fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Ο βιομηχανία του Fitness στην ψηφιακή εποχή. Τα 4 πρώτα βήματα.

Ο βιομηχανία του Fitness στην ψηφιακή εποχή. Τα 4 πρώτα βήματα.

,

Ο χώρος του Fitness, στο μυαλό μας, απαιτεί ζωντάνια, επαφή και επικοινωνία. Όμως, ακόμη και στο χώρο του Fitness, η ψηφιακή εποχή έφτασε πριν την πανδημία και έπρεπε να την έχετε ήδη αξιοποιήσει.

H βιομηχανία του Fitness, επηρεάστηκε αρκετά κατά την περίοδο του COVID-19. Το διαδίκτυο και η χρήση εφαρμογών μοιάζουν μονόδρομος για τους επαγγελματίες της άσκησης και φυσικά, για τους ασκούμενους. Μήπως, όμως, ήταν ήδη αργά;

Υπάρχουν τρόποι και ψηφιακά μέσα ώστε να αναβαθμίσετε τις υπηρεσίες που παρέχετε, την παραγωγικότητά σας και να αποκτήσετε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες σας.

-Δημιουργήστε website. Ένα μεγάλο ποσοστό επαγγελματιών δεν έχει(!). Φροντίστε να είναι ευανάγνωστο, εύχρηστο και να παραμένει διαρκώς ενημερωμένο με τις υπηρεσίες και τις προσφορές σας. Ένα ζωντανό ψηφιακό περιβάλλον, με χρήση εικόνων και βίντεο, είναι απαραίτητο για υπηρεσίες Fitness. Φροντίστε να είναι εύκολη η επικοινωνία μέσω του site και να προωθεί τη συζήτηση και την επισκεψιμότητα.

-Χρησιμοποιήστε to-do πλατφόρμες και εφαρμογές. Οι πλατφόρμες που επιτρέπουν να οργανώνετε αυτόματα τις υποχρεώσεις, τα πλάνα και τα project σας είναι πολλές. Για τους επαγγελματίες της άσκησης είναι πολύ χρήσιμες. Δίνουν τη δυνατότητα να παρακολουθείτε στενά τους ασκούμενους, το ιστορικό και την πρόοδό τους. Επίσης οργανώστε το πρόγραμμα άσκησης ανάλογα με την πρόοδο και τις δυνατότητες των ασκούμενων.

-Οργανώστε online μαθήματα. Με τις κατάλληλες και αξιόπιστες πλατφόρμες επικοινωνίας, είναι εφικτό να διεξαχθούν ομαδικά ή εξατομικευμένα διαδικτυακά μαθήματα. Σαν επαγγελματίας, οφείλετε να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας (κάμερες, μικρόφωνα, οθόνες κλπ).  Έτσι θα παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες που θα είναι ανταγωνιστικές και ελκυστικές.

-Αξιοποιήστε τα Social Media στο έπακρο. Έχουν πολύ μαζική απήχηση. Θα σας δώσουν σίγουρα δυνατότητες να διευρύνετε το πελατολόγιό σας και να βελτιώσετε τις σχέσεις και την επικοινωνία με τους υπάρχοντες πελάτες. Είναι πολύ αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης και είναι δωρεάν.

Αυτά είναι τα πρώτα βήματα. Οι δυνατότητες που προσφέρει στο χώρο του Fitness η ψηφιακή εποχή, είναι τεράστιες. Φαίνονται ασύμβατα σαν έννοιες, όμως δεν είναι. Στην πραγματικότητα είναι ευκαιρία για εξέλιξη και αναβάθμιση. Αρκεί να είστε ευέλικτοι, διαρκώς ενημερωμένοι και να αγαπάτε αυτό που κάνετε. 

Μπορεί η καραντίνα να είναι η ευκαιρία να εξελιχθείτε και εσείς! Ή απλά να προσαρμοστείτε!

Βιβλιογραφία

  1. Tu R., Hsieh P., Feng W. Walking for fun or for “likes”? The impacts of different gamification orientations of fitness apps on consumers’ physical activities. Sport Manag. Rev. 2019;22:682–693. doi: 10.1016/j.smr.2018.10.005.
  2. Henderson G. Boutique Gyms Like CrossFit and Pure Barre Are Raking in Billions by Making Fancy Fitness a Status Symbol—Quartz. [(accessed on 18 April 2020)
  3. Kharrazi H., Chisholm R., Van Nasdale D., Thompson B. Mobile personal health records: an evaluation of features and functionality. Int J Med Inf. 2012;81(9):579–593. doi: 10.1016/j.ijmedinf.2012.04.007.

 

Enable Notifications    OK No thanks