fbpx
Πηγαίνετε στην αρχή

Ιδιωτική σχολή Fitness - Εξειδικευμένα Σεμινάρια

Balatsinos
Κύρια φωτογραφία για το άρθρο: 3+3 Λόγοι για τους ηλικιωμένους, να συνεχίσουν ή να ξεκινήσουν να ασκούνται!

3+3 Λόγοι για τους ηλικιωμένους, να συνεχίσουν ή να ξεκινήσουν να ασκούνται!

Η γυμναστική περνάει σε δεύτερη μοίρα με τα χρόνια. Οι λόγοι είναι πολλοί. Περισσότερα προβλήματα υγείας και κιλά, σωματικοί πόνοι και φοβίες για τους τραυματισμους, είναι κάποιοι από αυτούς. Ωστόσο η άσκηση για τους ηλικιωμένους είναι πιο σημαντική από ποτέ. Για την ακρίβεια, οι ηλικιωμένοι μπορούν και πρέπει να αδράξουν όλα τα οφέλη που μπορεί να τους προσφέρει η γυμναστική, σωματικά και πνευματικά.

3 Οφέλη της άσκησης για τη φυσική κατάσταση των ηλικιωμένων.

-Διατήρηση ή απώλεια βάρους. Όσο περνούν τα χρόνια, η λειτουργία του μεταβολισμού μειώνεται και το υγιές βάρος μοιάζει ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση. Η τακτική άσκηση βοηθάει στην αύξηση του μεταβολισμού και ενισχύει τη μυϊκή μάζα, με αποτέλεσμα το σώμα σας να καίει περισσότερες θερμίδες.

-Μείωση των επιπτώσεων χρόνιων και μη ασθενειών. Όταν γυμνάζεστε, έχετε καλύτερο ανοσοποιητικό και πεπτικό σύστημα. Καλύτερη πίεση του αίματος και πιο δυνατά οστά. Με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι πιθανότητες να εμφανίσετε διαβήτη, καρδιαγγειακές και μυοσκελετικές παθήσεις, παχυσαρκία και ορισμένες μορφές καρκίνου.

-Βελτίωση της κίνησης, της ευλυγισίας και της ισορροπίας. Η άσκηση, ενδυναμώνει, βελτιώνει τη στάση και την ευκαμψία του σώματος, με αποτέλεσμα να αποκτήσετε καλύτερη ισορροπία και συντονισμό των κινήσεων σας. Μειώνεται, έτσι, ο κίνδυνος πτώσεων και τραυματισμών και ενισχύεται το μυοσκελετικό σας σύστημα.

3 Οφέλη της άσκησης για την πνευματική υγεία των ηλικιωμένων.

-Βελτιώνει τον ύπνο. Η ποιότητα του ύπνου, είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία σας γενικότερα, όσο μεγαλώνετε. Αν ασκείστε συστηματικά, θα κοιμάστε πιο γρήγορα και πιο βαθιά. Έτσι θα ξεκουράζεστε περισσότερο, θα είστε πιο ενεργητικοί και πιο ανανεωμένοι.

-Ενισχύει τη διάθεση και την αυτοπεποίθησή σας. Η άσκηση είναι από τα καλύτερα αγχολυτικά. Οι ενδορφίνες που εκκρίνονται όταν κάνετε γυμναστική, περιορίζουν σημαντικά συναισθήματα κατάθλιψης και άγχους. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι όταν είστε ενεργοί και έχετε δυνατό σώμα, θα αποκτήσετε μεγαλύτερη σιγουριά και αυτοπεποίθηση.

-Βελτιώνει τις λειτουργίες του εγκεφάλου. Η άσκηση για τους ηλικιωμένους έχει εξαιρετικά ευεργετικά αποτελέσματα στον εγκέφαλό σας. Θα μπορείτε ξανά να κάνετε πολλά πράγματα ταυτόχρονα και να είστε δημιουργικοί. Επίσης, αποτρέπει την απώλεια μνήμης, την εξασθένηση των γνωστικών λειτουργιών, τη γεροντική άνοια και νόσους όπως το Alzheimer.

Ποτέ δεν είναι αργά να βρείτε απλούς και ευχάριστους τρόπους να γυμναστείτε, να βελτιώσετε τη διάθεση, την εμφάνισή σας και τη φυσική σας κατάσταση.

Η άσκηση στην τρίτη ηλικία είναι ο καλύτερος τρόπος να ικανοποιήσετε τις σωματικές και πνευματικές σας ανάγκες! Η καλύτερη ευκαρία να κερδίσετε πίσω την ανεξαρτησία σας!

Βιβλιογραφία

1. Sangwan Jeon, Jiyoun Kim, Effects of Augmented-Reality-Based Exercise on Muscle Parameters, Physical Performance, and Exercise Self-Efficacy for Older Adults, Int J Environ Res Public Health. 2020 May; 17(9): 3260. Published online 2020 May 7. doi: 10.3390/ijerph17093260

2. Jung-Eun Byun, Eun-Bum Kang, The effects of senior brain health exercise program on basic physical fitness, cognitive function and BDNF of elderly women – a feasibility study, J Exerc Nutrition Biochem. 2016 Jun; 20(2): 8–18. Published online 2016 Jun 30. doi: 10.20463/jenb.2016.06.20.2.2

Enable Notifications    OK No thanks