτητα απ’ όλα τα υπόλοιπα, δείτε το σαν μια ευκαιρία να βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας και να ξεφύγετε από τη ρουτίνα της καθημερινότητας. Αυτό θα είναι μεγάλο δώρο στην ψυχολογία σας.

Ξεκινήστε το Pilates στην εγκυμοσύνη και αλλάξτε τη ζωή σας για πάντα. Το χρωστάτε στον άνθρωπο που μεγαλώνει μέσα σας και πάνω απ’ όλα στον εαυτό σας.

Βιβλιογραφία

1. Balogh A. Pilates and pregnancy. RCM Midwives. 2005 May;8(5):220-2. PMID: 15960329

2. McDonald S, Turner T. Pain, pregnancy or Pilates – there is plenty to peruse. Med J Aust. 2015 Oct 5;203(7):278. doi: 10.5694/mja15.00919. PMID: 26424057

Enable Notifications    OK No thanks