fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Ξεκινήστε ενδυνάμωση! 6 λόγοι που η δύναμη σημαίνει υγεία!

Ξεκινήστε ενδυνάμωση! 6 λόγοι που η δύναμη σημαίνει υγεία!

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης έχουν σα στόχο την αύξηση της δύναμης και της μυϊκής μάζας. Τα οφέλη είναι σημαντικά και οι ασκούμενοι κάθε ηλικίας θα πρέπει να επενδύσετε στην ενδυνάμωση. Αφιερώστε 2 μέρες από το εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής σας και θα δείτε τα αποτελέσματα.

Ποια είναι τα οφέλη της προπόνησης ενδυνάμωσης;

1. Αυξάνει τη μυϊκή μάζα. Βελτιώνεται, έτσι, συνολικά η λειτουργία και η κινησιολογία του σώματός σας. Θα έχετε καλύτερη στάση σώματος και έλεγχο των κινήσεων. Ενισχύεται η ισορροπία και η ευλυγισία και μειώνεται ο κίνδυνος τραυματισμών, κατά τη διάρκεια της άσκησης και γενικά. Σίγουρα, θα αποκτήσετε ποιότητα στις καθημερινές σας δραστηριότητες.

2. Βοηθάει στη διαχείριση του βάρους. Οι μύες είναι ενεργοί στο μεταβολισμό. Όσο πιο δυνατούς μύες έχετε, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η καύση θερμίδων. Θα διατηρείτε το επιθυμητό βάρος και θα κρατάτε το μεταβολισμό σας ενεργό και ισορροπημένο. Θα το πετύχετε με φυσικό τρόπο και χωρίς περιορισμούς στην κατανάλωση.

3. Δυναμώνει τα οστά. Αυξάνει την πυκνότητα τον οστών και ενισχύει τους συνδέσμους και τους τένοντες. Όσο πιο δυνατοί οι μύες, τόσο πιο δυνατά και τα οστά. Άρα, πιο δυνατό όλο σας το σώμα. Επίσης, μειώνονται σημαντικά οι κίνδυνοι εμφάνισης οστεοαρθρίτιδας και άλλων μυοσκελετικών παθήσεων.

4. Βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία. Αφενός, βοηθάει στην καύση του λίπους που συγκεντρώνεται γύρω από τα ζωτικά όργανα και την καρδιά. Αφετέρου, βελτιώνει την κυκλοφορική πίεση του αίματος. Μειώνει τα ενδεχόμενα εμφράγματος, την υπέρταση και άλλες καρδιαγγειακές παθήσεις.

5. Ελέγχει τα επίπεδα σακχάρων στο αίμα. Η ενδυνάμωση των μυών, τους δίνει τη δυνατότητα να απορροφούν μεγαλύτερη ποσότητα γλυκόζης (σάκχαρα) από το αίμα. Τα επίπεδα των σακχάρων, ευθύνονται για τον Σακχαρώδη Διαβήτη τύπου 2 και άλλους τύπους. Είναι ιδανική άσκηση τόσο για την πρόληψη, όσο και για την αντιμετώπιση τέτοιων παθήσεων.

6. Επιδρά θετικά στην ψυχική υγεία. Οι τρόποι είναι δύο. Από τη μία, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης απελευθερώνουν ενδορφίνες και προκαλούν φυσική ευφορία και καταπολέμηση του άγχους, του στρες και της κατάθλιψης. Από την άλλη, ένα δυνατό σώμα σας δίνει αυτοπεποίθηση και σιγουριά.

Σίγουρα, όπως και κάθε προπόνηση, οι ασκήσεις ενδυνάμωσης έχουν και κινδύνους. Αυτό εξαρτάται από τη φυσική κατάσταση του ασκούμενου και από τον τρόπο άσκησης. Συμβουλευτείτε το γυμναστή ή τον Personal Trainer. Ο σωστός τρόπος υλοποίησης του ασκησιολογίου και η εξειδίκευσή του στις ιδιαίτερες ανάγκες του καθενός, είναι πολύ σημαντικά.

Να είστε δυνατοί, σημαίνει να είστε υγιείς!

Βιβλιογραφία

1. Thomas MH, Burns SP. Increasing Lean Mass and Strength: A Comparison of High Frequency Strength Training to Lower Frequency Strength Training. Int J Exerc Sci. 2016;9(2):159-167. Published 2016 Apr 1.

2. Watson SL, Weeks BK, Weis LJ, Harding AT, Horan SA, Beck BR. High-Intensity Resistance and Impact Training Improves Bone Mineral Density and Physical Function in Postmenopausal Women With Osteopenia and Osteoporosis: The LIFTMOR Randomized Controlled Trial. J Bone Miner Res. 2018 Feb;33(2):211-220. doi: 10.1002/jbmr.3284. Epub 2017 Oct 4. Erratum in: J Bone Miner Res. 2019 Mar;34(3):572. PMID: 28975661.

Enable Notifications    OK No thanks