fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3 Σημάδια κακής αποκατάστασης που όλοι αγνοούν

3 Σημάδια κακής αποκατάστασης που όλοι αγνοούν

Μετά από τόσο καιρό καραντίνας και περιορισμών, είναι λογικό η φυσική σας κατάσταση να μην είναι και στα καλύτερά της. Μια απότομη αλλαγή στη συχνότητα και την ένταση της φυσικής σας δραστηριότητας, μπορεί να αποβεί επιβλαβής. Γι’ αυτο προσοχή στα σημάδια κακής αποκατάστασης.

Εάν αυτό έχει ήδη συμβεί πρέπει να διαβάσετε τα σημάδια και να το αντιμετωπίσετε!

1. Τρώτε ή πεινάτε λιγότερο. Η υπερβολική προπόνηση μπορεί να απελευθερώσει στρεσογόνες ουσίες. Επιβραδύνουν την πέψη και μειώνουν τις ορμόνες που δημιουργούν την αίσθηση της πείνας. Παρατηρείτε εναλλαγές στην όρεξη σας; Ήρθε η ώρα οι διατροφικές σας συνήθειες να εμπλουτιστούν. Προσαρμόστε τις διατροφικές συμβουλές στις ιδιαίτερες ανάγκες και προτιμήσεις του οργανισμού σας.

  • Άπαχες πρωτεΐνες που συμβάλλουν στην επούλωση των μυών.
  • Κόκκινα φρούτα και λαχανικά για τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά.
  • Υδατάνθρακες, φυσικά, για την αποθήκευση ενέργειας.

2. Είστε κακοδιάθετοι. Η άσκηση επηρεάζει το νευρικό σύστημα και κατ’ επέκταση τα συναισθήματα. Εάν, η ζωή σας γίνεται δύσκολη ακόμη και για ασήμαντους λόγους, μπορεί, εν τέλει, να οφείλεται στην υπερβολική γυμναστική. Βοηθήστε τη συγκέντρωση, την όρεξη και την ενέργειά σας. Θα βελτιωθεί και η διάθεσή σας.

  • Αξιοποιήστε ενδεδειγμένες μεθόδους αναπνοής κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.
  • Προσθέστε ποικιλία στις ασκήσεις σας και στα είδη γυμναστικής που μπορεί να έχετε συνηθίσει.

3. Αντιμετωπίζετε διαταραχές ύπνου. Η σκληρή άσκηση επηρεάζει, τις ορμόνες, τους παλμούς και την αναπνοή σας. Όλα αυτά με τη σειρά τους, επηρεάζουν τον ύπνο σας. Οι διαταραχές στον ύπνο είναι σημαντικό να αντιμετωπίζονται σε κάθε περίπτωση. Οι τρόποι υπάρχουν, αξιοποιήστε τους!

  • Ο έντονος φωτισμός και οι οθόνες πρέπει να αποφεύγονται έως και μία ώρα πριν τον ύπνο.
  • Η συνέπεια στο πρόγραμμα ύπνου είναι πολύ σημαντική.
  • Το δροσερό περιβάλλον θα βοηθήσει στην ποιότητα και στο ξύπνημα.

Σημάδια κακής αποκατάστασης, είναι σημάδια κακής άσκησης. 

Η ποιότητα στην άσκηση δίνει ποιότητα στη ζωή!

 

Βιβλιογραφία

  • Kellmann M, Bertollo M, Bosquet L, et al. Recovery and performance in sport: Consensus statement. Int J Sport Physiol 13: 240–245, 20.
  • Venter R. Perceptions of team athletes on the importance of recovery modalities. Eur J Sport Sci 14: 69–76, 2012.

 

Enable Notifications    OK No thanks