fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: Φυσική κατάσταση στην παιδική ηλικία. Το θεμέλιο της ανάπτυξης!

Φυσική κατάσταση στην παιδική ηλικία. Το θεμέλιο της ανάπτυξης!

 

Η άσκηση στην παιδική ηλικία είναι απαραίτητη για την υγιή σωματική και πνευματική ανάπτυξη και τα οφέλη της αποκαλύπτονται τόσο άμεσα όσο και μακροπρόθεσμα.

Τα κίνητρα για να ξεκινήσει ένα παιδί κάποιο άθλημα ή γυμναστήριο πολλές φορές δεν είναι τόσο άμεσα εμφανή, τότε είναι απαραίτητο εσείς οι γονείς και γυμναστές να τα αναδείξετε.

Οι λόγοι είναι πολλοί.

5 λόγοι άσκησης, με στόχο την υγεία και ευεξία στην παιδική ηλικία

  • Δυναμώνει τους μύες και τα κόκκαλα. Βοηθάει στην υγεία και την ανάπτυξη τους.
  • Μειώνει σημαντικά τους παράγοντες που μπορούν να οδηγήσουν σε χρόνιες ασθένειες.
  • Ρυθμίζει το μεταβολισμό και περιορίζει τα ενδεχόμενα παχυσαρκίας.
  • Συμβάλλει στην ποιότητα ύπνου του παιδιού.
  • Ενισχύει την ενέργειά του.

Οι στόχοι, βέβαια, δεν αφορούν μόνο στη σωματική υγεία. Οι επιδόσεις στο σχολείο και η υγιής κοινωνική ζωή μπορούν, επίσης, να βελτιωθούν χάρη στην άσκηση και  αποτελούν εξίσου σημαντικούς στόχους.

5 λόγοι άσκησης, με στόχο την πνευματική διαύγεια και την ψυχική ισορροπία

  • Βοηθά στη συγκέντρωση και στην προσοχή.
  • Ενισχύει τις δεξιότητες της μνήμης.
  • Επιδρά θετικά στη συμπεριφορά του παιδιού εντός και εκτός της σχολικής τάξης.
  • Διαμορφώνει τρόπους και δυνατότητες υγιούς κοινωνικοποίησης.
  • Προωθεί το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία.

Για καλύτερα αποτέλεσματα, επιλέξτε το είδος και τη συχνότητα της άσκησης με βάση τις ανάγκες κάθε ηλικίας.

Μέχρι 10 ετών η άσκηση μπορεί να έχει πιο παιγνιώδη χαρακτήρα. Κρατάει το ενδιαφέρον ζωντανό και προσφέρει διασκέδαση, το πιο σημαντικό κίνητρο για ένα παιδί. Σε αυτό το στάδιο προτείνεται τα διαλείμματα ανάμεσα στα σετ των ασκήσεων να είναι πιο συχνά. Το κλειδί σε αυτή την ηλικία είναι η ποικιλία.

Για μεγαλύτερες ηλικίες οι δυνατότητες είναι περισσότερες. Η σωματική τους διάπλαση είναι πλέον κατάλληλη για αερόβια άσκηση και ασκήσεις ενδυνάμωσης, ενώ μπορούν πλέον να συμμετέχουν και σε μεγαλύτερης διάρκειας προγράμματα.

Για όλες, ανεξαιρέτως, τις ηλικιακές κατηγορίες, η άσκηση κατά την παιδική ηλικία και μια ισορροπημένη διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος να χαρίσετε σε ένα παιδί μια υγιή σωματική και πνευματική ζωή.

Δώστε κίνητρο στα παιδιά. Σκεφτείτε και εσείς σαν παιδί! 

Βιβλιογραφία

Biddle S. J., Asare M. (2011). Physical activity and mental health in children and adolescents: a review of reviews. Br. J. Sports Med. 45 886–895. 10.1136/bjsports-2011-090185

LaPrade R.F., Agel J., Baker J., Brenner J.S., Cordasco F.A., Côté J., Engebretsen L., Feeley B.T., Gould D., Hainline B., et al. AOSSM Early Sport Specialization Consensus Statement. Orthop. J. Sport. Med. 2016 doi: 10.1177/2325967116644241.

Lloyd R.S., Oliver J.L. The Youth Physical Development Model: A New Approach to Long-Term Athletic Development. Strength Cond. J. 2012 doi: 10.1519/SSC.0b013e31825760ea.

 

 

Enable Notifications    OK No thanks